2021-05-02, 03:05
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Del spelar ingen roll. Adrian hade kunnat ligga ensam i den sängen då, poängen är att det var ett sjukt märkligt jävla beteende från Maddes sida. Oavsett om Adrian låg där ensam eller med Lasse.
Det var vågat, ingen tvekan om det.
2021-05-02, 03:07
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nej, men småflickorna på Instagram är helt sjuka om du har läst där under säsongen.

Det har blivit en stor jävla Nardossekt som har bildats där.

Efter allt jag har läst där så tror jag att sektmedlemmarna där skulle kunna könsstympa sig själva för att de dyrkar henne där till en sådan ohälsosam nivå.

EYYYY MACARENA! BAD BITCH BARDOS!

Tyvärr, eller tack och lov skulle jag kanske säga är jag avstängd från insta så jag är förskonad från deras sionistiska PK-skit. Annars skulle det kunna varit kul att gå in och trolla sekten lite. #CUTFORNARDOS de dumma jävlarna skulle säkert gå på det.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-02, 03:07
Medlem
1754s avatar
Gud, Madde är så otroligt fin. Så fin när hon ligger där och sover, man vill bara krypa ner och ge henne skedningen hon vill ha.
2021-05-02, 03:12
Bannlyst
Adrian vågar inte sova med Madde för han är rädd för negern som nominerade honom.
Större tönt finns inte, hoppas han åker ut på måndag.
Men det finns tjejer som är lika blåsta som Madde som kommer rädda kvar honom, han är ju så charmig när han äter och skiter i att diska lr hjälp till med nåt hushållsarbete.
Tjejer är idioter.
2021-05-02, 03:12
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Gud, Madde är så otroligt fin. Så fin när hon ligger där och sover, man vill bara krypa ner och ge henne skedningen hon vill ha.

Ja stackars lilla gumman. Även jag skulle bara vilja trösta och hålla om henne och försiktigt, försiktigt ge henne ett litet lavemang.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-02, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754

Jösses vad man kan tycka olika fin? Nej absolut inte hon är ju för fan störd. Utan sina stalker moves så hade hon inte varit fin. Hon är så vanlig som jag sagt tidigare girl next door typ. Dessutom har hon blivit besatt av Adrian helt sjukt.🤮
2021-05-02, 03:18
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Jösses vad man kan tycka olika fin? Nej absolut inte hon är ju för fan störd. Utan sina stalker moves så hade hon inte varit fin. Hon är så vanlig som jag sagt tidigare girl next door typ. Dessutom har hon blivit besatt av Adrian helt sjukt.🤮

Hon får gärna stalka mig.
2021-05-02, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Del spelar ingen roll. Adrian hade kunnat ligga ensam i den sängen då, poängen är att det var ett sjukt märkligt jävla beteende från Maddes sida. Oavsett om Adrian låg där ensam eller med Lasse.
Finns det nåt klipp där man kan se det ni pratar om?
2021-05-02, 07:10
Medlem
Stummakorianderss avatar
Tycker det är lite ironiskt att Nardos Instagram och speciellt bbsepolisen pratar om girl code när de lägger upp klipp från när Emelie och Madde pratar i köket. Bbsepolisen snackar om att Emelie är en tjej som vill sänka andra tjejer, jo men tjena, vad gör hon inte själv nu... Själv förstår jag inte ens klippet som delas, såg händelsen live och reagerade inte ens. Det blir mycket fel när man bara delar ett litet filmklipp. Upplever själv att Emelie inte menar att Nardos är en f***à men jag kan ha tolkat samtalet fel.
2021-05-02, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Det är ENBART Nardos-fansen som röstar på Adrian. Utan dom hade han rykt med huvudet före på måndag.

Nix. Jag har Tanja som #1 och röstar på
Adrian för att jag ogillar honom mindre än de andra två.
2021-05-02, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Dompa har en fin själ han.

Vad är ”själ” kodordet för?
2021-05-02, 08:11
Medlem
Om Emilia ryker så skulle Dompa hänga mer med Tanja o då skulle det nog bli lite mer drag... Han skulle nog t.o.m försöka lägga in en stöt där..
Sjukt less på Emilia så hon får gärna åka.
Mer osympatisk människa får man leta efter,ljuger o gnäller konstant 😩

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in