2021-05-01, 16:45
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
ADRAIN

När han kom in visste han saker såklart valde rosa rummet för en ända anledning.
Dom var mer poppis .
Klicka med Nardos för att fiska röster han lever på hennes röster och Emelie oxå röster.

Sen försökt klicka med Tanja och det går bra dag för dag kommer han närmare henne för att fiska röster.

Simon har han ej kommit närmare än vad han vill, vad gör han då, JO HAN ser till att Simon ska göra bort sig , dok lyckas Simon göra det ganska bra själv . Men ADRAIN triggar och spider på mer mer på när Simon gör bort sig.

AD är smart han vet han spelar på andras misstag.

AD trodde oxå som han säger till Nardos trodde du skulle välja mig då nobbade bråkad du och peddi och att vi står närmare varandra.

Jag ser han spel nu han vevar in dom flesta runt han tjejerna på fall killarna säger han samma sak om bröder hit och dit.

Men märks att nu när det närmar sig final folk röstar och hänger med dom det gillar, märken han själv han ej har lyckas fått alla runt sig eller att dom väljer andra förre han. börjar han istället snacka och göra missar som många ser hur han äntligen spelar sitt spel.

Har inte varit inne så länge på liven men maxar AD inför liven idag eller? Han har ett helt annat face!

Du har helt rätt om ovanstående!

Edit: Fattar inte Madde och övriga om AD plötsligt blir taggad som fan nu och att det är för att han hänger löst då, är det tragiskt!?
Senast redigerad av Mouchino 2021-05-01 kl. 16:50.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har ni tänkt på att det ofta är AD påtalar någon negativ egenskap någon har men försöker linda in det i något positivt?

Som nyss tex när han säger till judith

"det är så himla kul när du blir så hetsig och arg när ni diskuterar" (något sånt sa han)

Han påtalar en negativ egenskap någon har men skrattar och säger ofta "det är så himla kuuul"

För mig blir det som att han vill pika någon, få den personen och känna sig lite dålig men sen lyfter han det samtidigt som att han tycker det är kul så ingen kan anklaga honom för att vara taskig. Samt att han "uppmuntrar" ju det beteendet lite, kanske för att dom ska fortsätta och se dåliga ut.

Jag hör detta ofta från honom, någon annan som märkt det?

Japp hört det många ggr från honom!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tror de ska vara med och tävla men samtidigt ska de ju avgöra alltihop om jag förstått det rätt så det blir intressant! GOD STÄMNING blir det förmodligen inte.
Hahaha va BRA upplägg!!!

Har de sagt när tävlingen ska vara? Det är ju 1 sak man inte vill missa, känner jag, men vill gå ut på PROMENIX
2021-05-01, 16:47
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha va BRA upplägg!!!

Har de sagt när tävlingen ska vara? Det är ju 1 sak man inte vill missa, känner jag, men vill gå ut på PROMENIX

Du vet ju att tävlingen startar så fort du gått ut på promenad
2021-05-01, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Var indelat utifrån onsdagens tävling.
Missade nog den tävlingen med. Tack för svaret!

Suck, nu sitter Madde och leker kasta snusdosa med Mössan. Trodde hon skulle släppt honom nu när de var ifrån varandra ett par dagar men har typ inte sett henne lämna hans sida på hela dagen. Flinar och ler så fort han pratar. 🤮🤮🤮
2021-05-01, 16:48
Medlem
embargos avatar
De har alltså satt lagen exakt så som de var i veckan, när lillebrorsorna snodde donken, så om Simons lag förlorar blir de återigen snuvade. Som upplagt för ett nytt utbrott från Simon om de förlorar. Och så enorma magsmärtor på det om han ska bli tvungen att käka harakiri.

Hoppas istället Pedros får återse sin körv igen
Medlem
Citat:
Har ni tänkt på att det ofta är AD påtalar någon negativ egenskap någon har men försöker linda in det i något positivt?

"det är så himla kul när du blir så hetsig och arg när ni diskuterar" (något sånt sa han)

Han påtalar en negativ egenskap någon har men skrattar och säger ofta "det är så himla kuuul"

För mig blir det som att han vill pika någon, få den personen och känna sig lite dålig men sen lyfter han det samtidigt som att han tycker det är kul så ingen kan anklaga honom för att vara taskig. Samt att han "uppmuntrar" ju det beteendet lite, kanske för att dom ska fortsätta och se dåliga ut.

Ja. Annat exempel "HAHAHAH Jackie... hon är så rooolig" hon som han inte kan se sig själv umgås med på utsidan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Bra lag Simon fick, är tanken att de inte själva vill sparka ut honom utan tänker att Harakirikorven ska göra jobbet? Han blev förstörd av några nötter, korv med sås på kommer att få honom att kräla på golvet av smärta.

Va fan är det för fel på BB-produktionen, ett gäng blattar som hatar svenska män? Skulle förklara allt.
Jag börjar ju undra. Tror de vill pusha honom så att han flippar igen så kan de kasta ut honom och Narcos chans ökar.
2021-05-01, 16:49
Medlem
julita55s avatar
Citat:

Japp, det ingår i hans spel a understryka fel hos andra på ett "snäll" sätt och han gör det ganska ofta faktiskt
2021-05-01, 16:49
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Missade nog den tävlingen med. Tack för svaret!

Suck, nu sitter Madde och leker kasta snusdosa med Mössan. Trodde hon skulle släppt honom nu när de var ifrån varandra ett par dagar men har typ inte sett henne lämna hans sida på hela dagen. Flinar och ler så fort han pratar. 🤮🤮🤮

Kollade upp lite snabbt, det är lillebrorsorna från i onsdags mot storebrorsorna från då.
2021-05-01, 16:50
Medlem
Citat:

Ja han menade Judith och peddi att det börjar bli mer hets när dom skojar med varandra . Är exakt så jag m enat med han , han försöker få fram lite små pickar så dom ska förändra sin syn på varandra . Han vill ha Judith på sin sida samtidigt peddi .

Är exakt så ha spelar
2021-05-01, 16:52
Medlem
Citat:
Du vet ju att tävlingen startar så fort du gått ut på promenad
Hahaha är ju det jag menar!!! Därför tänker jag sitta där jag sitter tills skiten är avklarad om jag så ska sitta här TILL IMORGON

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in