2021-05-01, 19:26
Medlem
Hur har man ägglossning om man äter p-piller och inte pausar för mens.. emelie har sagt att hon äter p-piller för att inte ha mens där inne, då har man väl inte ägglossning? Eller är jag helt efter?
2021-05-01, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hmm är Nardos verkligen oskuld som hon så många gånger sagt?

Nyss blev hon utfrågad om hon brukar bli kåt eller röra sig själv och liknande
Emelie skrattade och så "men tror ni på riktigt hon nånsin skulle säga så i TV när hennes familj kollar på programmet?
Och Nardos skrattade också och instämde i princip

Skulle hon säga ”nej jag gör aldrig det för jag är könsstympad”? (Om det nu är så, men det verkar ganska troligt).
2021-05-01, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Exakt.. Han sade i sitt tal att han KOMMER att utvecklas.. Han har varit därinne i två månader och allt vi vet är att han har en systerdotter, att han gillar att stoppa pitten i sin papegojbur och att han spelat fotboll. Han bjuder inte på sig själv.. bråkar inte, skriker inte, hånglar inte, skämtar inte, berättar inte om sig själv. Han bara existerar. Och äter. Och manipulerar.
Klockren analys fina du!
2021-05-01, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hmm är Nardos verkligen oskuld som hon så många gånger sagt?

Nyss blev hon utfrågad om hon brukar bli kåt eller röra sig själv och liknande
Emelie skrattade och så "men tror ni på riktigt hon nånsin skulle säga så i TV när hennes familj kollar på programmet?
Och Nardos skrattade också och instämde i princip

Precis, samtidigt så är det tragiskt att en ung vuxen kvinna känner att hon inte är fri nog att få vara sig själv pågrund av massa tokiga idéer från släkten.
2021-05-01, 19:28
Medlem
Chandler Bings avatar
Jävla suremelie, jag spyr
2021-05-01, 19:28
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Exakt.. Han sade i sitt tal att han KOMMER att utvecklas.. Han har varit därinne i två månader och allt vi vet är att han har en systerdotter, att han gillar att stoppa pitten i sin papegojbur och att han spelat fotboll. Han bjuder inte på sig själv.. bråkar inte, skriker inte, hånglar inte, skämtar inte, berättar inte om sig själv. Han bara existerar. Och äter. Och manipulerar.

Hörde inte talet! Haha sa AD att han "kommer" att utvecklas??? Har han inte gjort det än så lär han inte göra det. Han är för dold och hemlig så han är ett stort ?
2021-05-01, 19:29
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Skulle hon säga ”nej jag gör aldrig det för jag är könsstympad”? (Om det nu är så, men det verkar ganska troligt).

Mjo, skulle ju kanske kunna vara så. Fruktansvärt om det är så🤔
2021-05-01, 19:29
Medlem
Citat:
HAHA Surmelie var rolig nu faktiskt... Hon skulle säga kåthetsprocent på de andra..
Tanja fick 85% sen kom det till Adrian och hon sa TRE procent. Blicken från honom

ja doug
2021-05-01, 19:30
Medlem
Adrian var ju inte lite het i sin poliströja
2021-05-01, 19:30
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Klockren analys fina du!

<3 <3
2021-05-01, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
🤣😂😂
Sluta nu Ketchup!
När jag har tid (hahaha) och lust ska jag skapa Lunds nya nationsång och ”översätta” hela låten.
2021-05-01, 19:33
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Precis, samtidigt så är det tragiskt att en ung vuxen kvinna känner att hon inte är fri nog att få vara sig själv pågrund av massa tokiga idéer från släkten.

om det är sant, hon ljuger ganska mycket

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in