2021-05-02, 02:13
Medlem
maddo135s avatar
All cred till Madde som är stenhård med sina frågor till Adrian och att hon är ärlig. Att hon orkar förtydliga frågor om och om igen när han som vanligt svävar iväg.
Medlem
Ridnes avatar
Nu kom det... kiss-kortet. Men Madde följde med in på toan och står utanför och frågar "hur det går" Kaninkokerskevarning snart alltså.
Medlem
FishGbgs avatar
Adrian,du är en sån jävla fegis,fyfan vad taskig du är mot Madde,ger henne falska förhoppningar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hur kan hon inte fatta nu att det är dags att sluta jaga...? Hon har ju ingen värdighet som fortsätter springa efter honom. Detta är plågsamt att bevittna.. Jag hoppades att hon var på väg bort från tönten ett tag men ikväll bevisade hon att hon är precis lika fast som innan.

Ja, det är plågsamt. Man mår fan fysiskt dåligt över hela grejen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Han är nog livrädd nu för att stänger han dörren finns risken att han ryker på Måndag.
Huuundra p. Han vet att Madde är populär, och att dumpa henne nu är att få hennes fans mot sig. Nu finns det en chans att hennes fans kommer rädda honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Verkligen. Men en hel del sitter ju hos hennes själv också. Han säger samma sak sen första gången de pratade om detta. Det är dörrar öppna och dagar som tas dag för dag och hej och hå. De är lika jävla tröga båda två.
Jo, men det ligger hos HONOM att stänga dörren helt. Att hon fortfarande tror det finns en chans är inte så konstigt, när han hela tiden insinuerar att dörren står lite på glänt. Dags för honom att ta lite känslomässigt ansvar nu.
2021-05-02, 02:14
Medlem
Jag hade fortsatt jaga och inte fattat vibbarna. Men då har jag en asperger-diagnos i bagaget också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FishGbg
Adrian,du är en sån jävla fegis,fyfan vad taskig du är mot Madde,ger henne falska förhoppningar.

Va?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejt
”Jag måste fan på dass”
JAG DÖÖÖÖÖR FYFAN VAD ÄR FELET PÅ DEN JÄVELN
Skämtar du eller? Adrian har aldrig hållit sig så här länge tidigare.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
All cred till Madde som är stenhård med sina frågor till Adrian och att hon är ärlig. Att hon orkar förtydliga frågor om och om igen när han som vanligt svävar iväg.

Håller med dig. Hon försökte prata klarspråk nu. Men det gick ju ingen vidare av "någon" anledning.
2021-05-02, 02:15
Medlem
Nu skulle han pissa, vilket skönt avbrott på en jobbig stel konversation. han slingrar sig, o ä bara falskt snäll o prata vidare o ge om något falska förhoppningar

stackars madde, jag kule vilja va där med henne o ta henne därifrån o be henna skita i honom Där och NU!!

Nu efter gymmet-stunden borde hon fått in mer information ..om att de inte är på samma resa? hon måste ju kunna läsa in efter Vad han säger o svara på saker..? Eller 'r det bara vi utifrån som ser tydligt..

Snälla madde , släpp honom. va BB-vänner nu framöver bara.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Tycker hon är stark nu men tråkigt att hon vågat ta detta samtal 8 veckor in och ej tidigare.

Jag tycker synd om henne för att hon har fastnat för denna tönt. Man tycker att hon borde släppa det men hon är instängd med honom och han vägrar dissa henne.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Ja, det är plågsamt. Man mår fan fysiskt dåligt över hela grejen.

Ja det är too much nu.... Även om han inte ger klara svar så borde hon fatta nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in