2021-05-02, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Vilka var hans motståndare?
Kanske polisen som upprepade uppmaning att lämna platsen. Trots tröja med knutna nävar så smet Max iväg efter sitt tal
Citera
2021-05-02, 11:43
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kanske polisen som upprepade uppmaning att lämna platsen. Trots tröja med knutna nävar så smet Max iväg efter sitt tal

Vem bad han om hjälp att ta sig till sin bil? Vem hotade honom?
Citera
2021-05-02, 12:06
Medlem
Citat:
De som stod tillgängliga banade väg för honom så att han kunde ta sig till sin bil. Något hot sågs inte till , han ville väl inte köras iväg av polisen och promenera.
Så mycket för mansgrupp med defence i sitt namn och prat om manlig styrka och testosteron
Citera
2021-05-02, 12:29
Medlem
Giant Squids avatar
Vilken främmande makt är det som finansierar honom?
Vet han själv vart bitcoindonationera kommer ifrån? SÄPO får nog hålla lite koll på den här pajsaren
Citera
2021-05-02, 12:36
Medlem
Citat:
i
I gruppen frihetsrörelsen ifrågasätter somliga att arrangörerna sticker iväg, svaret som gavs var att om polisen tagit dem hade det gett vinst till makten.
120 000 kr i böter för arrangörerna samlas väl snabbt in bland de som ser dem som hjältar
Citera
2021-05-02, 12:48
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
De som stod tillgängliga banade väg för honom så att han kunde ta sig till sin bil.

Vi borde lägga energi på att hänga ut dem rakt av. Min gissning är att de var av rysk härkomst.

Citat:
Så mycket för mansgrupp med defence i sitt namn och prat om manlig styrka och testosteron

Jag har sett sådan metodik förr. I've killed quite a few of them (unofficially). Det stör mig att sådana agenter fortfarande finns och verkar inom Sveriges gränser.

Vi får ta och Jaga Filip Sjöström istället och utöva en typ av press på honom så att han inte har något annat val än att avslöja sina medlöpare rakt av, eller Fly landet som det rysstrolska idiotnytto han är.
Citera
2021-05-02, 12:58
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
i
I gruppen frihetsrörelsen ifrågasätter somliga att arrangörerna sticker iväg,

Låt dem stå upp och försvara Sverige genom att namnge dessa infiltratörer.
If they won't, we'll (@nonymous) be VERY ANGRY at them!

Citat:
i
svaret som gavs var att om polisen tagit dem hade det gett vinst till makten.

al-Baghdadi yttrade samma "försvar" på sin tid.
It's NOT gonna help them.

Citat:
i
120 000 kr i böter för arrangörerna samlas väl snabbt in bland de som ser dem som hjältar

Vi får hålla koll på de siter som står för insamlingen , och kontakta dem var och en och beskriva vad för typ av verksamhet det är de "stödjer" samt utöva påtryckningar i form av "stryp insamligen och hålle inne pengarna, annars hamnar ni på Cornucopias förstasida som Ryssvänliga!"
Citera
2021-05-02, 13:00
Medlem
Citat:
Vi borde lägga energi på att hänga ut dem rakt av. Min gissning är att de var av rysk härkomst.

Jag har sett sådan metodik förr. I've killed quite a few of them (unofficially). Det stör mig att sådana agenter fortfarande finns och verkar inom Sveriges gränser.

Vi får ta och Jaga Filip Sjöström istället och utöva en typ av press på honom så att han inte har något annat val än att avslöja sina medlöpare rakt av, eller Fly landet som det rysstrolska idiotnytto han är.
Tror knappast det är några agenter utan snarare personer som ser sig som entrepenörer i hälsa och personlig utveckling. De säger sig syssla med utveckling av manlighet men till skillnad från han som blir tagen varje gång så smiter de iväg efter att de talat eller sjungit
Citera
2021-05-02, 13:10
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Tror knappast det är några agenter utan snarare personer som ser sig som entrepenörer i hälsa och personlig utveckling.

Samma typ av personer som bannar mig från sina Facebookgrupper när jag ställer konstateranden och frågor som vederlägger deras filosofi.

Citat:
De säger sig syssla med utveckling av manlighet

I'm sure they do. I've killed quite a few of those over the years.

Citat:
men till skillnad från han som blir tagen varje gång så smiter de iväg efter att de talat eller sjungit

Men Filip Sjöström vet vilka de är?
Citera
2021-05-02, 13:28
Medlem
Citat:
Samma typ av personer som bannar mig från sina Facebookgrupper när jag ställer konstateranden och frågor som vederlägger deras filosofi.

I'm sure they do. I've killed quite a few of those over the years.

Men Filip Sjöström vet vilka de är?
De känner väl inte för att åka bil med polisen. Filip och Max har ju sagt att de riskerar allt för frihet för folket, oklart vad de riskerar och folket verkar ju vara en liten grupp som hittat en gemenskap när familj och vänner inte vill lyssna på dem när de talar om 5 g, morgellon, chip i vaccin osv
Citera
2021-05-02, 13:33
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Filip och Max har ju sagt att de riskerar allt för frihet för folket,

We should TEST that resolve.

Vi kan börja med att förmå dem att avslöja de personer inom deras rörelse som har en uppenbart subversiv agenda.
Citera
2021-05-02, 13:52
Medlem
Citat:
Tror knappast det är några agenter utan snarare personer som ser sig som entrepenörer i hälsa och personlig utveckling. De säger sig syssla med utveckling av manlighet men till skillnad från han som blir tagen varje gång så smiter de iväg efter att de talat eller sjungit
japp. kände igen en av de manliga talarna, kommer dock inte på namnet just nu, har sett många av hans klipp på youtube, håller på med "personlig utveckling" "Wake up" tror jag han kallar sina program, är avstängd från tuben nu tror jag, som de flesta som har en åsikt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in