2021-05-02, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Mycket trevligt! Hon e faktiskt snygg ibland men ibland ser hon ut som en kines

Lägg av jag hatar enbart mössan och nardos!
Enda jag stör mig på är Simons bölande och alkoholproblem! Big brother får ge han alkoholförbud tycker jag!

Precis såg det men, de verkar vara trötta på honom och kanske någon fler krävande individ

och vi stör oss på ditt jävla pissande och spottande på din youtube kanal kan du sluta med det tack
2021-05-02, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vad sa emelie i duschen till tanja? Att något har hänt på heltäckningsmatta i rosa sovrummet.

"när vi fick vara i turkosa har dom nog fixat det för dom har skurit bort den biten av mattan och satt dit en ny"

Hörde jag rätt? Har någon spytt på mattan? Var det under censuren idag bb fixade detta?
Victoria kissade där.
2021-05-02, 11:16
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Victoria kissade där.

Nej det var ett prank.
2021-05-02, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
Jag såg detta live är 100% säker på att NÅGONTING hände den gången. Inget ligg eller så men någonting hände absolut. Det var så uppenbart. Dom försökte va sååå diskreta men man märkte båda innan, under tiden och efter haha. Måste finnas någon som såg som håller med mig?

Jag såg det också, alla sa ju att AD "reste tält" men hans ben var ju redan uppe och utan täcke tills Pedram efter godnattsagan la på ett. Vet inte om Madde syftade till något sexuellt, känns lite vågat att börja pilla på någon som man vet inte är på samma plan känslomässigt bara för personen ligger brevid. Kan bara ha varit kli också som de faktiskt hävdade, but I guess we'll never know.
2021-05-02, 11:18
Medlem
Alltså Adrian tycker jag är snyggast utseendemässigt, men alltså Dompas energi gör honom så jäkla sexig medans Adrian och han seriösa stela energi är 👎🏼
2021-05-02, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Jaha så vems slutsatser ska jag dra? Dina?
Simon har utvecklats till en arg fyllegubbe så fort det inte vankas alkohol inte ens då är han kul längre, sveper öl på öl med ett ljudligt aaaahhh för att sedan ragla i säng.
Sorgligt men sant, jag hade tom han före Tanja men ingen miljon till honom som han kommer att supa upp.

Vem hade inte utvecklats till en "arg fyllegubbe" när alla trotsar och går honom på nerverna MEDVETET.

Det är även feministerna i produktionen som slänger in alcohol efter alcohol efter alcohol, Och när dem inte har någon alcohol så sover dem. Men förstår dig det gör jag, vi har olika synpunkter och det accepteras. Dock så finns ju en värre fyllemänniska därinne som totalt förändras, ljuger, skapar drama och det är namnet Emelie, håller nog henne högre som en "arg fyllegubbe" än Simon.

Ha de gott o glad söndag.
2021-05-02, 11:21
Medlem
Perezozos avatar
Jag har röstat på Dompa. Vill verkligen se Adrian lämna på måndag!! 😳 Under veckan när Madde var storebror och Adrian lillebror blev det tydligt hur mycket roligare hon kan ha när Adrian inte är inom syn- och hörhåll. Vill se henne fortsätta utveckla sina vänskapsrelationer med tex Tanja.
2021-05-02, 11:21
Medlem
Fina inzoomningar på de fräscha prylarna i huset. Kaffekokaren. VAD REN!!
2021-05-02, 11:23
Medlem
Klippet på BBs instagram där Tanja försöker kissa i kylskåpet, herre 😂
2021-05-02, 11:23
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Var är Simon?

Han har däckat.
2021-05-02, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Fina inzoomningar på de fräscha prylarna i huset. Kaffekokaren. VAD REN!!
Grabbarna Grus kan städa hela huset i utbyte mot hälsning hemifrån.
2021-05-02, 11:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Perezozo
Jag har röstat på Dompa. Vill verkligen se Adrian lämna på måndag!! 😳 Under veckan när Madde var storebror och Adrian lillebror blev det tydligt hur mycket roligare hon kan ha när Adrian inte är inom syn- och hörhåll. Vill se henne fortsätta utveckla sina vänskapsrelationer med tex Tanja.
Bra analys! Adrian är en tråkig konflikträdd tönt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in