2021-05-01, 22:13
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Mycket bra idé. Eller bara random nominera folk, till exempel: "Adrian! Du är så tråkig att du sitter löst denna vecka." eller "Nardos, du gapar så mycket att tittarna nominerat dig två veckor framåt"
Eller min favorit: "Adrian, tittarna har skickat in ett kilo ust till dig. Finns att hämta i slussen." sedan låser de in honom i slussen 24 timmar utan någonting annat än en tom fågelbur.

MVH/Gnomegirl.

Fy fan vad kul!!! Speciellt såna kommentarer som dom snappar upp att många tittare tycker eller drag hos deltagarna som är tydliga. Tex skämta om AD och ust som du skrev.
2021-05-01, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Hon är helt hjärntvättad... Det är obehagligt att se hur hon följer efter, söker upp, frågar om han kan hålla om henne...eller bara hur hon tittar på honom... Ooooh my... Hade någon betett sig sådär mot mig hade jag nog fan gått ut frivilligt

Ungefär så, ändå är det synd om lilla Madde? Det är så sjukt hade en kille varit som henne vilket liv det hade blivit...
2021-05-01, 22:14
Medlem
kan nån ge en snabb rapport om dagen, kvällen..

Hände nåt mer framsteg mella Adrian och Madde ,? eller är det lika döfött?

vad har det snackats om??

Såg en skymt av samtal mellan Adrian och Emelie på utegården innan ikväll. men kunde ej kolla.
vad snackade de om? tillrättavisa Emelie honom att va ärlig mot madde..
2021-05-01, 22:16
Medlem
SphincterAnis avatar
Due velltögh maj.

Nån som kan gissa översättningen?
Medlem
upptagetvardets avatar
Ååh de är ju kära, även dompa!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detarvaldags
Dessutom sa han precis till Emelie att han INTE tycker att Madde är för på honom.
Han satt och sa under sitt tal att han och Simon kommit närmare den senaste tiden också!! Så hans ord säger inte så mkt
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
kan nån ge en snabb rapport om dagen, kvällen..

Hände nåt mer framsteg mella Adrian och Madde ,? eller är det lika döfött?

vad har det snackats om??

Såg en skymt av samtal mellan Adrian och Emelie på utegården innan ikväll. men kunde ej kolla.
vad snackade de om? tillrättavisa Emelie honom att va ärlig mot madde..

Det absolut färskaste är att Dompa lovat Madde att han har många vänner på utsidan, som hon kan få lära känna.
2021-05-01, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Ditt jävla äckel!! Hoppas du ramlar och slår ut framtänderna

Vem är bebis nu va
2021-05-01, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Eller vad sägs om en MILJÖ vecka i sann pk4-anda, där 2 deltagare(Adrian och Pedram möjligtvis) utses till trädkramare och skickas i varsitt bananpaket till Indien för att plocka plast i 2 dygn
Ungefär som när Annika skickades till Danmark år 2011 under en vecka..

Judith kan få hamna ensam i uppdragsrummet som dom inrett som ett stort akvarium. Sjöodjurets Oljudiths naturala habitat. För att slippa henne ett tag bara.

Kom igen nu tv4, tänk på miljön

Va? Gjorde hon? Till Danmark? Minns inte detta. Finns det på youtube?
2021-05-01, 22:18
Medlem
Anonym396s avatar
''Jag har t.o.m. fått det i bikten ''nu lugnar du ner dig''

Dennis

EDIT: Jag tror han fick en varning den kvällen alla hånglade med Joel. Dennis var väldigt på Emelie då men jag var avstängd och kunde ej skriva det då.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Skicka in mig i huset. Jag kan klippa av Nardos tunga i svensk TV.

Snälla ta med mig. Jag kan lätt försöka trycka upp en hushållsust i arslet på Adrian live på svensk television efter att ha handfängslat honom.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Typ fem minuter efter du skrev detta började ljuset i huset blinka. 😁👍

Nardos försöker dra igång. Alla verkar sega.

De skulle ju kunna visa nåt avsnitt för dem, det skulle garanterat göra dem på bra humör! 😊

Jag vet, jag såg det och tänkte:

HELVETTE, nu släcker dom ner huset som jag skrev!

När det var tidsmaskinstema och dom låg i sängarna och sov och det var stenåldern eller nåt sånt så skrev jag här att dom iaf borde köra hög volym med ljud som kom från djur, åska, vattenfall och andra ljud från "naturen" som kan ha funnits då. Efter 5-10 min började dom spela upp ljud från djur, åska och regn... Jag tog åt mig äran även fast jag vet att det inte hade ett skit med vad jag skrev här utan att det bara var ett lyckligt sammanträffande 😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in