2021-05-01, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Missade nog den tävlingen med. Tack för svaret!

Suck, nu sitter Madde och leker kasta snusdosa med Mössan. Trodde hon skulle släppt honom nu när de var ifrån varandra ett par dagar men har typ inte sett henne lämna hans sida på hela dagen. Flinar och ler så fort han pratar. 🤮🤮🤮

Jag diggar dok inte Madde så mycket, men det är fan synd om bruden . Usch hon kommer skämmas ihjäl sig när hon väl kommer ut och in se att ADRAIN har bara spelat på hennes känslor . Hon borde lyssnat på sig själv igår . ” kan han ej visa nått här eller försöka hur ska då han kunna utanför och vilja försöka då”
Fan hoppas hon fattar nån gång
2021-05-01, 16:53
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Om Adrian skulle käka hela harakirikorven i ett nafs och avge en ljudlig rap för att sedan supa sig svinpackad ikväll och ragga sönder på både Madde, Nardos och Empa.. och Pedram möjligtvis ..
Om han faktiskt var riiiktigt BB-dräggig.. då finns det faktiskt kanske en chans på 0.5% att jag lägger min röst på honom

Detta lär troligtvis aldrig ske under denna tidsepok dock...
2021-05-01, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag börjar ju undra. Tror de vill pusha honom så att han flippar igen så kan de kasta ut honom och Narcos chans ökar.

Ja eller så Adrian får stanna
2021-05-01, 16:54
Medlem
Vad gör Pedram?
Och vem är inte där och snokar för att lägga upp strategi om inte vidriga vidriga Adrian.
2021-05-01, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Ja eller så Adrian får stanna
Samma känsla.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Om Adrian skulle käka hela harakirikorven i ett nafs och avge en ljudlig rap för att sedan supa sig svinpackad ikväll och ragga sönder på både Madde, Nardos och Empa.. och Pedram möjligtvis ..
Om han faktiskt var riiiktigt BB-dräggig.. då finns det faktiskt kanske en chans på 0.5% att jag lägger min röst på honom

Detta lär troligtvis aldrig ske under denna tidsepok dock...

hahahaha.. ingen risk!!!!!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har ni tänkt på att det ofta är AD påtalar någon negativ egenskap någon har men försöker linda in det i något positivt?

Som nyss tex när han säger till judith

"det är så himla kul när du blir så hetsig och arg när ni diskuterar" (något sånt sa han)

Han påtalar en negativ egenskap någon har men skrattar och säger ofta "det är så himla kuuul"

För mig blir det som att han vill pika någon, få den personen och känna sig lite dålig men sen lyfter han det samtidigt som att han tycker det är kul så ingen kan anklaga honom för att vara taskig. Samt att han "uppmuntrar" ju det beteendet lite, kanske för att dom ska fortsätta och se dåliga ut.

Jag hör detta ofta från honom, någon annan som märkt det?

Ah, kränklimanger. Myz!!
2021-05-01, 16:56
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha är ju det jag menar!!! Därför tänker jag sitta där jag sitter tills skiten är avklarad om jag så ska sitta här TILL IMORGON

Vi kommer aldrig få se någon tävling
2021-05-01, 16:57
Medlem
Är Tanja smart så gör hon så hennes lag förlorar, hoppas hon tänker så långt. Hon har dock en vinnarskalle...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
BB vill alltså inte att vi burnar Adrian med frågor? Vad fan är det för favorisering? Hans syrra kommer till studion och nu slipper han frågor? Vidrigt!

Se Nardos jävla VRÅLANDE! Vad är det för FEL på henne? Hur kan inte övriga störa sönder sig? Jag hade fan dränkt henne i poolen!
Alla andras släktingar kommer säkert senare! Eller inte... Har också funderat över syrran och tv-tid för Nardos🙁
Bannlyst
Vilket datum är horfinalen?
2021-05-01, 16:58
Medlem
Är Simon inte extremt spattig just nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in