2021-05-02, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld
Då kan man fråga sig varför man slutade med den allmänna tbc vaccineringen 75, den om något är lömsk och farlig! Med tanke på att vi importerar folk från länder där tbc är utbredd, så borde man fortsätta med tbc vaccineringen.

Min allmänna uppfattning är att så länge man inte stänger ner tunnelbanan är denna sjukdom(covid) ett experiment! Att ta ett vaccin återkommande varje år med så låg dödlighet är helt otänkbart! För mig och min familj! Varje gång ni tar vaccinet utsätter ni er själva för eventuell biverkning av ett vaccin som ej är kollad på längre sikt! Ni som kallar oss som avvaktar för foliehatt, kan ju lugnt fortsätta vaccinera er, så får vi se om några år hur ni mår!

Har för övrigt en kusin med kronisk sömnsjuka! Efter förra vaccineringen 10 år sedan!

Tbc-vaccinet gavs till alla åttonde-klassare fram till senare delen av 80-talet. Minns det väl då jag missade den sprutan med ett år. Den sprutan var en vandringssägen som alla var rädda för. Lättnaden var stor bland många då det upphörde året det var våran tur.
Citera
2021-05-02, 01:11
Medlem
Mr.Sounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Hur kan man vara så pass efterbliven som ni är? Hur tror du polio försvann?

Och hur kan någon, som är så pass dum i hela huvudet, göra liknelse mellan ett beprövat vaccin, byggt på försvagad poliostam eller avdödat virus, med ett vaccin med en kod för att känna igen ett, endast ett spikprotein i Corona? Tror du på allvar att effekten blir samma?
Citera
2021-05-02, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Tbc-vaccinet gavs till alla åttonde-klassare fram till senare delen av 80-talet. Minns det väl då jag missade den sprutan med ett år. Den sprutan var en vandringssägen som alla var rädda för. Lättnaden var stor bland många då det upphörde året det var våran tur.

Gjordes ett immunresponstest först, de som inte redan var immuniserade fick vaccinet.

Borde göras nu med innan vaccinering.
Citera
2021-05-02, 07:42
Medlem
Think-Twices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Världens befolkning har väl inte minskat senaste året?

Du skrev att det inte finns några tecken på avbefolkning, därav jag kallade dig för en struts.
Citera
2021-05-02, 07:50
Medlem
Snubchurps avatar
Ryssarna har väl ett samarbete med AZ där de planerar att göra en cocktail av sina vaccin. Dö i drivor kommer inte ske men vissa delar hos AZ exempelvis känns lite väl experimentella.
Senast redigerad av Snubchurp 2021-05-02 kl. 07:55.
Citera
2021-05-02, 08:42
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sound
Och hur kan någon, som är så pass dum i hela huvudet, göra liknelse mellan ett beprövat vaccin, byggt på försvagad poliostam eller avdödat virus, med ett vaccin med en kod för att känna igen ett, endast ett spikprotein i Corona? Tror du på allvar att effekten blir samma?
Inget virus har isolerats eller uppfyllt Kochs postulates. Polio skapades av bekämpningsmedlet DDT som ger exakt samma symptom som det påstådda viruset. Alla vaccin sattes in när kurvan av den påstådda virus sjukdomen var påväg ner till 0, sen påstod man att vaccinet magiskt fick sjukdomen försvinna. 'Voila' folk blir hjärntvättade tro på lögnen. Väldigt få tar sig tid att faktiskt researcha historian bakom virus propagandan. Finns bra böcker som VIRUS MANIA eller denna länk med vetenskapliga artiklar som belyser dilemmat https://steemit.com/health/@johnblaid/research-summary-and-debunk-regarding-the-existence-of-sars-cov-2-and-covid-19?fbclid=IwAR2slt7AP9Vj 2SmdD4ZTJOv9Usgi-_YwFduf-a9CB0SDgdylu5FbghYrz-U
Citera
2021-05-02, 09:51
Avstängd
vera.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Jag har sett att det dyker hela tiden upp Fake News överallt.
En hel del AntiVacc folk.

Så, det gäller att se upp.
Kolla bara in dessa här:

DR. WAKEFIELD WARNS ”THIS IS NOT A VACCINE, IT IS IRREVERSIBLE GENETIC MODIFICATION

https://www.bitchute.com/video/EwuxPbTj22lQ/
Ja just nu är det julafton för foliehattar. Märkligt att de är så korkade att de går ut med sån här skit då det ju snart kommer att visa sig att de hade fel!
Citera
2021-05-02, 11:04
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vera.o
Ja just nu är det julafton för foliehattar. Märkligt att de är så korkade att de går ut med sån här skit då det ju snart kommer att visa sig att de hade fel!
Nu är du troligen en dumskalle och lekman inom området, men när utbildat folk börjar varna för detta så bör man vara ödmjuk. Väldigt ödmjuk. Denna Cahill är ingen vanlig "idiot", utan en kvinna som har studerat biokemi i många många år.

