2021-05-01, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag önskar så att BB kunde pranka deltagarna lite. Tex nåt så enkelt att hela tiden ropa in en person till bikten och be personen bikta sig. Säga till någon återkommande att den bryter mot reglerna utan att ge en förklaring. Ropa ut att slussen är öppen fast den inte är det. Släcka ner alla lampor i fem minuter och låtsas att prat och ljud från produktionen läcker ut i högtalarna av misstag.

Allt för att få dom på tå och undra, fundera och garva åt tokigheterna. För jag är trött på deras sömniga snack.

Typ fem minuter efter du skrev detta började ljuset i huset blinka. 😁👍

Nardos försöker dra igång. Alla verkar sega.

De skulle ju kunna visa nåt avsnitt för dem, det skulle garanterat göra dem på bra humör! 😊
Medlem
FishGbgs avatar
Det var ett jävla skrikande på Nard
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Kalla henne inte för fitta. Hon har ju en sönderklippt sådan så hon förtjänar inte det fina ordet.

Njae, snarare än ihopsydd sådan. Hon har i alla fall bevarat den bättre än de andra tjejerna i huset och har därmed minst lika mycket rätt till det ordet.
2021-05-01, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Vad handlat det om? Madde och Adrian?
har inte sett intensivt på liven idag och ikväll.. bara haft lite i bakgrunden
Men häger inte med.. Med såg Adrian o Emelie satt på utegården för nån timma sen o prata kring madde m.m. men va inte insatt i det..

Vad har HÄNT? så nyfiken nu..

kommer in o se simon madde o adrian i sovrummet..
Adrian ville inte sitta ihop med Madde i tio minuter i hjälmarna med en kedja. Emelie lackade och hade ett långt samtal med Narcos om Mössans beteende. Sedan bad Emelie Mössan om ursäkt. Mössa och Maddes ”kärlek” har diskuterats mellan typ alla sedan det hände för cirka två timmar sedan.
Medlem
Anonym396s avatar
Skicka in mig i huset. Jag kan klippa av Nardos tunga i svensk TV.
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tack, TV4.

Poolrumskameran och DC är fokuserade på en skrikig Nardos. Trots att jag har betalat så har jag inte kunnat följa några andra deltagare denna kväll.

Snart kommer det censur också. Ännu ett avtalsbrott från Tv4.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Offtopic lillaflippen... skönt att du tog dig tid att vända blicken mot några av de saker som kan vara grunden till de olika reaktioner och bedömningar som kommer upp här på tråden. Det var befrande att läsa

Jo men det är verkligen så. Desstu mer jag har tänkt på detta kan jag verkligen börja se varför jag gillar en del personer mer än att bara tänka "den är snäll".

Tex så vet jag efter fundering (och när jag kom på det var det helt solklart) tex vem AD påminner mig om och vem Simon påminner mig om. Även Nardos. Och det ger mig också lite av ett annat perspektiv till varför jag tycker som jag gör om tex dessa tre. Det betyder inte att jag ändrar min åsikt om dom för det, för jag känner det jag gör och ser det jag ser, men dom påminner på gott och ont om personer jag haft/har i min närhet.

Nåja, Nardos är den enda som är på partyhumör nu. Synd hon inte kunde sänka sin volym lite och att andra inte hakar på. Men dom verkar ha slut på alkohol.

En sak jag tänkt på, är att det ofta blir "bråk" om vilken alkohol dom vill ha. Ibland kommer det in mycket öl men några få cider och då vill alla ha cider och några dricker inte öl. Kunde dom inte ha varje måndag att dom får fylla i på en enkel lista vad för typ av alkohol som vill ha den veckan. Tex bara kryssa i för öl, vitt vin, rött vin, bubbel, cider. Sedan när hinken kommer in så sitter det en lapp i med listan för vad folk önskat sig. Sen kanske det inte alltid blir exakt, men ändå.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Mycket bra idé. Eller bara random nominera folk, till exempel: "Adrian! Du är så tråkig att du sitter löst denna vecka." eller "Nardos, du gapar så mycket att tittarna nominerat dig två veckor framåt"
Eller min favorit: "Adrian, tittarna har skickat in ett kilo ust till dig. Finns att hämta i slussen." sedan låser de in honom i slussen 24 timmar utan någonting annat än en tom fågelbur.

MVH/Gnomegirl.

Eller vad sägs om en MILJÖ vecka i sann pk4-anda, där 2 deltagare(Adrian och Pedram möjligtvis) utses till trädkramare och skickas i varsitt bananpaket till Indien för att plocka plast i 2 dygn
Ungefär som när Annika skickades till Danmark år 2011 under en vecka..

Judith kan få hamna ensam i uppdragsrummet som dom inrett som ett stort akvarium. Sjöodjurets Oljudiths naturala habitat. För att slippa henne ett tag bara.

Kom igen nu tv4, tänk på miljön
2021-05-01, 22:11
Medlem
FishGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppSmurf
Snälla sätt munkavle på djungelvrålet, så jävla trött på hennes konstanta gapande..
Ja!otroligt att ingen ber henne hålla käften nån gång.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Njae, snarare än ihopsydd sådan. Hon har i alla fall bevarat den bättre än de andra tjejerna i huset och har därmed minst lika mycket rätt till det ordet.
Trodde allt brukade skäras bort med en rostig kniv och därefter sys ihop. Men vad vet jag om könsstympade kvinnor. Kommer tack gode gud från en kultur där det är ett helt sjukt beteende.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Jag har tänkt på en sak, har alltid känt att Adrian leker lite med Madde. Men en tanke slog mig: När hon berättade varför hon börja tycka om Adrian utifrån fokuset hon hade på han redan sedan innan hon kliv in, men hon sa att hon gillade att hon ställde frågor (vilket vi vet att han intervjuar alla), sedan också att hon sa att blickarna han ger henne (som hon även nämnde var blickar han hade gav Victoria). Hon har tagit detta som signaler att han gillar henne, men han intervjuar alla, han har en charmig blick till alla men hon tror det handlar om henne direkt.

EXAKT. Som nu när han står och dansar tryckare med Judith, betyder ju uppenbarligen inget! Alla är väldigt fysiska därinne. Hade det varit Madde så hade hon tolkat det som att han var dökär i henne och så romantiskt.
2021-05-01, 22:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
HÅLL KÄFTEN NARDOS!

Kan inte DC följa någon annan i huset!?

Märks så tydligt att Nardos är produktionens favorit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in