2021-04-30, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Haha varför sa Adrian att Madde skulle puss honom från ingenstans?
Och efteråt torkade han sina läppar 😂
2021-04-30, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men VAD i helvete. De skrek ju Nardos vers i deras bb-låt! Ingenting annat hördes för sen slog bb på musik igen

Kag vet vad de skrek
2021-04-30, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag menade ingenting. Skrev bara vad jag trodde att personen som du citerade menade med sitt inlägg.
👍😎
2021-04-30, 22:55
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
För lite sprit?

Nej.. för kassa deltagare. Castingansvariga har gjort ett uselt jobb.
2021-04-30, 22:56
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Fattar inte åldersfixeringen! Om det är den ”biologiska klockan” så blir ju mammorna äldre och äldre och det går alldeles utmärkt vad jag förstår. Huvudsaken är väl att man är klar innan 45? Typ?
Hmm, men är det inte en liten risk att det blir nåt knas med barnet då mamman är över 40?
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Han är riktigt elakt mot Madde nu, detta gör han inte för att han vill utan för att han fiskar röster och utnyttjar henne på vägen att få stanna.

När man inte trodde han kunde göra mer för miljonen, så spelar han på Maddes känslor. Vilken jävla snake

Samma sak var det när hon fick tittarhälsningar från ett konto på Instagram som hette typ "maddeochadrian". När han insåg att det fanns ett fan page för dom så började han samma dag efter det att sitta bredvid henne, klia henne på armen, massera osv. Han orkade ju inte mer än ett dygn typ. Såklart, för han är ju inte ärligt intresserad. Han vill ha en papegoja med en rejäl näbb.
Medlem
Paladins avatar
Super snabb fråga då jag just nu befinner mig "undercover" i ustens hemstad.

Har jättebebisen Simpan gjort bort sig idag igen?

Over and out.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jepp jag förutspådde samma sak.. Ikväll eller imorgon kväll fattade jag att han skulle göra moves på Madde för att få röster. Så jävla lågt. Han leker med hennes känslor för att själv ta sig framåt, plus att han använder känslomässig utpressning mot Nardos.
Så är det. Nästa vecka kommer Madde ligga och storgråta igen när han tar ett steg tillbaka och inte vill pussas längre. Orkar knappt se skiten mer. Är bara inne nån minut då och då i liven. Mer orkar jag inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Känns som att alla överanalyserar varenda steg Madde och Adrian tar inne i huset. Tror bara att Adrian vill hålla tillbaka känslorna inne i huset men när han får i sig lite för mycket alkohol (vilket sällan har hänt) så släpper han på spärrarna och då kommer hans riktiga känslor fram. Tror inte att det handlar om något röstfiske men i vilket fall så har jag kvar honom hellre än Dompa.

Vet inte vad det är, men jag gillar Madde och tycker hon verkar vara en go tjej, tycker bara att det hade varit bättre för henne om han inte varit i huset och är ofantligt trött på hans beteende i allmänhet, allt från hans nyfikenhet, till hans besatthet av mat och hur han aldrig någonsin kan lyfta ett handtag eller göra det där lilla extra, alltid i kontroll. Oerhört trist karaktär.
2021-04-30, 22:57
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
In med Simpa för och styra upp det här barnkalaset

Bebisen har redan nattats.
2021-04-30, 22:57
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
In med Simpa för och styra upp det här barnkalaset

Ja verkligen. Mycket sprit och Simpa behövs för att radera dagisnivån på denna "fest".
2021-04-30, 22:58
Medlem
Adrian rösthorar vidare 💩

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in