2021-05-01, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Fyra år tror jag!
Har du bevis på det
2021-05-01, 21:56
Medlem
Citat:
Simon är iofs den enda som ger Madde rimliga råd. Utan att säga negativa saker om Adrian.

Dompa och Emelie borde avgå.
Simon är fin när han är i det mode’t.
2021-05-01, 21:57
Medlem
Madde börjar bita sig i läppen direkt Adrian kommer in
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Han kommer leva förevigt i våra hjärtan.
Är det NÅGOT man kommer minnas från årets säsong så är det ju Larsson
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har du bevis på det

Hon har iallafall sagt det
Nunna i 2 år
2021-05-01, 21:58
Medlem
Citat:
Simon är iofs den enda som ger Madde rimliga råd. Utan att säga negativa saker om Adrian.

Dompa och Emelie borde avgå.

JA!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Dom flesta hyfsat normala vuxna personer kan säga det.
Han sårar ju henne jävligt mycket mer av att INTE säga det.

Så fel, vissa människor tycker det är skitjobbigt och är de sämre människor för det? Nej, de har oftast visat i handlingar i stället det borde räcka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Äh man kan tycka olika också såklart 😁 man kan inte tycka om alla eller tycka lika om alla. Det är ändå ganska intressant det där att man kan tycka så olika om personer för någonstans så har nog de flesta ungefär samma värderingar, att man gillar personer som är ärliga, snälla osv. Sen finns det ju andra egenskaper som kan skilja sig såklart, som att en del gillar lugna personer och andra gillar personer med högt tempo.

Tror mycket handlar om vad man har för egna erfarenheter/bagage och hur man själv är son person. Jag kanske omedvetet ogillar någon i huset och ser den som falsk för att den personen påminner mig omedvetet om någon som varit falsk mot mig. Eller att jag kanske kan sympatisera med någon person och dess beteende för att den personen påminner mig om mig själv (omedvetet) i någon annan aspekt.

För jag kan själv reflektera över att om någon deltagare (för att ta bb som exempel, kan ju vara i riktiga livet också) som jag gillar gör fel kan jag se det men är mer förlåtande för det än om den jag ogillar skulle göra samma fel. Även fast jag själv tror att jag inte skulle kunna göra samma fel så kanske den personen har andra egenskaper som påminner om mig eller någon jag har kär och då blir det "omedvetet" mer ok.

Nåja, blev lite offtopic nu.

OnTopic: blir det mer fest än såhär i huset eller tror vi att det är godnatt och nattamat snart?

Offtopic lillaflippen... skönt att du tog dig tid att vända blicken mot några av de saker som kan vara grunden till de olika reaktioner och bedömningar som kommer upp här på tråden. Det var befrande att läsa
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Dom flesta hyfsat normala vuxna personer kan säga det.
Han sårar ju henne jävligt mycket mer av att INTE säga det.

Precis. Jag hade varit mer rädd för att ha någon efter mig som tror att det ska bli något än att säga "jag är inte intresserad av dig men vi kan vara vänner"
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Är det NÅGOT man kommer minnas från årets säsong så är det ju Larsson

Larsson och några till
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Hon har iallafall sagt det
Nunna i 2 år
2021-05-01, 21:59
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag önskar så att BB kunde pranka deltagarna lite. Tex nåt så enkelt att hela tiden ropa in en person till bikten och be personen bikta sig. Säga till någon återkommande att den bryter mot reglerna utan att ge en förklaring. Ropa ut att slussen är öppen fast den inte är det. Släcka ner alla lampor i fem minuter och låtsas att prat och ljud från produktionen läcker ut i högtalarna av misstag.

Allt för att få dom på tå och undra, fundera och garva åt tokigheterna. För jag är trött på deras sömniga snack.

Mycket bra idé. Eller bara random nominera folk, till exempel: "Adrian! Du är så tråkig att du sitter löst denna vecka." eller "Nardos, du gapar så mycket att tittarna nominerat dig två veckor framåt"
Eller min favorit: "Adrian, tittarna har skickat in ett kilo ust till dig. Finns att hämta i slussen." sedan låser de in honom i slussen 24 timmar utan någonting annat än en tom fågelbur.

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in