Citat:
Ursprungligen postat av
Paladin
Verkar vara mer drama i tråden ikväll än i huset. Kanske korrelerar iofs.
Fan. Jag har fortfarande inte röstat vem som skall få vara kvar. Känns väl som Dompa bör vara det givna valet? Fast....är det verkligen det?

Velar du mellan alla tre eller mellan Dompa och en annan?
Om man inte tycker om någon/tycker lika mycket om alla tre skulle jag tänka att jag skulle rösta på kvar den som varit i huset längst. Eftersom bb i grunden är att vara i huset i 100 dagar utan att veta något om omvärlden så om det är helt lika mellan alla tre hade jag röstat kvar Emelie av den anledningen.
Står det mellan Dompa och Adrian så är ju dom två lite av mosatserna till varandra. Enligt mig så kör AD mer spel och taktiskt (det är ett spel med en vinnare så säger inte att det är fel) medan Dompa är mer "go with The Flow" för stunden och kör på magkänsla för stunden och vad som blir roligast (för honom iaf).
AD är torrare i personligheten men å andra sidan mer genomtänkt i allt han säger. Han avslöjar inget mer än nödvändigt om sig själv. Dompa är inte alls strategisk i vad han säger. Det hoppar grodor ur den munnen titt som tätt, både gott och ont så det får man räkna med, lite douche kommentarer och plumpa saker. Däremot så är han ofiltrerad och är den han är. På gott och ont.
Så välj den som ger dig mest underhållning om du velar mellan två, och vad man ser som underhållning skiljer sig från person till person.