2021-05-02, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Nej inte mer än vad hon sagt att hon inte fick vara sig själv, inte prata om saker när han var runt henne osv.
Ok! Jag har nog inte lyssnat så noga när hon pratat om sitt ex så har vet inte. Känns ändå märkligt att aktivt välja att fira jul med någons familj om personen beter sig illa under förhållandet. Madde är ju lite speciell, väldigt snäll så det kanske är lätt att bli överkörd av andra.
2021-05-02, 13:15
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ah, okej. Jo, "pillipill" har de pysslat med tidigare så antar att det var FULLBORDAT SAMLAG nu då eftersom Juddan inflikade "nu har ni gått hela vägen" eller något i den stilen, hehe. Good for them!
Kan inflika med att Emelie för några minuter sedan sa till Tanja att "Det fanns inte så mycket svängrum så att säga" och att "Man får ju passa på för efter måndag så kanske vi inte ses något mer".
2021-05-02, 13:17
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandskille88
Jag har nog kollat mer på liven detta år än något annat år men vad är det med alla cencureringar?? Alla diskussioner som är en gnutta intressanta - avbrott. Vad fan spelar det för roll om dom bryter mot någon regel och tittare ser?

Är ju det man som tittare på liven vill se saker dom inte tar med i avsnitten, iaf jag.

Ja dom skulle kunna ha en sån fast "banderoll" i skärmen med en text med typ

"TV4 står ej bakom eller bär ansvar för deltagarnas åsikter och det dom säger"

Sedan förstår jag om dom vill censurera om det är rent rasistiska uttalanden (men i censuren kan det då stå tex "Pga av Pedrams agerande/åsikter väljer vi att nu censurera" så att man iaf vet vem det är dom vill censurera) eller liknande. Men att dom censurerar deras samtal om saker dom själva gjort där inne som att ha sex eller kissa på golvet är ju galet.
2021-05-02, 13:18
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Lägger upp tanjas pee pee händelse så man kan se den utan att ladda ner. thx for the clip. worked fine in vlc.

https://streamable.com/1yd8fq

HAHAHAHA, episkt..! Och Maddes bekymrade ton också, " .. vad gör du nu? Nej, nej, det här är ingen bra idé" och Tanjas frånvarande blick på det..! Jag DÖR..!
2021-05-02, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
HAHAHAHA, episkt..! Och Maddes bekymrade ton också, " .. vad gör du nu? Nej, nej, det här är ingen bra idé" och Tanjas frånvarande blick på det..! Jag DÖR..!
Vad i hela helvetet? Jag övergav ju skiten vid typ 23 och då hade väl Tanja däckat trodde jag. Haha, har de pratat om det idag? 😂😂😂
2021-05-02, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Madde och Emelie snacka skit om Nardos vid disken.

Madde: Cookie kom o bara Är det okej o sova med honom?
Jag ba-
Emelie: BITCH BYE
Madde: Mm
Emelie: Jag vet jag hade tänkt likadant. Jävla fitta
Madde: gör vafan du vill
Emelie: men samtidigt ummm alltid tjejer before dicks
Madde: mm

Gud vad avis Madde är herregud släpp killen.

Det där är klippt från ett annat sammanhang. Instagram konto la ut det. Direkt la Nardos Instagram konto ut det oxå . Men kommit fram att det va klippt ur ett annat samtal.
NARDOS KONTO ber om ursäkt för detta att ha delat det.
Men innan dom gjorde det blev det Bananas på intagarn alla Nardos fan varg tokiga.
Medlem
Varför har nardos gråvita slingor i håret, hon ser ju ut som en 40-50 åring
Medlem
1754s avatar
Kan Madde hålla käft med sitt jävla "Eeeey". Låter så jävla löjligt.
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helt sjukt. De måste ha haft möten om detta. Att de ska censurera när de pratar om detta.

MEN VARFÖR?!

Det är tv4 och deras PK inställning och rädsla. Det är som att be ett gäng nunnor producera paradise hotel. Det skulle inte kunna visas något alls...

Det finns många juridiska o tekniska frågor som skulle behöva svar.

t.ex

Har det att göra med att Bb sänds klockan 19 på tv. BB säger det är från 11 år...
Hade det varit annorlunda om det sänts 22 med andra regler och åldersgräns....
Liven 24/7 är ju helt skild från dagliga 19 programen så den ska ej påverkas av ovan...
Är det andra lagar o regler som gäller på sändningar endast på nätet mot i tv kanal...
Hur mycket skulle en bra kanal/företag som skiter i PK och tittares reaktioner visa idag 2021....
Är meter skyldiga, eller är det bara tv4 som anlitat dom som bestämmer....
Är det tv4 som köpt rättigheterna till Bb i Sverige av Edelmond eller vad dom heter som har världsrättigheterna.....
Är det Meter som har rättigheterna till BB som sen säljer dom till tv kanal.....
Vilken kanal eller streamingtjänst skulle kunna producera det mest ocencurerade icke PK BB....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hahaha har du sett klippet på instagram där dom lagt upp Simons nattprat? Typ

"men potatis så jävla korkad långt ut... Tiotusen!... Nu ska jag anmäla honom.. Vad fan"
Haha, jag pratar i sömnen och vet att jag kan säga helt sjuka saker och även ha konversationer med andra om de börjar prata med mig. Brukar faktiskt säga till om jag ska sova med någon ny att jag kan säga vad fan som helst.
2021-05-02, 13:26
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Kan Madde hålla käft med sitt jävla "Eeeey". Låter så jävla löjligt.

EEEYY shut it...

Madde e bra. wanna nail her
2021-05-02, 13:26
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vad i hela helvetet? Jag övergav ju skiten vid typ 23 och då hade väl Tanja däckat trodde jag. Haha, har de pratat om det idag? 😂😂😂
Jag missade det igår också, DC kanske inte var där då..

De började prata om det och jämförde med Peter 2002, men vips blev det censur. Verkar dock som att Tanja aldrig började kissa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in