2021-05-02, 16:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Tyvärr..

själv tycker jag det skulle vara roligare att se mössan lida, peddo är man van att se lida..

Hehe exakt.. åtminstone EN gång hade varit trevligt
2021-05-02, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Var väl han som satt och spydde på badrumsmattan också? Minns inte vad som ätits då. Men toan var upptagen av Adrian så han satt på golvet och spottade på mattan.
Han har i alla fall spytt på mattan i poolrummet.
2021-05-02, 16:40
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ingen aning, kanske?! Har aldrig hört talas om någon av dessa individer innan.

OK. Du har du inte hört Om Alma Persson heller, "sveriges Summer Ray" fått lite för mycket uppmärksamhet på tik tok. MEn hon e knullbar.
2021-05-02, 16:40
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Jag har sett honom dra en loska på golvet inomhus vid ett annat tillfälle. Undrade vad i helvetet han höll på med!

Han är sjuk!
2021-05-02, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
OK. Du har du inte hört Om Alma Persson heller, "sveriges Summer Ray" fått lite för mycket uppmärksamhet på tik tok. MEn hon e knullbar.
Jag kollar inte på Tiktok så har säkert missat massor av människor.
2021-05-02, 16:41
Medlem
Zingo2s avatar
Kul att få se mina favoriter på liven nu, Tanja, Simon, Nardos och Judith.
Nardos till Simon: du skulle tycka detta var värre än hockeyveckan.😀
2021-05-02, 16:42
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han klarar sig undan konflikter fastän han startar dem..han klarar sig undan frågor och harakiris.
Vissa människor kommer undan precis allt. Som att de har någon sorts osynlig skyddsbarriär. Har träffat ett par själv i livet :P

Ja, psykopater har den förmågan men när de åker dit gör de det ordentligt men de tar ändå inte åt sig...de gör sig till offer.
2021-05-02, 16:43
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hm är inte den här säsongen ändå den sämsta, Gnome?

Njä, jag tycker 2015 var ännu värre. Då var det på fullt allvar nära att TV:n åkte ut. Jag klev av totalt redan i mitten av säsongen och följde inte ens flashbacktråden, och då är det illa.
Nu har jag ju iofs inte haft censurmore på snart tre veckor och knappt sett några avsnitt så jag är väl inte lika hatisk som jag kanske skulle varit annars.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Var väl han som satt och spydde på badrumsmattan också? Minns inte vad som ätits då. Men toan var upptagen av Adrian så han satt på golvet och spottade på mattan.

Ja det var väl när han hade käkat Harakiri korv sist?
Medlem
Haha, Tanja kallar matjessill för majestär-sill. Så gulligt!
2021-05-02, 16:46
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
VA!? Spottar han inomhus också? Vad är det för FEL på honom? Han hade fått en rak höger och sen fått slicka upp det från golvet!

Japp, han stod utanför det rosa sovrummet och spottade rätt ner i golvet. Jag fattar verkligen inte. Visst, Nardos var på toa och spydde men det var inte så att det var en "akut kräkning" han fick utan spottade medvetet. Kunde han inte ha tagit en soppåse och spottat i iaf om han kände att det behövdes? 🤷‍♀️
2021-05-02, 16:47
Medlem
Citat:
Haha, Tanja kallar matjessill för majestär-sill. Så gulligt!

Baaaha. Raringen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in