2020-12-13, 07:28
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
https://variety.com/2020/tv/news/hou...th-1234851907/

‘Game of Thrones’ Prequel ‘House of the Dragon’ Adds Matt Smith, Olivia Cooke, Emma D’Arcy
Matt Smith, åh. Det gillar man ju.
Citera
2020-12-15, 17:21
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Matt Smith, åh. Det gillar man ju.

Det jag har sett Olivia Cooke i har också varit riktigt bra.
Citera
2021-04-28, 12:05
Medlem
kola-rapaces avatar
https://twitter.com/GameOfThrones/st...27531018166275

Fire will reign Fire
#HouseoftheDragon is officially in production. Follow
@HouseofDragon
for all updates.

Äntligen händer det lite konkret.
Citera
2021-05-01, 21:11
Medlem
Cuckslayers avatar
Neger ska spela Corlys Velaryon

Då vet man hur den här serien blir.
Citera
2021-05-02, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Neger ska spela Corlys Velaryon

Då vet man hur den här serien blir.

Men vem bryr sig?
Citera
2021-05-02, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitaBomullsbyxor
Men vem bryr sig?

Incels på flashback, dvs en liten minoritet som tur är.
Citera
2021-05-02, 20:49
Medlem
Lyfter varningens finger för Fire and blood. George har inte skrivit klart hela släktsagan heller utan borde göra volym 2.
Citera
2021-05-02, 21:15
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Men vem bryr sig?

Varför ska en blåneger spela en vit karaktär? Det blir bara oseriöst. De måste dessutom ändra en massa nu för att göra det någorlunda logiskt att Corlys spelas av en neger.

Man väljer att krångla till det ordentligt bara för att en neger ska få spela som en vit karaktär. Fullständig idioti.
Citera
2021-05-02, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Incels på flashback, dvs en liten minoritet som tur är.

Incels = hatare. Rasister m.m. alltså. Läs på. Jag har en "neger" till kusin, så tillåt mig inte hata färgade.
Citera
2021-05-02, 23:01
Medlem
Tribe^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Lyfter varningens finger för Fire and blood. George har inte skrivit klart hela släktsagan heller utan borde göra volym 2.

Georg borde skriva klart Winds of Vinter, inte flumma ut på denna bok eller den under all kritik World of Ice and Fire(som han förvisso inte skrev själv) men nu går jag OT.

Serien kommer hypas upp sen falla platt, har gått från total nörd till total pessimist.
Att Corlys spelas av en man av negroid härkomst är av sån liten vikt om man jämför med det totalt förkrossande sanningen att det finns inte mycket i boken att ta av, den är skriven som utdrag från sidan A wiki of ice and fire bokstavligen med lite kortare utfyllnader.

Bevisa mig fel o store RR och jag ska blota min sista flaska Dorniska röda vid hjärteträdet.
Citera
2021-05-02, 23:10
Medlem
GRRM fixar inte skriva klart. Han har lessnat på originalet. Han kommer dö i hjärtinfarkt långt innan han kan rätta till det som Piff och Puff förstörde med säsong 6-8. Han blev kåt på HBO och blev för lat för att arbeta.
Citera
2021-05-03, 00:05
Medlem
Tribe^s avatar
Citat:
GRRM fixar inte skriva klart. Han har lessnat på originalet. Han kommer dö i hjärtinfarkt långt innan han kan rätta till det som Piff och Puff förstörde med säsong 6-8. Han blev kåt på HBO och blev för lat för att arbeta.

Jag hoppas fortfarande, men han kommer krossa det hoppet.

Dom kommer göra en Lagercrantz med böckerna i slutändan och det kommer bli bajs med alla öppna sidospår. Jag har lagt ner alltför många timmar med att läsa hans jävla böcker för att han ska ge upp nu.

För att inte ha gått totalt OT skulle dom ha gått med Blackfyre revolten istället, var är min Dunk och Egg tv-serie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in