Sedan kan man dessutom lägga till att förra utvecklingschefen inom biokemi på Pfizer gick ut och påpekade att vaccinet kan sänka fertiliteten dramatiskt.

När du sedan börjar lägga ihop pussel med pussel och dessa agenda-satanistidioterna, så blir man lätt en sk foliehatt. Om man tittar på det som utomstående observatör så kan man faktiskt konstatera att sk foliehattarna faktiskt haft rätt i väldigt mycket mot er andra får-idioter som kallat foliehattarna för just foliehattar.

Att göra tvärtemot som "makten" vill har tidigare varit väldigt lönsamt. Svininfluensavaccinet? Köpa Telia-aktier? Ta in invandrare? Ja listan är lång. Själv är jag ansvarig för mig och min familj och där blir det inga nya vaccin.
Citera
2021-05-02, 11:22
Medlem
526s avatar
Om några på allvar vill minska jordens befolkning så vore det enklaste sättet att slå i folk att vaccin är farligt.
Det blir en självgående darwinistisk effekt så att säga.

Det finns en typ av människor som aktivt söker efter något att tro på. Förut var det Jesus och att djävulen fanns överallt, det var sekter och new age. Senaste 10 åren är det samma mekanism i "uppvaknandet" som i det som tidigare var att bli "frälst".

Förstå mig rätt - jag har alltid varit kritisk mot makten och är i själen en rebell, men det här är anti på alla sätt.
Det får exakt motsatt effekt och är kontraproduktivt.
Senast redigerad av 526 2021-05-02 kl. 11:24.
Citera
2021-05-02, 13:42
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Om några på allvar vill minska jordens befolkning så vore det enklaste sättet att slå i folk att vaccin är farligt.
Det blir en självgående darwinistisk effekt så att säga.

Det finns en typ av människor som aktivt söker efter något att tro på. Förut var det Jesus och att djävulen fanns överallt, det var sekter och new age. Senaste 10 åren är det samma mekanism i "uppvaknandet" som i det som tidigare var att bli "frälst".

Förstå mig rätt - jag har alltid varit kritisk mot makten och är i själen en rebell, men det här är anti på alla sätt.
Det får exakt motsatt effekt och är kontraproduktivt.
Helt ologiskt det fetmarkerade, det är såklart tvärt om.

Samma personer som varnar om hur jordens största hot är överbefolkning vill rädda världen med Vaccin. Använd hjärnan lite nu objektivt. Ta och kolla på serien Utopia det är i princip en dokumentär av vad som händer nu. Att göra folk sterila med vaccin är det mest logiska.

Folk har levt i tusentals år utan vaccin vi behöver inte bli injicerade med gifter för att må bra, det är en lögn. Dom hjärntvättar folk tro det, men vem som helst som researchar vaccin historian inser att vi blivit lurade läs VIRUS MANIA förklarar hur dom lyckats lura alla väldigt bra och pedagogiskt, vetenskapligt beskrivet.
Citera
2021-05-02, 14:14
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Helt ologiskt det fetmarkerade, det är såklart tvärt om.

Samma personer som varnar om hur jordens största hot är överbefolkning vill rädda världen med Vaccin. Använd hjärnan lite nu objektivt. Ta och kolla på serien Utopia det är i princip en dokumentär av vad som händer nu. Att göra folk sterila med vaccin är det mest logiska.

Folk har levt i tusentals år utan vaccin vi behöver inte bli injicerade med gifter för att må bra, det är en lögn. Dom hjärntvättar folk tro det, men vem som helst som researchar vaccin historian inser att vi blivit lurade läs VIRUS MANIA förklarar hur dom lyckats lura alla väldigt bra och pedagogiskt, vetenskapligt beskrivet.

Men det finns inget som tyder på att folk blir sterila. Ingen fakta förutom vilda fantasier.
Däremot finns det massa fakta om att folk dör av sjukdomar. Och massa fakta att vaccin skyddar mot sjukdomar.

Det är såna som du som kommer dö ut. Det blir dubbel Darwinistisk jackpot.
Dels dör folk + att det blir lättlurande halleluja idioter som dör. Kvar blir de intelligenta
Citera
2021-05-02, 14:18
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Men det finns inget som tyder på att folk blir sterila. Ingen fakta förutom vilda fantasier.
Däremot finns det massa fakta om att folk dör av sjukdomar. Och massa fakta att vaccin skyddar mot sjukdomar.

Det är såna som du som kommer dö ut. Det blir dubbel Darwinistisk jackpot.
Dels dör folk + att det blir lättlurande halleluja idioter som dör. Kvar blir de intelligenta
Jo det gör det. Det finns flera saker. Vaccinet spikar ett protein i cellerna som sägs vara likt proteinet som skapas när kvinnor får barn. Alltså kan kroppen få autoimmunförsvar mot detta=sterilitet. Flera kvinnor har fått missfall efter dom tagit vaccinet eller drabbats av utebliven mens trots ej gravida eller blödning som inte slutar. Smärtor på detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in