2021-05-01, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
dem fick brev om en hambuerger tävling simon och peddi som inte var med på festen eller vad det var få anordna tävlingen förlorarna får äta harakirikorven

lagen är

simon nardos judith madde

peddi dompa adrian emelie tanja
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det vinnande laget får bööörgers och förlorarna ska äta harakirikorv. Simon och Pedram är de som styr upp tävlingen.
Taaaaaaack för update!

Jävlarrrrrrr vad de får käk hela tiden. Produktionen hade ju kunnat lägga de pengarna på lite roliga aktiviteter istället, tänker jag. MEN VAD VET JAG OM NÅGONTING: nada.

Får Simon och Pedram också bööörgers eller är det lose-lose för dem?
edit: såg nu att de var i olika lag!
Senast redigerad av HeligModer 2021-05-01 kl. 16:40.
2021-05-01, 16:38
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Man kan verkligen se ångesten i både Juddans och Adrians ögon man ser de i ögonen på dom haha
2021-05-01, 16:40
Bannlyst
Vilket datum är horfinalen?
Medlem
ADRAIN

När han kom in visste han saker såklart valde rosa rummet för en ända anledning.
Dom var mer poppis .
Klicka med Nardos för att fiska röster han lever på hennes röster och Emelie oxå röster.

Sen försökt klicka med Tanja och det går bra dag för dag kommer han närmare henne för att fiska röster.

Simon har han ej kommit närmare än vad han vill, vad gör han då, JO HAN ser till att Simon ska göra bort sig , dok lyckas Simon göra det ganska bra själv . Men ADRAIN triggar och spider på mer mer på när Simon gör bort sig.

AD är smart han vet han spelar på andras misstag.

AD trodde oxå som han säger till Nardos trodde du skulle välja mig då hade bråkat med peddi och att vi står närmare varandra.

Jag ser han spel nu han vevar in dom flesta runt han tjejerna på fall killarna säger han samma sak om bröder hit och dit.

Men märks att nu när det närmar sig final folk röstar och hänger med dom det gillar, märken han själv han ej har lyckas fått alla runt sig eller att dom väljer andra förre han. börjar han istället snacka och göra missar som många ser hur han äntligen spelar sitt spel.
Senast redigerad av SUKG 2021-05-01 kl. 16:46.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vad pratar ni om för lag

ska det vara tävling

ska de äta harakirikorv

va

uppdatera en moder som precis vaknade från en powernap och varken vet vad hon heter eller vilket år det är TACK
De fick brev
De är uppdelade i 2 lag
Vinnande laget får mc donalds beställningen från i onsdags, förlorarna får käka harakiri.
Simon och Pedram ska göra tävlingen o bedöma, tävlingen består utav 10 frågor som dom ska hitta på
2021-05-01, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Taaaaaaack för update!

Jävlarrrrrrr vad de får käk hela tiden. Produktionen hade ju kunnat lägga de pengarna på lite roliga aktiviteter istället, tänker jag. MEN VAD VET JAG OM NÅGONTING: nada.

Får Simon och Pedram också bööörgers eller är det lose-lose för dem?

Tror de ska vara med och tävla men samtidigt ska de ju avgöra alltihop om jag förstått det rätt så det blir intressant! GOD STÄMNING blir det förmodligen inte.
2021-05-01, 16:42
Medlem
harakirikorven är väl starkare än nötterna simon&mergim fick förra veckan väl?
Medlem
Bra lag Simon fick, är tanken att de inte själva vill sparka ut honom utan tänker att Harakirikorven ska göra jobbet? Han blev förstörd av några nötter, korv med sås på kommer att få honom att kräla på golvet av smärta.

Va fan är det för fel på BB-produktionen, ett gäng blattar som hatar svenska män? Skulle förklara allt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
VARFÖR vill jag så GÄRNA se Adrian tvingas äta en harakirikorv? hade varit dunder

Men chansen är nog liten med tanke på hur ofta mössjäveln vinner

Möss JÄVEL vinner jämt därför han ska ut
Medlem
Citat:
harakirikorven är väl starkare än nötterna simon&mergim fick förra veckan väl?
Ja med såsen på
Medlem
lillaflippens avatar
Har ni tänkt på att det ofta är AD påtalar någon negativ egenskap någon har men försöker linda in det i något positivt?

Som nyss tex när han säger till judith

"det är så himla kul när du blir så hetsig och arg när ni diskuterar" (något sånt sa han)

Han påtalar en negativ egenskap någon har men skrattar och säger ofta "det är så himla kuuul"

För mig blir det som att han vill pika någon, få den personen och känna sig lite dålig men sen lyfter han det samtidigt som att han tycker det är kul så ingen kan anklaga honom för att vara taskig. Samt att han "uppmuntrar" ju det beteendet lite, kanske för att dom ska fortsätta och se dåliga ut.

Jag hör detta ofta från honom, någon annan som märkt det?
2021-05-01, 16:44
Medlem
Citat:
helt sjukt förra året trodde man aldrig den tråden skulle slås men vilken jävla kross
Vi är flitiga, det kan vi i alla fall ge oss själva.

När ska den här tävlingen dra igång?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in