2021-05-01, 21:59
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detarvaldags
Dessutom sa han precis till Emelie att han INTE tycker att Madde är för på honom.

Exakt, den trötta Fjollan vågar ju aldrig säga vad han tycker eller känner.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Skitvacker inside out? Ärligt hon ser ut som girl next door, hon är trög så inåt helvete en vacker människa inside out är topnotch och jävligt smart 😘 Kan ge henne att hon är snäll that’s it.

WORD!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Larsson och några till
Vilka då
2021-05-01, 22:01
Medlem
Anonym396s avatar
Simon och Madeleine är roliga tillsammans. Synd att Nardos kommer in och måste alltid stå i centrum.

Hatar den fittan.
2021-05-01, 22:01
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Nardos panikar över att Adrian stannade i samma rum som Madelene för länge.
Heeellooowww vad händer adrian du skulle bara hämta cider! Kom ut nu festen är helt död 😡 och glor bara på adrian när hon snackar haha
2021-05-01, 22:02
Medlem
1754s avatar
Mmmm Maddes glänsande lår....
2021-05-01, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hur bestämdes det vilka som skulle bli poliser resp. tjuvar?

Hade velat se Adrian i en fångdräkt.
De sprang allt vad de kunde till annexet och roffade åt sig kostymer. Mössan tog en dräkt av vaeje och sedan drog Emelie tjuvdräkten ifrån henne.
2021-05-01, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
.

Så det innebär att han har ett intresse? Seriöst han vill inte sova med henne, han lägger sig aldrig nära henne, han undviker henne vilket är tydligt, Madde däremot lägger sig nära följer efter han frågar om han vill sov med henne etc etc . Hon är trög och blåst. Du menar att Adrian måste spel it out för att hon ska fatta??

Hon är helt hjärntvättad... Det är obehagligt att se hur hon följer efter, söker upp, frågar om han kan hålla om henne...eller bara hur hon tittar på honom... Ooooh my... Hade någon betett sig sådär mot mig hade jag nog fan gått ut frivilligt
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Äh man kan tycka olika också såklart 😁 man kan inte tycka om alla eller tycka lika om alla. Det är ändå ganska intressant det där att man kan tycka så olika om personer för någonstans så har nog de flesta ungefär samma värderingar, att man gillar personer som är ärliga, snälla osv. Sen finns det ju andra egenskaper som kan skilja sig såklart, som att en del gillar lugna personer och andra gillar personer med högt tempo.

Tror mycket handlar om vad man har för egna erfarenheter/bagage och hur man själv är son person. Jag kanske omedvetet ogillar någon i huset och ser den som falsk för att den personen påminner mig omedvetet om någon som varit falsk mot mig. Eller att jag kanske kan sympatisera med någon person och dess beteende för att den personen påminner mig om mig själv (omedvetet) i någon annan aspekt.

För jag kan själv reflektera över att om någon deltagare (för att ta bb som exempel, kan ju vara i riktiga livet också) som jag gillar gör fel kan jag se det men är mer förlåtande för det än om den jag ogillar skulle göra samma fel. Även fast jag själv tror att jag inte skulle kunna göra samma fel så kanske den personen har andra egenskaper som påminner om mig eller någon jag har kär och då blir det "omedvetet" mer ok.

Nåja, blev lite offtopic nu.

OnTopic: blir det mer fest än såhär i huset eller tror vi att det är godnatt och nattamat snart?

Mycket bra tankar från dig!
Medlem
Jag har tänkt på en sak, har alltid känt att Adrian leker lite med Madde. Men en tanke slog mig: När hon berättade varför hon börja tycka om Adrian utifrån fokuset hon hade på han redan sedan innan hon kliv in, men hon sa att hon gillade att hon ställde frågor (vilket vi vet att han intervjuar alla), sedan också att hon sa att blickarna han ger henne (som hon även nämnde var blickar han hade gav Victoria). Hon har tagit detta som signaler att han gillar henne, men han intervjuar alla, han har en charmig blick till alla men hon tror det handlar om henne direkt.

DET DÄR är en tabbe man gör när man bestämt att man ska ha någon innan man ens lärt känna personen. Detta är uppenbarligen något han gör med allt och alla, inte för dig bara Madde. Men nu när han vet att hon är intresserad det är DÅ han vill ha kvar kroken.

Som har sagts innan i studion så hade han haft ett gott öga för Emelie redan innan han gick in, tror han bara vill lära känna alla och inte starta något i huset, men Emelie kunde inte hålla sig och hoppade från kille till kille och gick emot Adrian. Då förlora han den kroken och nu håller så hårt i Madde.

Hade aldrig Madde kommit in så hade nog Emelie och Adrian fortsatt att bara lära känna varandra och ingen håller på med någon annan, sen är det menat så hade dom tagit det på utsidan. Allt förstördes med Maddes naivitet och blåögdighet då hon trodde han så gärna ville ha henne.

Med det sagt, har det bara blivit pannkaka då Adrian inte ser en framtid med Madde, det flyter inte på utan blir bara stelt hela tiden. Vilken soppa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Precis. Jag hade varit mer rädd för att ha någon efter mig som tror att det ska bli något än att säga "jag är inte intresserad av dig men vi kan vara vänner"

Vad handlat det om? Madde och Adrian?
har inte sett intensivt på liven idag och ikväll.. bara haft lite i bakgrunden
Men häger inte med.. Med såg Adrian o Emelie satt på utegården för nån timma sen o prata kring madde m.m. men va inte insatt i det..

Vad har HÄNT? så nyfiken nu..

kommer in o se simon madde o adrian i sovrummet..
2021-05-01, 22:04
Medlem
Iznogoud-Pedrams avatar
Dags att sätta handbojorna runt Adrians hals och dra åt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in