2021-05-02, 02:57
Medlem
Man kanske skulle ta och sova, nu när husets alla turturduvor sussar

tröökigt att man är lika ensam som Madde, men skönt att man slipper dela säng med någon med sömnapné som Simon, det kan man i alla fall glädjas åt
Medlem
Alltså fy fan AD alltså samtalet med Madde vilse leder henne massor och ändra sig. Tyckte synd om henne.

Tillslut verkar hon ge up , BRA ÄNTLIGEN tänkte jag, men ändå sen när dom väl lägger sig ner , frågar hon ” kan du inte sova här då” då tvekar han , då fråga hon honom ifall han kan lägga sig bredvid i andra sängen och då börjar hon prata igen om skeda m.m

För fan ge up Madde hon ser dum ut som fan att vilja ha den toffel . Varför ge hon bara inte upp hon har ju fått ganska bra svar att han ej vill. Han bara vilse led henne hela tiden . Varför kan hon bara inte fatta det.

Hoppas han åker då kommer hon att må så mycket bättre
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ahahahaha!!!
Du är fan inte klok! Nu fick du mig att skrikskratta så katterna kröp och gömde sig under soffan och gubben drog igen sovrumsdörren med en ilsken smäll.

MVH/Gnomegirl.
Nej, men småflickorna på Instagram är helt sjuka om du har läst där under säsongen.

Det har blivit en stor jävla Nardossekt som har bildats där.

Efter allt jag har läst där så tror jag att sektmedlemmarna där skulle kunna könsstympa sig själva för att de dyrkar henne där till en sådan ohälsosam nivå.

EYYYY MACARENA! BAD BITCH BARDOS!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Kan vi alla bara tänka tillbaka på Maddes andra dag i huset, när Adrian låg i sängen med Emelie och Madde går och lägger sig bakom Adrian och stryker han i håret.

Det beteendet var sjukt redan då. Det beteendet är likadant som det hon visar upp inatt igen.

Ja det var faktiskt värre än det som sker idag. Då kände dom inte ens varandra.
2021-05-02, 02:58
Medlem
Jag måste samla mig efter denna kväll, fy fan vad pinsamt det varit . Madde har alltid varit en grå mus för mig men jag mådde fysiskt illa och led med tjejen.

Herregud hoppas hon verkligen förstår nu och move the fuck on asp. Det var riktigt jävla plågsamt att se en människa söka svar och bekräftelse som inte fanns typ.
Medlem
Flor-Idas avatar
Omg, Madde är vacker t o m när hon sover.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Kan vi alla bara tänka tillbaka på Maddes andra dag i huset, när Adrian låg i sängen med Emelie och Madde går och lägger sig bakom Adrian och stryker han i håret.

Det beteendet var sjukt redan då. Det beteendet är likadant som det hon visar upp inatt igen.

Nardos låg mellan Emelie och Adrian då, som allmän upplysning. Det var inte som att Adrian och Emelie låg och myste på något sätt.

(Sen slutade det iofs med att Emelie gick därifrån och grät pga "hemlängtan", men den allmänna tolkningen var väl att hon uppfattade att Madde skulle sno Adrian från henne.. )
2021-05-02, 02:59
Medlem
Citat:

Exakt
2021-05-02, 03:01
Medlem
Anonym396s avatar
Vad tror ni? Blev det ett riktigt knull mellan Dennis och Emelie? Eller var det bara att han pullade henne?

Mycket ''slaskljud'' från hennes fitta iallafall.
2021-05-02, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nardos låg mellan Emelie och Adrian då, som allmän upplysning. Det var inte som att Adrian och Emelie låg och myste på något sätt.

(Sen slutade det iofs med att Emelie gick därifrån och grät pga "hemlängtan", men den allmänna tolkningen var väl att hon uppfattade att Madde skulle sno Adrian från henne.. )

Del spelar ingen roll. Adrian hade kunnat ligga ensam i den sängen då, poängen är att det var ett sjukt märkligt jävla beteende från Maddes sida. Oavsett om Adrian låg där ensam eller med Lasse.
2021-05-02, 03:02
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Omg, Madde är vacker t o m när hon sover.

Eller hur, man dör lite. Jag fick lite Elsa-vibbar (från Frozen) av någon anledning. <3
2021-05-02, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Exakt

Dessutom ge för inte helvete den andra parten skulden i detta fall Adrian för han inte känner samma sak.🙏

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in