2021-04-30, 22:58
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Vet inte vad det är, men jag gillar Madde och tycker hon verkar vara en go tjej, tycker bara att det hade varit bättre för henne om han inte varit i huset och är ofantligt trött på hans beteende i allmänhet, allt från hans nyfikenhet, till hans besatthet av mat och hur han aldrig någonsin kan lyfta ett handtag eller göra det där lilla extra, alltid i kontroll. Oerhört trist karaktär.

Hon har varit tusen ggr bättre denna vecka när ad var i lilla bb.
2021-04-30, 22:59
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Så är det. Nästa vecka kommer Madde ligga och storgråta igen när han tar ett steg tillbaka och inte vill pussas längre. Orkar knappt se skiten mer. Är bara inne nån minut då och då i liven. Mer orkar jag inte.

Samma här... Det blir mindre och mindre tid på liven då jag stör sönder mig på dem. Plus att årets produktion och casting verkligen har gjort ett uselt jobb på alla sätt.
2021-04-30, 23:01
Medlem
Första gången jag håller med Nardos🥰SKITFEST
2021-04-30, 23:02
Medlem
Citat:
Vet inte vad det är, men jag gillar Madde och tycker hon verkar vara en go tjej, tycker bara att det hade varit bättre för henne om han inte varit i huset och är ofantligt trött på hans beteende i allmänhet, allt från hans nyfikenhet, till hans besatthet av mat och hur han aldrig någonsin kan lyfta ett handtag eller göra det där lilla extra, alltid i kontroll. Oerhört trist karaktär.
Kan hålla med till viss del. Dock så tycker jag att Madde och Adrian ändå är rätt skön självinsikt och är väl medvetande om sina brister och kan driva om det med de andra. Adrian vet ju om sin nyfikenhet och glupskhet när det kommer till mat och de driver om det. Betydligt snyggare och mognare hanterat än många andra inne i huset.
2021-04-30, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Bebisen har redan nattats.

Den så kallade "bebisen" är betydligt mycket roligare än dessa torra människorna. Är nästan roligare och se Simpa krama om pellefjant för tillfället än detta
2021-04-30, 23:03
Medlem
Hahaha Tanja
2021-04-30, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hmm, men är det inte en liten risk att det blir nåt knas med barnet då mamman är över 40?

Tror det är något förhöjd risk men det finns väl screening för olika tillstånd så det behöver inte betyda nåt.

Tror det med ökande ålder har mest att göra med vikande fertilitet men det finns ju knep för det med.
2021-04-30, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej.. för kassa deltagare. Castingansvariga har gjort ett uselt jobb.
Fast de gör ju sitt bästa för för att styra vem som skall vinna. Kanske kan täcka förlusterna lite då?
2021-04-30, 23:05
Medlem
Vithajen lagar mat?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Den så kallade "bebisen" är betydligt mycket roligare än dessa torra människorna. Är nästan roligare och se Simpa krama om pellefjant för tillfället än detta
Han är kul på fest, men oavsett om de får mycket eller lite alkohol så brukar han ha däckat vid den här tiden ändå, av antingen trots (för lite alkohol) eller av alkoholöverskott (säger ju sig självt, men för mycket alkohol och för snabbt) ....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Kan hålla med till viss del. Dock så tycker jag att Madde och Adrian ändå är rätt skön självinsikt och är väl medvetande om sina brister och kan driva om det med de andra. Adrian vet ju om sin nyfikenhet och glupskhet när det kommer till mat och de driver om det. Betydligt snyggare och mognare hanterat än många andra inne i huset.

Så är det, men det faktum att han typ aldrig kan bjuda till, han ber alltid andra folk göra saker, så som när han bad Mergim sparka ner en kudde från Simons huvud, vilket i sig är sjukt korkat men när dom bad Adrian göra det så var det absolut nej, han är aldrig personlig, alla konversationer han har är bara involverade kring huset och sällan kring honom som person.
Det är inget fel i att vara privat men då kanske inte BB är rätt program att vara med i.
2021-04-30, 23:06
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Tror (eller hoppas?) Madde kan skärpa till sig och "blomma ut" (Urk, vilket vidrigt uttryck!) 🤢 om Adrian åker ut på måndag?

Men troligen sjunker hon väl tyvärr ner i en djup depression då istället?

Fyfan vad dom skriker ikväll, outhärdligt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in