2021-05-02, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
ja många tjejer dras ju till badboys men det pratar ingen om

Man vågar inte nämna det. För då kommer kommentaren: ”Börja inte skuldsätta offren. Fy fan för dig!!!”.

Men hur svårt kan det vara att se att: ”...det där kommer bli ett problem att umgås med...”.

Abbe Blattelito någon? 🤦
Citera
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
Sa den dumma Stenevi att vi har ett av världens strängaste straff för sex förbrytare eller hörde jag fel???
Strängaste lagstiftning tyckte jag det lät som.
Citera
Medlem
Var det någon som förstod den s.k statsministern?
Citera
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Löfvén; Manlighet är att visa respekt och empati. Säg det till dina Arabväljare.
Citera
2021-05-02, 20:21
Medlem
outback4s avatar
nu är han igång igen den svettige sluddrande aborten, alla män är skyldiga till kvinnovåldet, ALLA MÄN!
Citera
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanStropp
Ja, vem är det som sitter i grupper på McDonalds och trakasserar tjejerna när dom kommer in...

Sluta inte vid att definiera dom som män/killar. Gå ett steg längre efter det och kolla vad för slags män/killar det är. Men vågar ni få fram den sanningen...
Det är Kalle, Peter, Olof och Niklas förstås. Det är sen gammalt.

De kommer aldrig komma i närheten av en lösning. Inte så länge de vägrar debattera verkligheten och istället slänger sig med pseudovetenskap, gång på gång.
Citera
Medlem
Intressant tid vi lever i. Till och med Vänstern och Miljöpartiet skriker högre straff...
Citera
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenspam
Sa Stenevi nyss att det är horder av män på McDonalds som tafsar på tjejer?
I Borlänge.

Alla (utom möjligen Stenvis) tänker omedelbart: Somalier.
Citera
2021-05-02, 20:22
Medlem
-Mystics avatar
Har Märta sett på Minority report nyligen? Hon kanske tror att Sci-fi har blivit verklighet?
Citera
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsChow
Tio minuter in i debatten och jag måste ge en shoutout/applåd till partiledarnas stylister, sminköser, och frisörer! De ser extra fixade ut idag, riktigt fräscha allihopa faktiskt måste jag säga! (Även programledarna också såklart). Vilket lyft och vilken insats!

Partiledarna har haft ett år på sig att vila upp sig, allt fokus har legat på Corona och stackarn Tegnell som har fått ta allt skit medan politikerna åker på solsemester.
Citera
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FORVACKSLINGSBAR
Var det någon som förstod den s.k statsministern?

jag sätter på text-tv när alkisen är i bild, får mardrömmar av den uppsynen, räcker med att höra skiten
Citera
2021-05-02, 20:23
Medlem
Jag vet inte hur Socialtjänsten ska rycka in och rädda en kvinna från att bli brutalt knivmördad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in