2021-05-02, 16:34
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Dom måste väll ge politiskt korrekta svar när folk börjar blanda in juridik. istället för att ignorera och ta bort som dom brukar göra. Egentligen vore det bra om vi alla anmäler dom när säsongen är klar.

Tyvärr har dom senaste året ändrat om i vad dom säger ingår i 24/7. Innan stod det se LIVE, ALLT från huset oklipp/ocencurerat. Då betalade man för specifikt BB 24/7 o tvingades inte ta ett abbonemang hos en streamingtjänst.... DÅ kunde man dragit det juridiskt kanske för vilseledande marknadsföring då dom inte höll vad dom lovade....

IOFS så säger dom väl det är live nu med...men dom ligger ju minst 1-2 minuter efter liven så dom kan hålla på med sin cencur....

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Var tvungen att kolla upp den här Sommer Ray. Har aldrig hört talas om personen innan. Jädrar vilket rumpa hon har! 😍

Blandar dom inte ihop 2 tjejer eller....?

Summer Rae och Summer Ray är väl 2 olika tjejer. En är en wrestling tjej som inte är ngt speciellt, hon har varit tillsammans med den där geek youtubern jake eller paul dom nämnde.
Den andra som det verkar som dom menar är ju hon från tik tok. med bra kropp o rumpa. Hin ber jag till gud att hon inte varit i närheten av någon av dom 2 looserna.
2021-05-02, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
VA!? Spottar han inomhus också? Vad är det för FEL på honom? Han hade fått en rak höger och sen fått slicka upp det från golvet!
Jag har sett honom dra en loska på golvet inomhus vid ett annat tillfälle. Undrade vad i helvetet han höll på med!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Var väl han som satt och spydde på badrumsmattan också? Minns inte vad som ätits då. Men toan var upptagen av Adrian så han satt på golvet och spottade på mattan.

Ja, i golvbrunnen! Han kunde satt sig i duschen i så fall. Han är ett vider!
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej..Aldrig! Han klarar sig undan precis allt den saten.

Tyvärr..

själv tycker jag det skulle vara roligare att se mössan lida, peddo är man van att se lida..
2021-05-02, 16:36
Medlem
Ghandis avatar
ÅÅHH nej madde får en videohälsning men Adrian måste slicka Kattis slida i annexet där hon ligger i en säng.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det du beskriver är faktiskt riktigt gott men lukten och bara äta fisken rå direkt är fan vedervärdigt
Ja, hade nog reagerar som dem om jag skulle behövt trycka i mig den mängden bara som den är.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Inkl burniga frågor! Jag blir galen!

Han klarar sig undan konflikter fastän han startar dem..han klarar sig undan frågor och harakiris.
Vissa människor kommer undan precis allt. Som att de har någon sorts osynlig skyddsbarriär. Har träffat ett par själv i livet :P
2021-05-02, 16:37
Medlem
1754s avatar
[quote=Ghandi|75726273]Tyvärr har dom senaste året ändrat om i vad dom säger ingår i 24/7. Innan stod det se LIVE, ALLT från huset oklipp/ocencurerat. Då betalade man för specifikt BB 24/7 o tvingades inte ta ett abbonemang hos en streamingtjänst.... DÅ kunde man dragit det juridiskt kanske för vilseledande marknadsföring då dom inte höll vad dom lovade....

IOFS så säger dom väl det är live nu med...men dom ligger ju minst 1-2 minuter efter liven så dom kan hålla på med sin cencur....

Dom kör fortfarande med denna slogan i sin reklam för Cmore som man måste ha för att kunna se Big Brother live: "Se Tv4´s program utan avbrott"

Jag håller med om att det inte är live när det är medveten fördröjning för att kunna censuera. Även där ett avtalsbrott.
2021-05-02, 16:38
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag tycker det är helt ok, smakar salt bara. Men då har jag ju ätit det på klassiskt vis med potatis, rödlök mm i en klämma. Så smakar enligt mig inte illa men vet inte om jag klarat av att äta fyra filer bara så där. Hade tyckte det blivit lite väl tror jag. Stanken är dock horribel!

Fattar inte varför de inte skar upp småbitar och käkade med tillbehören de fick? Det hade de hunnit på 20 min.
Lukten är vidrig, men lukten av lik många gånger värre.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Tyvärr har dom senaste året ändrat om i vad dom säger ingår i 24/7. Innan stod det se LIVE, ALLT från huset oklipp/ocencurerat. Då betalade man för specifikt BB 24/7 o tvingades inte ta ett abbonemang hos en streamingtjänst.... DÅ kunde man dragit det juridiskt kanske för vilseledande marknadsföring då dom inte höll vad dom lovade....

Blandar dom inte ihop 2 tjejer eller....?

Summer Rae och Summer Ray är väl 2 olika tjejer. En är en wrestling tjej som inte är ngt speciellt, hon har varit tillsammans med den där geek youtubern jake eller paul dom nämnde.
Den andra som det verkar som dom menar är ju hon från tik tok. med bra kropp o rumpa. Hin ber jag till gud att hon inte varit i närheten av någon av dom 2 looserna.

Ingen aning, kanske?! Har aldrig hört talas om någon av dessa individer innan.
Medlem
Nardos: AD du får aldrig gör nåt sånt här!

AD: Jo, jag fick hänga på en vägg med silvertejp ju!

😅😅😅
Medlem
Citat:
Ja, i golvbrunnen! Han kunde satt sig i duschen i så fall. Han är ett vider!

Han spottade på mattan innan han tog sig till golvbrunnen
Vet att jag reagerade som du, han kunde iaf satt sig i duschen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in