2021-05-01, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Mjo, skulle ju kanske kunna vara så. Fruktansvärt om det är så🤔

Men va d inte inne på liven när hon sa det mellan raderna till Tanja? Tycker inte det är något vi ska diskutera ialla fall hon sa typ att hon inte kan ha de pga trauman och att hon opererat sig där nere.

Vi har även inget med stt göra ifall hon är oskuld eller inte!
2021-05-01, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
om det är sant, hon ljuger ganska mycket

Tror tyvärr att det är sant. Vilket är jävligt tragiskt.
2021-05-01, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Kom in senare - javisst, förstår tanken, men bidrar med mer skoj än många andra så det väger upp. Ser hellre en rolig person sista tiden än en tråkig/jobbig person bara för att den kom in tidigare.

Låter Emelie bestämma - vet inte vad du menar här riktigt. Utveckla vad hon bestämmer åt honom.

Lägger sig i diskussioner - gör alla där inne mer eller mindre. Han är en av de få som gör det minst tycker jag. Han vill ha skoj bara.

Låter korkad när han pratar - möjligtvis. Menar du rösten eller det han säger? Nardos ohotad etta på att låta korkad, finns många andra också som ibland låter korkade. Det är för mig inte ett argument att rösta ut någon iaf. Det kan tom ge mig mer underhållning.

Gjort som är kul - mer än AD iaf som också hänger löst. Dompa är festprissen som vill häva bärs och partaja. AD vill putta konservburk och förhöra folk och äta mat. Dompa ger mig mer underhållning än AD.

Tack för utförligt svar!

Jag ser bara inte på vilket sätt han är underhållande! Han tar inte direkt några initiativ att starta upp nåt skoj, han ligger/sitter mest och vilar med Emelie på olika platser i huset.

Han är inte witty som t ex Simon. Det enda jag sett att Fjompa sticker ut med är att han är bra på att häva öl.

Kan du ge konkret exempel på nåt han gjort som varit roligt?

Jag ser verkligen inte varför han är rolig och ”skön”. Hjälp mig fatta!
Medlem
Det är så tråkigt med killar i BB som är helt opersonliga
Lennie förra årwr och nu Adrian
Läser att folk tycker Adrian är snygg......
Men nej så tråkig gör honom helt oinjtressant
Bannlyst
Nej, ni fick vi ju inte se Dennis som svullos ”den elaka polisen” dom är ju skitlika 👮‍♂️👮🏽‍♀️👮‍♂️👮🏽‍♀️
2021-05-01, 19:37
Medlem
htsolna08s avatar
simon ser ut som en manlig strippa i de poliskläderna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Skulle hon säga ”nej jag gör aldrig det för jag är könsstympad”? (Om det nu är så, men det verkar ganska troligt).
Man behöver väl inte säga något alls? Eller att man inte har lust att prata om sitt sexliv i tv.
Medlem
ollepolle90s avatar
BB supportergrupp Facebook

Vem röstar ni kvar?

Emelie 386

Adrian 263

Dennis 243
2021-05-01, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Men va d inte inne på liven när hon sa det mellan raderna till Tanja? Tycker inte det är något vi ska diskutera ialla fall hon sa typ att hon inte kan ha de pga trauman och att hon opererat sig där nere.

Vi har även inget med stt göra ifall hon är oskuld eller inte!

Nä men det kan ju vara vettigt att påpeka det när hon blir ifrågasatt, visserligen av gränslösa Juddan, men det kan ju finnas vissa som vill påpeka ett och annat här också.
Bannlyst
Varför sminkar sig inte Judith, hon är väl också tjej 💄💄💄💄
Medlem
Anonym396s avatar
Ingen TV-tid för Tanja idag. Lite roligt att vi fick se Simon i dagens avsnitt. Annars är enbart avsnitten en sammanfattning för vad Nardos gör under dagen. Är så jävla trött på Nardospropagandan av TV4.
2021-05-01, 19:39
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Tack för utförligt svar!

Jag ser bara inte på vilket sätt han är underhållande! Han tar inte direkt några initiativ att starta upp nåt skoj, han ligger/sitter mest och vilar med Emelie på olika platser i huset.

Han är inte witty som t ex Simon. Det enda jag sett att Fjompa sticker ut med är att han är bra på att häva öl.

Kan du ge konkret exempel på nåt han gjort som varit roligt?

Jag ser verkligen inte varför han är rolig och ”skön”. Hjälp mig fatta!

Japp. När han var lillebror och körde en "raid" med Judith tex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in