2021-05-01, 21:26
Medlem
Nu sa han rätt ut att de inte har klickat från hans håll! Skulle de göra det är han öppen för kärlek.

Synd att inte Madde ser detta då de enligt henne klickar asbra.
2021-05-01, 21:28
Medlem
Mouchinos avatar
AD säger samma sak om och om igen........ zzz zzzzzzzz zz
2021-05-01, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Vänta nu Emelie...

Du säger att Dompa är som Madde och du som Adrian alltså?

Tillåt mig att le:

Mwahahahahahahaha.

Nej

Känslomässigt? Ja
Fysiskt? Nej
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Grodis kanske ligger och sprattlar i spasmer i efterdyningar av att han utsatte sig för att vara snäll ett helt dygn på Joel-dagen
OnT: Nu fortsätter tjatet mellan Emelie och Adrian istället... Kan vi inte bara få se folk festa istället?

Beror ju på i vilken skepnad han kommer. Inte jätteimponerad av tramset.

OK DC move nu! Man kanske ska kolla på annat istället..
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Nej Adrian är inte rolig men han är mer oförarglig än Dennis. Dompa är så uppskriven för han är ”skön” och jag blir konfunderad för jag ser inget med honom som är roligt eller skönt. Därav frågan, ”vad är det jag missar?” liksom.

Jag fortsätter kolla, jag kanske ser ljuset så småningom. 😁

Äh man kan tycka olika också såklart 😁 man kan inte tycka om alla eller tycka lika om alla. Det är ändå ganska intressant det där att man kan tycka så olika om personer för någonstans så har nog de flesta ungefär samma värderingar, att man gillar personer som är ärliga, snälla osv. Sen finns det ju andra egenskaper som kan skilja sig såklart, som att en del gillar lugna personer och andra gillar personer med högt tempo.

Tror mycket handlar om vad man har för egna erfarenheter/bagage och hur man själv är son person. Jag kanske omedvetet ogillar någon i huset och ser den som falsk för att den personen påminner mig omedvetet om någon som varit falsk mot mig. Eller att jag kanske kan sympatisera med någon person och dess beteende för att den personen påminner mig om mig själv (omedvetet) i någon annan aspekt.

För jag kan själv reflektera över att om någon deltagare (för att ta bb som exempel, kan ju vara i riktiga livet också) som jag gillar gör fel kan jag se det men är mer förlåtande för det än om den jag ogillar skulle göra samma fel. Även fast jag själv tror att jag inte skulle kunna göra samma fel så kanske den personen har andra egenskaper som påminner om mig eller någon jag har kär och då blir det "omedvetet" mer ok.

Nåja, blev lite offtopic nu.

OnTopic: blir det mer fest än såhär i huset eller tror vi att det är godnatt och nattamat snart?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Usten är slut, ut med honom.
Heja Madde 👏👏👏👏👏

Heja Madde en ostabil brud som fattar noll ändå är hon den äldre i huset. Klarar inte av människor som har svårt att läsa av signaler och Madde är ett perfekt ex på korkad brud.
2021-05-01, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Nu sa han rätt ut att de inte har klickat från hans håll! Skulle de göra det är han öppen för kärlek.

Synd att inte Madde ser detta så de enligt henne klickat.
Det är väl det som är hela problemet. Att han vägrat säga det till henne för att det skadar hans chanser att vinna. Det är svindåligt, men hur man ska bete sig för att vara en bra medmänniska har AD aldrig kunnat lära sig.
2021-05-01, 21:30
Medlem
Blaisens avatar
Fega jävel, undrar DU får DU fråga!
2021-05-01, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Hon vill ha kameratid och framstå som en god vän.

Pga sitt bagage? Som sagt, hennes bagage är enbart fyllt med lögner. Ut med henne, kan bli kul att se hur mycket hon kommer att få stå till svars för här hemma! Usch och svartmåla och ljuga om ALLT som hon gjort!
Medlem
Citat:

Hon är blåst.🤣🤣🤣
Medlem
Citat:

fast det har väl adrina sagt tidigare också att han tycker dem inte klickat 100 och att han därav inte vill ge sig in i något och ge madde falska förhoppningaar
2021-05-01, 21:32
Medlem
Blaisens avatar
Citat:

Ja, han kunde ju säga det TILL henne också så slipper hon hoppas på utsidan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in