Citat:
Ursprungligen postat av
vera.o
Ja just nu är det julafton för foliehattar. Märkligt att de är så korkade att de går ut med sån här skit då det ju snart kommer att visa sig att de hade fel!
Nu är du troligen en dumskalle och lekman inom området, men när utbildat folk börjar varna för detta så bör man vara ödmjuk. Väldigt ödmjuk. Denna Cahill är ingen vanlig "idiot", utan en kvinna som har studerat biokemi i många många år.
Sedan kan man dessutom lägga till att förra utvecklingschefen inom biokemi på Pfizer gick ut och påpekade att vaccinet kan sänka fertiliteten dramatiskt.
När du sedan börjar lägga ihop pussel med pussel och dessa agenda-satanistidioterna, så blir man lätt en sk foliehatt. Om man tittar på det som utomstående observatör så kan man faktiskt konstatera att sk foliehattarna faktiskt haft rätt i väldigt mycket mot er andra får-idioter som kallat foliehattarna för just foliehattar.
Att göra tvärtemot som "makten" vill har tidigare varit väldigt lönsamt. Svininfluensavaccinet? Köpa Telia-aktier? Ta in invandrare? Ja listan är lång. Själv är jag ansvarig för mig och min familj och där blir det inga nya vaccin.