2021-05-02, 11:31
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Klippet på BBs instagram där Tanja försöker kissa i kylskåpet, herre 😂

Va? Riktiga bbs instagram? Kan inte se det där?
2021-05-02, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perezozo
Jag har röstat på Dompa. Vill verkligen se Adrian lämna på måndag!! 😳 Under veckan när Madde var storebror och Adrian lillebror blev det tydligt hur mycket roligare hon kan ha när Adrian inte är inom syn- och hörhåll. Vill se henne fortsätta utveckla sina vänskapsrelationer med tex Tanja.

Ja och JA! Hon blommar verkligen ut i rätt sällskap. Adrian drar enbart ner henne. Tror tyvärr hon kommer fortsätta älta honom på fyllan även om han åker men det kommer ändå göra henne gott att inte ha honom inom räckhåll som du säger, inte minst ökar det hennes chanser att själv få stanna längre.
2021-05-02, 11:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
och vi stör oss på ditt jävla pissande och spottande på din youtube kanal kan du sluta med det tack
Hallå nu är det big brother vi pratar om här inne och inget annat
Det är nog rätt många här inne som tröttnat lite på Simon snäll på dom oxå
2021-05-02, 11:34
Avstängd
Citat:
Alltså Adrian tycker jag är snyggast utseendemässigt, men alltså Dompas energi gör honom så jäkla sexig medans Adrian och han seriösa stela energi är 👎🏼
+1 vem är fulast av brudarna då ?
2021-05-02, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Va? Riktiga bbs instagram? Kan inte se det där?

Fan, hittar det inte nu! Men är ett klipp där Judith frågar henne vad det sista hon kommer ihåg är, sen en flashback där de visar när hon drar ner trosorna och sätter sig i kylskåpet, Madde ser henne "ska du kissa i kylskåpet?" och för henne till toan.
2021-05-02, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
+1 vem är fulast av brudarna då ?

Alltså efter nattens "breakup" mellan AD och Madde och det som hände efter blev jag typ rädd för Madde. 🙃
2021-05-02, 11:36
Medlem
"UBUY! Vilket vackert väder, SULEN SKINER IDAUUG!"

2021-05-02, 11:37
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Fan, hittar det inte nu! Men är ett klipp där Judith frågar henne vad det sista hon kommer ihåg är, sen en flashback där de visar när hon drar ner trosorna och sätter sig i kylskåpet, Madde ser henne "ska du kissa i kylskåpet?" och för henne till toan.

Dom ångrade sig nog och har tagit bort det... För jag kan inte se det på instagram på riktiga BB sidan? Det kan inte ha varit på nån annan bb sida på ig som lägger upp massa om bb? Eller Facebook?
2021-05-02, 11:38
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Nej det var ett prank.

Det var INGET prank. kom igen. följ med.

Dom har ju sagt att det var sant. O Victoria själv sa det var sant.
2021-05-02, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Det var INGET prank. kom igen. följ med.

Dom har ju sagt att det var sant. O Victoria själv sa det var sant.

Just därför vi tvivlar.
2021-05-02, 11:39
Avstängd
Citat:
Alltså efter nattens "breakup" mellan AD och Madde och det som hände efter blev jag typ rädd för Madde. 🙃
Helvete vad har man missat? Hon är en jävla desperat stalker vet jag, äldst och mest barnslig är hon
2021-05-02, 11:40
Medlem
Citat:
Dom ångrade sig nog och har tagit bort det... För jag kan inte se det på instagram på riktiga BB sidan? Det kan inte ha varit på nån annan bb sida på ig som lägger upp massa om bb? Eller Facebook?

Var på Instagram, är nästan 100 på att det var deras officiella då jag bara följer den och sen deltagarna själva, stod typ "Vet inte hur vi känner för det här.." i beskrivningen, bara jag som sett klippet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in