2021-04-30, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Och det har han fått straff för.

När han sa det där om att de som snodde McD-påsen är "döda" så var det uppenbart att han menade "för honom", dvs som vänner, inte att han skulle döda dem.

Vadå för straff? Att han blev degraderad till lillebror EFTER att nomineringarna var klara!!
Han borde få auto minst men helst åka ut!
Senast redigerad av Sabr1na639 2021-04-30 kl. 22:02.
2021-04-30, 21:59
Medlem
basiss avatar
Antal inzoomningar mot Nardos under årets säsong närmar sig 20000 👏
2021-04-30, 22:00
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Och det har han fått straff för.

När han sa det där om att de som snodde McD-påsen är "döda" så var det uppenbart att han menade "för honom", dvs som vänner, inte att han skulle döda dem.

Jag tolkade det som så direkt, alltså likgiltig.
2021-04-30, 22:01
Medlem
Citat:
Tråden och instagram har hört allt möjligt både den här säsongen och andra säsonger, det blir viskleken deluxe (som Mergim hade sagt), så jag skulle aldrig flippa ut och reagera på något jag själv inte hört någon annan säga. Det borde kanske inte du heller göra? Du skulle nog må bättre, och världen skulle bli lite mer förståelig.

Jag hade liven på och hörde det! Likt flera andra som reagerade samtidigt. Vad är det du inte förstår? Till skillnad från dig uttrycker jag mig om det jag kan o vet! Du försvarar Simon o påstår att du har koll iom att du hade live på o ”inte hörde nått sånt”! Har du bettat pengar på killen? Är det därför du fortsätter?

Sjukt jävla kaxigt att påstå att du har rätt gentemot 100tals människor som faktiskt hörde och därmed reagerade!
2021-04-30, 22:02
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
hon är mytoman..
Ja alltså, har på nåt sinnessjukt vis börjat tycka lite mindre illa om Nardos ibland (när hon är tyst), avskyr faktiskt både Emelie men FRAMFÖRALLT vidriga Oljudith betydligt mera??

MEN när Nardos sitter och matar på som en jävla kortsluten torktumlare om sina "upplevda historier", hör man ju att det är 100 % påhittat!
Riktigt patetiskt, och oerhört jobbigt att lyssna på!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RotoRooter
+1, fattar faktiskt inte varför Simon får så många ursäkter av folk här på FB. Många som känner igen sig i hans aspergers kanske? Ut med honom

haha sorry men tror precis det är tvärtom, aspbergsmänniskor tar allt så jävla bokstavligt. Vi andra fattar att när han sa "ni är döda för mig" så menade han "ni är luft, ni finns inte för mig för jag är arg och sviken" medans aspbergers-type of people bara "han sa döda så då måste han mena att han vill döda dem".
Medlem
1754s avatar
Verkar inte bli någon fest ikväll. För det dom håller på med nu är väll inte fest? Eller....?
2021-04-30, 22:04
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Vadå för straff? Att han blev degraderad till lillebrorsta EFTER att nomineringarna var klara!!
Han borde få auto minst men helst åka ut!

Det är ju bara din åsikt, som du får ha såklart. Jag tror inte jag har varit överens med BB om en enda autonominering de delat ut i år, alla har varit skitlöjliga, och om Simon hade blivit auto för den där händelsen så hade det också varit löjligt.
2021-04-30, 22:04
Avstängd
Adrian jävla tjuv
2021-04-30, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
haha sorry men tror precis det är tvärtom, aspbergsmänniskor tar allt så jävla bokstavligt. Vi andra fattar att när han sa "ni är döda för mig" så menade han "ni är luft, ni finns inte för mig för jag är arg och sviken" medans aspbergers-type of people bara "han sa döda så då måste han mena att han vill döda dem".

Haha håller med. Han är såååå långt ifrån asperger.
Medlem
Ramlade in i liven nu och hör Juddan prata om ”kyssar, kyssar och kyssar”. Ska hon kyssa alla?
Medlem
htsolna08s avatar
nardos måste ha gått upp typ 10 kilo i huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in