2021-05-01, 13:16
Medlem
Har de fått öl nu eller är det bara Simon?
2021-05-01, 13:17
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Herregud dessa människor. De har ingen aning om vad man ”firar” första maj och Emelie kläcker ur sig ”när är nationaldagen?”. Vad är det för fel på människorna? Tappade de varandra hjärncell när de gick in i huset?

Är det bara jag eller ser inte det där brödet som är med Narcos mat så jädra äckligt ut? Det är något med färgen som ser så oaptitligt ut. Kanske är jättegott, har aldrig testat eritreansk mat.

Det ser ut som en gammal militärfilt! Har inte heller provat och är inte jättesugen heller faktiskt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Har de fått öl nu eller är det bara Simon?
Lillbrorsorna hade tydligen sparat. Skön kille i produktionen idag.
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ser helt vidrigt ut, skulle aldrig stoppa något i min mun som ser ut som en sketen wettextrasa med massa bönor å skit.

När de skulle sätta in saker på tidslinjen så trodde ju alla att vi firade nationaldagen 6 maj för att det var kungens födelsedag. Den var däremot igår. Inte lätt att hålla koll på allt.

Men Sverige är inte Nordkorea; varför skulle vi ha en nationaldag baserat på sittande kundens födelsedag? Men så långt tänker de väl inte.
2021-05-01, 13:18
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Fy fan när man inte tror BB produktionen kan bli sämre så minsann klarar de att sänka sig själva totalt.

Jajamän! Nya all time low varje dag!
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det har jag icke men tycker det ser så grått och svampigt ut.

Ja jag blir inte heller direkt hungrig när jag ser det 😅. Jag har hört att det ska vara gott men känner mig inte minsta sugen på att testa.
Medlem
hittanemoos avatar
Detta är glasa och sköna Simon som man vill se <3. Inte de andra gnällspikarna som tycker det är jobbigt att behöva beställa take-away igen.

Han bara "Vad har jag gjort för att förtjäna det här?" I positiv bemärkelse.
2021-05-01, 13:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
Adrian kommer klara sig på måndag. Det ser man redan nu överallt..

Haha och Simon kommer då inte vinna en Krona ens. Han förlorar även det som han gör med allt annat.
det vet du inte ett skit om. flashback räddar dompa iaf
Medlem
Ghandis avatar
Är kondomerna slut i huset eller fylls dom på varje vecka?
Medlem
Citat:
Ser helt vidrigt ut, skulle aldrig stoppa något i min mun som ser ut som en sketen wettextrasa med massa bönor å skit.
Jag gillar att testa olika länder mat men just det där brödet lockar inte. Googlade på injera och det verkar ju syfta på själva brödet. Så som Narcos tjatet om injera trodde jag att det var en hel rätt men så verkar det inte vara.

Så kul är det inte att kolla på Simon stå och elda. Byt kamera DC, det räcker nu!
2021-05-01, 13:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
adrian vill verkligen att simon torskar

bögpolacken ska ut på måndag!!
Japp. hoppas madde lämnar pga det två flugor i en smäll
2021-05-01, 13:20
Medlem
Shtre1s avatar
Jag vet inte vad Simon har varit på för rave men det där håller inte måttet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in