2021-05-01, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Tror du sitter på pluto gubben för här rullar kön tack för blogginläggen förresten

Det kom igång helt okej igen efter ett tag.
2021-05-01, 13:34
Bannlyst
Nåja, ännu ett bevis för de sega idioterna här inne:

10.30 började jag, 13.30 avslutade jag, för en fucking minut sen, detta är alltså tre timmar.

https://i.imgur.com/X8WBgVc.jpg

Då gick det även ganska segt ett tag så jag höll på att få något fel, som ni ser lite mer än 120 mess i timmen.

En bra dag med extra mycket fucking stims och det är mer än så.

Vad vill jag ha sagt? SKRIV SKRIV SKRIV SKRIV SKRIV SOM EN FUCKING GALEN ÅSNA OCH DU KAN TJÄNA BRA PENGAR!
2021-05-01, 14:29
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Vilka regler och vad händer om man bryter dom?

Ni pratar om det här företaget som om att det är nån jävla maffia ni jobbar åt.
Om man inte sköter sig så får man sparken. Inget konstigt alls, så är det med alla anställningar.
2021-05-01, 16:25
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg

10.30 började jag, 13.30 avslutade jag, för en fucking minut sen, detta är alltså tre timmar.

Då gick det även ganska segt ett tag så jag höll på att få något fel, som ni ser lite mer än 120 mess i timmen.

Vad vill jag ha sagt? SKRIV SKRIV SKRIV SKRIV SKRIV SOM EN FUCKING GALEN ÅSNA OCH DU KAN TJÄNA BRA PENGAR!

Säger inte att du ljuger men det bevisar ingenting då som sagt vem som helst kan öppna inspect element och ändra siffrorna för ett screenshot.

Ingen som kan datorer mer än 70 åriga Agda kommer se det som ett bevis som håller. Förstår inte varför du ens bemödar dig pga det.
Senast redigerad av Bbobi 2021-05-01 kl. 16:27.
2021-05-01, 16:46
Medlem
fanvaslitets avatar
flippar galet på lakshman vilken shurda lääk han tror de johnny sins tryout i sina intromess årets kekw PS. min kåta kvinnor rip risitas KEKW-legenden
2021-05-01, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fanvaslitet
flippar galet på lakshman vilken shurda lääk han tror de johnny sins tryout i sina intromess årets kekw PS. min kåta kvinnor rip risitas KEKW-legenden

Killen är ingenjör om jag minns rätt men stavar så otroligt jävla dåligt att det är tamme fan patetiskt.
2021-05-01, 18:26
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvaslitet
Loggar ut när han kommer
2021-05-01, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Säger inte att du ljuger men det bevisar ingenting då som sagt vem som helst kan öppna inspect element och ändra siffrorna för ett screenshot.

Ingen som kan datorer mer än 70 åriga Agda kommer se det som ett bevis som håller. Förstår inte varför du ens bemödar dig pga det.

Ingen som kan datorer mindre än 70-åriga Agda borde fan ha hjärnceller till att chatta på de där hjärndöda sidorna. Okej för att de flesta gubbar är pensionärer men det är fanemej alldeles för ofta det är både 20 och 40-åringar som sitter där med kuken i handen.
2021-05-01, 21:11
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Killen är ingenjör om jag minns rätt men stavar så otroligt jävla dåligt att det är tamme fan patetiskt.

Yep man, riktig clownfiesta, det är han och några till som jag inte kommer ihåg riktigt som skriver intromess som om det vore Moses tio budord
2021-05-01, 21:17
Medlem
fanvaslitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Loggar ut när han kommer

Det är på gränsen ibland att jag gör det också, har lyckats att behålla fokuset än så länge. Imagine att jag en gång fick honom tre gånger i sträck efter varann? Var på väg att ringa amir langa jarre i pannan på lakshman
2021-05-02, 02:24
Medlem
Citat:

Jag är så stolt över dig att du skriver mycket . Verkligen . Så stolt.

FÖRSVINN FRÅN TRÅDEN DITT FAKIN MONGO DETTA VAR EN NAJS TRÅD INNAN DIG GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
2021-05-02, 02:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Jag är så stolt över dig att du skriver mycket . Verkligen . Så stolt.

FÖRSVINN FRÅN TRÅDEN DITT FAKIN MONGO DETTA VAR EN NAJS TRÅD INNAN DIG GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Var i sthlm bor du den är stor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in