2021-05-02, 10:06
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Och Idiot 3, 4 och 5 står på tur. 😋😛

2021-05-02, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nate.Higgers
6:34 idag, ganska normalt.

Jag röstar fortfarande för ändrade regler i dem här tråden. Det räcker inte att plocka bort inlägg från idioter, för de har ändå redan förstört spänningen. Ett alternativ kanske vore att låsa tråden för idioterna fram till ett visst datum. Kan det funka?
2021-05-02, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Och varför kollar ni bara inte på avsnittet?
Om ni vill vänta med att se avsnittet så kan ni vänta med att gå in här också
Jag har sett avsnittet, därför jag använder spoilers, enligt moderatorernas önskemål. Men jag verkligen avskyr idioter, vilket nu är halva nöjet med tråden.
2021-05-02, 10:27
Medlem
Citat:
"Vad har vi sagt om att spoila händelser i förväg utan att använda spoilerfunktionen?"
Vem skriver så liksom hahahaha hur tänker man?? "Nu ska jag gå in på flashback och leka mamma" hahaha
Jag lovar att ni skulle bli besvikna om ingen hade spoilat nått
Känner du till att du kan citera ett annat inlägg? Det blir enklare att läsa då, för alla.

Hur klarar du dig i verkliga livet? Får du hjälp?
2021-05-02, 10:48
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
vad gör ni som inte sett avsnittet än ens här nu??
Är det bara för att ni gillat att gnälla eller?

Jadu, vad är egentligen problemet? Man får mer än gärna diskutera dagens avsnitt i förväg, men genom att använda spoilerfunktionen. Varför är det så motbjudande? Dr.King har vid flertalet tillfällen kommit in här och på ett tydligt sätt förklarat vad som gäller. Det är som att ni tror att ni inte spoilar, när ni använder olika krystade aliases för deltagare, för bara ni är tillräckligt smarta för att förstå vem ni pratar om...

"höhö, skönt att transan åkte / höhö skönt att talfelet åkte"

Det är en tyst majoritet som följer trådar som Robinson, Masked Singer, Big Brother osv... Respektera reglerna för allas trevnad.
2021-05-02, 11:04
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Jadu, vad är egentligen problemet? Man får mer än gärna diskutera dagens avsnitt i förväg, men genom att använda spoilerfunktionen. Varför är det så motbjudande? Dr.King har vid flertalet tillfällen kommit in här och på ett tydligt sätt förklarat vad som gäller. Det är som att ni tror att ni inte spoilar, när ni använder olika krystade aliases för deltagare, för bara ni är tillräckligt smarta för att förstå vem ni pratar om...

"höhö, skönt att transan åkte / höhö skönt att talfelet åkte"

Det är en tyst majoritet som följer trådar som Robinson, Masked Singer, Big Brother osv... Respektera reglerna för allas trevnad.
Innan du anklagar mig för att vara en av dom som spoilar så kan du gå in på min profil och se mina typ 2 inlägg som jag har gjort på den här tråden tidigare, så får du se att jag inte är en av dom som har spoilat nått.
Tycker bara det är lite fascinerande med människor som verkar gå in här bara för att bråka om det här och "mobba" och hålla på. Och leka mammor. så jävla tragiskt. Tycker egentligen bara synd om er, och över att ni inte kan hitta nån glädje i nått annat i livet.
Fatta vad sorlig människa man är när man lägger intellektuell värde i några flachback funktioner, och använder det som ursäkt att kalla folk dumma i huvudet... alltså va!! hahahaha
Senast redigerad av ola-hammastrom 2021-05-02 kl. 11:13.
2021-05-02, 11:16
Medlem
MrBubss avatar
Söndagens Robinson-avsnitt!

Senast redigerad av MrBubs 2021-05-02 kl. 11:19.
2021-05-02, 11:16
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Innan du anklagar mig för att vara en av dom som spoilar så kan du gå in på min profil och se mina typ 2 inlägg som jag har gjort på den här tråden, så får du se att jag inte är en av dom som har spoilat nått.
Tycker bara det är lite fascinerande med människor som verkar gå in här bara för att bråka om det här och "mobba" och hålla på. Och leka mammor. så jävla tragiskt. Tycker egentligen bara synd om er, och över att ni inte kan hitta nån glädje i nått annat i livet.
Fatta vad sorlig människa man är när man lägger intellektuell värde i några flachback funktioner, och använder det som ursäkt att kalla folk dumma i huvudet... alltså va!! hahahaha

Är väl medveten om du inte är en frekvent spoilare. Mitt meddelande var väl egentligen ämnat för alla som har som avsikt att spoila i förväg. Fascinerande hur du kan kalla oss för mobbare när vi bara ber er att använda spoilerfunktionen som det är sagt. Köper att du är ny här och inte vet vad som är kutym.

Har en liten teori om att din ilska grundar sig i din okunskap kring hur man använder de olika spoiler/citat-funktionerna här på Flashback. Det positiva med denna förmiddag är i allafall att du verkar ha lärt dig hur man använder sig av funktionerna. Fortsätt med det!
2021-05-02, 11:18
Medlem
2021-05-02, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Åkte inte han ut i senaste avsnittet? Blir inget kärleksmöte där inte.

Nej det var Elias.
2021-05-02, 11:40
Medlem
BreEEeevs avatar
När är sista avsnittet? Hur mycket är det kvar?
2021-05-02, 11:48
Medlem
Söndagens avsnitt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in