Det är ju egentligen samma sak som könskvotering, eller kvotering pga ras eller sexuell läggning på exempelvis arbetsplatser. De kvoterar in folk beroende på ras,läggning eller kön istället för kompetens nuförtiden. Samma med "reality"-program nu tydligen eftersom HBTQ+rasifierade får mer kameratid och kommer undan med mer. 2021, året då Sverige börjar kvotera vinnare i realityprogram
Tror inte nardos vinner, för inte många av dom utslagna och dom som inte kommer till final är fan av nardos.
Om det blir tre i final, Simon, Tanja och Nardos, så tror jag övriga deltagarna kommer pusha mer för Tanja och Simon än nardos 👮🏽♀️
Jag kan inte släppa det här. Menar Biggan på riktigt att de inte kommer belöna Pedram?
Två så orättvisa saker med dagens händelse.
1. Nardos slapp typ undan. Utan orsak.
2. Pedram fick straff. Utan orsak. Utan belöning. Utan förklaring.
Produktionen borde ju åtminstone berätta för honom att det var deras och inte tittarnas beslut att utan anledning öht placera in honom för att hjälpa Nardos.
In med reaktionsmonstret till produktionsfölket nu!
Dom tog med pedram i det hel för Nardos ej skulle klara av det själv . Jävligt taskigt
Även om BB/TV4 har myglat fram negerflickan till en miljon så känner jag att Simon och Tanja är de inofficiella vinnarna detta år. Jag önskar dem alla lycka i livet. Väldigt speciella människor.
Nardos hoppas jag går till ett hemskt öde där hon hittas död i något dike. Kanske att hon blir våldtagen innan av några eritreanska män med sin könsstympade fitta då hon är så nationalistisk. Då hade jag firat med något gott.
Du är ju helt tappad? Hur fan kan man ens säga så om en människa men iaf. Fortsätt marknadaföra hennes namn hon kommer kunna köpa er med miljonen