Tja, sammanfattning sprang hon efter som vanligt, crashade Nardos och Adrians frågestund där det då var Nardos tur att intervjua AD så som han gjort kvällen innan. Madde satte sig, Nardos gick. Hon satte AD mot väggen och han svarade att han backar och inte vill såra henne. Hon frågar saker som "Men.. Hur känner du i kroppen när du ser mig?" "Men om du bara skiter i mina känslor och bara ga go" "Vad har du för känslor mot mig" osv och han svarar, som alltid, att han inte vill något, backar för att inte göra henne ledsen osv och det verkar som Madde börjar fatta. Med gråt i hals börjar hon älta "Jag har inte känt såhär på 4 år..." osv och börjar fråga om det inte är okej att de kramas eller skedar längre osv och Adrian säger ju att sånt är lugnt men mer vill han ju inte. Så verkar det
Äntligen som att polletten trillar ner, hon säger att han får ta ensamtid där han kommer ut och hitta sig själv, han svarar att han typ redan gjort det osv och hon önskar han lycka till i framtiden och att han kommer göra en tjej lycklig någon dag och bli en bra förälder osv, han önskar henne detsamma. (Yesss äntligen har hon fattat tänker man!) De går och lägger sig, och Madde med sitt flin "Du ska inte lägga dig här hos mig?"........ Adrian låtsats inte höra och då pekar hon på sängen brevid, han lägger sig där och försöker sova. Madde ligger vänd mot honom och flinar och ställer frågor som "Hur hade du känt om jag skedade dig nu?" "Ligger du hellre själv än med någon och mysa?" "Hade du kunnat tänka dig att lägga dig här och skeda mig?" fleeeera gånger medans AD låg med handen över huvudet och försökte sova. Var HELT. SJUKT. Hade det varit en man som gjort såhär mot en tjej hade hela sverige smutskastat och fått tillsägelser osv, men Madde är ju" snäll och gullig"

)))
Och detta är sammanfattningen, allt detta pågick under 2 timmar typ. Madde ställde samma frågor 100 gånger, men var typ "satte AD mot väggen med frågor om hans känslor - fick svar/rejection hon inte ville ha - ville få adrians sympati att han skulle gå med på att kela med henne osv, fiskade efter något som gav henne hopp att jaga vidare på - hon verkar fatta vad han vill, ska släppa - tjatar om skedning och låtsats som snacket aldrig hänt" och tillbaka på ruta noll. Tydligare snack än igår går inte att ha, Madde är ett hopplöst fall. Var seriöst det sjukaste jag sett, skämdes så att gång på gång gjorde Adrian tydligt att han inte känner något eller vill göra för mycket så hon får hopp om något, men så kom en dum fråga som gav sinnessjukt mycket secondhand embarrassment typ "Ja men om du ser mig.. Hur känner du då, i kroppen?" 🤦🏼♀️