2021-05-02, 18:01
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nu vet jag inte om Nardos tänker så, men hur kul kan det egentligen vara att vinna (om hon gör det) och sen komma ut och höra/läsa att en stor del av tittarna tycker det varit orättvist för att hon fått så mycket mer tv-tid och felvinklingar i avsnitten jämfört med dom andra? Jag menar alltså inte att hon blir sur på tittarna som reagerar utan sur på tv4 som gjort det så.

Hade jag vunnit och fått höra det hade jag fan blivit förbannad på tv4 för att dom gjort så att vinsten ses mot orättvis! Sen kanske hon hade vunnit oavsett, men just det att tv4 gjort så att man kan se det som att dom favoriserar henne och att det är därför hon vann.

Ungefär som att jag skulle delta i OS och vinna. Sedan skulle det publiceras att alla andra har fått ta dopingtest förutom jag och folk skulle skriva att det var medvetet att jag inte behövde testas för att jag skulle vinna. Då skulle jag bli asförbannad att jag inte fick testas innan som alla andra, för även fast jag vet att jag inte gjort nåt fel är det inte kul att vinna när alla andra tror att det inte var "ärligt".
Jag tror inte Nardos eller de flesta människor skulle ha brytt sig.

Nardos har blivit väldigt fokuserad på miljonen och hon har stört sig väldigt mycket på Tanja för att de tror att hon kommer vinna allt. Hon har även stört sig på folk som berättar snyfthistorier för att hon tror det hjälper en till miljonen.
2021-05-02, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
De har väl antagligen uppdaterat hans drivrutiner för att han ska klara av röstningen imorgon. Han kommer diska, laga mat, bjuda på sig själv, spexa, hångla upp Madde och bara ta tre portioner.
Hahah tkr det med robot är så kul
2021-05-02, 18:04
Medlem
Anonym396s avatar
Det känns som ett helt annat program när Nardos och Emelie sover för då får man följa de andra deltagarna under dagen.

Synd att Nardos inte kan sova 5 timmar varje dag. Tråkigt att det är på en söndag också då inget händer men jag tar det.
2021-05-02, 18:05
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hahah Censur Hela Tiden

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Är du dum i huvudet?

Jag har tittat på hela säsongen. I alla omröstningar så är Simon och Tanja inte i närheten av att vinna fördelar/belöningar. Nardos och Emelie vinner varje gång. Madde har nu börjat utmana dem efter sitt stöd som har växt fram.

Hur fan ska Simon eller Tanja kunna sno miljonen i en omröstning i finalen? Även om det var möjligt så skulle produktionen aldrig tillåta det då de har gett all TV-tid i avsnitten till Nardos.

Nardos har vunnit. Det är förutbestämt av TV4.
Tror du har fel, men Nardos är ändå topp 3 för mig.
2021-05-02, 18:06
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Det känns som ett helt annat program när Nardos och Emelie sover för då får man följa de andra deltagarna under dagen.

Synd att Nardos inte kan sova 5 timmar varje dag. Tråkigt att det är på en söndag också då inget händer men jag tar det.
Jag undrade varför stämningen är så tråkig i huset så tänkte att det är för dem är så få men nej! Nardos sover.
2021-05-02, 18:07
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Tror du att Nardos vinner är du helt efter! Nardos kommer hamna på en 4/3 plats men ALDRIG vinna! Tanja, Simon eller Emelie kommer kriga om vinsten tror jag
Lill Vickan??????
2021-05-02, 18:08
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Jag undrade varför stämningen är så tråkig i huset så tänkte att det är för dem är så få men nej! Nardos sover.
Nardos skriker alltid eller så går hon in och tar över alla diskussioner så får hon det att handla om henne i sina Nardologer.

Hon borde sova mer.
2021-05-02, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lill Vickan??????

Yep tyvärr. Hon är jävligt omtyckt
2021-05-02, 18:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nu vet jag inte om Nardos tänker så, men hur kul kan det egentligen vara att vinna (om hon gör det) och sen komma ut och höra/läsa att en stor del av tittarna tycker det varit orättvist för att hon fått så mycket mer tv-tid och felvinklingar i avsnitten jämfört med dom andra? Jag menar alltså inte att hon blir sur på tittarna som reagerar utan sur på tv4 som gjort det så.

Hade jag vunnit och fått höra det hade jag fan blivit förbannad på tv4 för att dom gjort så att vinsten ses mot orättvis! Sen kanske hon hade vunnit oavsett, men just det att tv4 gjort så att man kan se det som att dom favoriserar henne och att det är därför hon vann.

Ungefär som att jag skulle delta i OS och vinna. Sedan skulle det publiceras att alla andra har fått ta dopingtest förutom jag och folk skulle skriva att det var medvetet att jag inte behövde testas för att jag skulle vinna. Då skulle jag bli asförbannad att jag inte fick testas innan som alla andra, för även fast jag vet att jag inte gjort nåt fel är det inte kul att vinna när alla andra tror att det inte var "ärligt".

Det är ju egentligen samma sak som könskvotering, eller kvotering pga ras eller sexuell läggning på exempelvis arbetsplatser. De kvoterar in folk beroende på ras,läggning eller kön istället för kompetens nuförtiden. Samma med "reality"-program nu tydligen eftersom HBTQ+rasifierade får mer kameratid och kommer undan med mer. 2021, året då Sverige börjar kvotera vinnare i realityprogram
2021-05-02, 18:11
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Är du dum i huvudet?

Jag har tittat på hela säsongen. I alla omröstningar så är Simon och Tanja inte i närheten av att vinna fördelar/belöningar. Nardos och Emelie vinner varje gång. Madde har nu börjat utmana dem efter sitt stöd som har växt fram.

Hur fan ska Simon eller Tanja kunna sno miljonen i en omröstning i finalen? Även om det var möjligt så skulle produktionen aldrig tillåta det då de har gett all TV-tid i avsnitten till Nardos.

Nardos har vunnit. Det är förutbestämt av TV4.

Det fetade var det första jag tänkte redan när PK-fyran presenterade deltagarnas bilder på sin sida.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-02, 18:15
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Yep tyvärr. Hon är jävligt omtyckt
Märkligt, för hon är avskyvärd.🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
2021-05-02, 18:16
Bannlyst
Händer det nåt mer idag lr?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera