2021-05-01, 13:10
Medlem
Blaisens avatar
Men Dompa för helvete! Brasa idag? Fest idag? My God din obildade jävel!
2021-05-01, 13:11
Medlem
Scamps avatar
Ingen vet vilken dag nationaldagen är... Dompa frågade om den var på sommaren. man tappar hopp för mänskligheten.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Vad menar du, vad har jag missat ska Adrian inte svara på frågor idag, varför?

Det blir tal till nationen så inga tittarfrågor! Jag koooookar!
Medlem
Herregud dessa människor. De har ingen aning om vad man ”firar” första maj och Emelie kläcker ur sig ”när är nationaldagen?”. Vad är det för fel på människorna? Tappade de varandra hjärncell när de gick in i huset?

Är det bara jag eller ser inte det där brödet som är med Narcos mat så jädra äckligt ut? Det är något med färgen som ser så oaptitligt ut. Kanske är jättegott, har aldrig testat eritreansk mat.
2021-05-01, 13:13
Medlem
Är det inte konstigt att röstningen inte är igång ännu?? Kommer den upp efter deltagarnas tal mån tro?
2021-05-01, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det blir tal till nationen så inga tittarfrågor! Jag koooookar!
Fy fan när man inte tror BB produktionen kan bli sämre så minsann klarar de att sänka sig själva totalt.
2021-05-01, 13:14
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ingen vet vilken dag nationaldagen är... Dompa frågade om den var på sommaren. man tappar hopp för mänskligheten.

Åh nej! Han fixade inte den heller? 30 bast men på en 3-årings nivå intellektuellt och honom ska man tvingas rösta på för att få ut Adrian?
2021-05-01, 13:14
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Herregud dessa människor. De har ingen aning om vad man ”firar” första maj och Emelie kläcker ur sig ”när är nationaldagen?”. Vad är det för fel på människorna? Tappade de varandra hjärncell när de gick in i huset?

Är det bara jag eller ser inte det där brödet som är med Narcos mat så jädra äckligt ut? Det är något med färgen som ser så oaptitligt ut. Kanske är jättegott, har aldrig testat eritreansk mat.

Injera brödet triggar alla med trypofobi
2021-05-01, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren

Ser helt vidrigt ut, skulle aldrig stoppa något i min mun som ser ut som en sketen wettextrasa med massa bönor å skit.
2021-05-01, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Injera brödet triggar alla med trypofobi
Det har jag icke men tycker det ser så grått och svampigt ut.
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Jaa, alltså mår dåligt över hur de hela tiden försöker hetsa honom...

Simons enda riktiga vän i huset just nu är Pellefjant☹️😂

Tror dock han är en av de som kommer ha mest vänner när han kommer ut. Tess och Steph bor båda i Sthlm och kommer hänga med honom. Alex bor ganska nära med. Juddan med antagligen. Peddi var iofs inte med på den här saker mot honom (för han visste inte om det). Nardos kan vara en oväntad vän med, hon var ju den enda som ens försökte lite att försvara honom.

Sedan hoppas jag att Madde bara är påverkad av de andra och blir snäll mot honom när de kommer ut igen.

Sedan Ponne på distans. Och lite Katti och Loui. Han går inte lottlös från detta. Vi får tänkta på de nu i dessa tider när de i huset beter sig som omogna barnrumpor mot honom.

Stå nu bara ut Simon och låt de inte knäcka dig! Och var fan!

Emelie däremot undrar jag vem hon kommer ha efter detta? Juel - men kandke får han ett uppvaknande nu när han kommit ut och de bor 125 mil i från varandra.

Vi får se det så här - varje gång Tanja visar att hon inte är så snäll "och inte har något ont i sin kropp" så sjunker hon i tittarnas ögon. För om vi ska vara ärlig är hon inte i närheten lika rolig som Simon. Kanske på fyllan men det är bara när hon är askalas.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
BB vill alltså inte att vi burnar Adrian med frågor? Vad fan är det för favorisering? Hans syrra kommer till studion och nu slipper han frågor? Vidrigt!

Se Nardos jävla VRÅLANDE! Vad är det för FEL på henne? Hur kan inte övriga störa sönder sig? Jag hade fan dränkt henne i poolen!

Ja men eller hur , ingen annan har fått ha med sin familj i syskonen än så länge . Att dom tog med Adrians syster är för att favorisera Adrian så han får mer röster

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in