2021-04-30, 21:56
Medlem
1754s avatar
Heeeeellllloooooeeeee.
Medlem
Jag gillar Nardos, hon har hjärtat på rätt plats. MEN hennes oförmåga att förstå att hennes värld inte är lika intressant för andra som det är för henne själv är 😫
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag hade liven på hela tiden när hela episoden utspelade sig, jag hörde ingenting sådant. Han var arg och skrek att han skulle "anmäla" dem, men inga fysiska hot som du beskriver. Det har heller inte kommit något straff mot honom från BB:s sida, vilket tyder på att de inte hört något sådant heller.

Du kanske bara har hört fel, eller inte hört något alls och lyssnat på andrahandsuppgifter?

Då är du döv vännen! Gå tillbaka i tråden o se hur många andra som reagerade på det + läs på BB’s instagram o alla kommentarer gällande detta!
Bb ignorerar för att de vill behålla clown-pojken! Vem som helst av de andra hade åkt direkt om de uttryckt o betett sig på samma sätt! Enough is enough!
2021-04-30, 21:57
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Han sa det i uppdragsrummet så de han pratade om fick tyvärr inte höra. De andra blev väl lite förvånande o bad honom att tagga ner!
Men oavsett får man inte säga så! O det var klart o tydligt att han inte skojade om det..vilket många här vill påstå!
Simon har fått flertals varningar, betett sig kränkande o vidrigt mot flera. Spottat mot dem, kallat de för smuts o sagt att de är döda. På tiden att han åker långt åt helvete!

Och det har han fått straff för.

När han sa det där om att de som snodde McD-påsen är "döda" så var det uppenbart att han menade "för honom", dvs som vänner, inte att han skulle döda dem.
2021-04-30, 21:57
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Försåtr nardos 100 procent med nomineringen mot Adrian.. hon hade ju dåligt samvete mot Pedram efter vilken JÄVLA SCEN han Gjorde efter hon nominerade honom. Synd att hon ska behöva må dåligt över det

+1
2021-04-30, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Nu mucket bla bla bla. Vad har hänt???

Va? Pedram är en obehaglig människa och beter sig därefter. Så han ska ut. Adrian är tråkig men så otroligt mycket finare människa än Pedram
Medlem
RotoRooters avatar
Citat:
Han sa det i uppdragsrummet så de han pratade om fick tyvärr inte höra. De andra blev väl lite förvånande o bad honom att tagga ner!
Men oavsett får man inte säga så! O det var klart o tydligt att han inte skojade om det..vilket många här vill påstå!
Simon har fått flertals varningar, betett sig kränkande o vidrigt mot flera. Spottat mot dem, kallat de för smuts o sagt att de är döda. På tiden att han åker långt åt helvete!
+1, fattar faktiskt inte varför Simon får så många ursäkter av folk här på FB. Många som känner igen sig i hans aspergers kanske? Ut med honom
Medlem
htsolna08s avatar
Känns som peddo och simon straffas för sina bråk och därmed inte får festa idag.
2021-04-30, 21:59
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Vi kommer härmed pausa uppdateringarna tills mobbingen slutar i huset. Produktionen bör ta sitt ansvar och se till att inte mobbing eller utanförskap föregår i huset. Men just nu så föregår det mobbing i huset då två personer är instängda medans alla andra får mat och fest, Detta tycker vi i Big Brother Sverige 2021 supportergrupp inte är ok. Därför pausar vi uppdateringarna tills produktionen tar sitt ansvar.

Har de skrivit det på Facebook?? Bra att någon reagerar.. Tycker faktiskt att det är för jäkligt att utesluta TVÅ personer på det viset. Det är verkligen utfrysning och mobbning. Men är inte vidare förvånad då BB konsekvent straffar Simon. Konstigt att inte Tanja är därinne istället för Pedram dock för det brukar vara de två BB hackar på mest.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vissa lär väl jubla av glädje nu, men jag får nu tacka för mig. Min kära far gick bort idag, tyvärr får jag inte ens infinna mig i Sverige för att ta förväl.
Jag väljer att sluta titta mer pga det har typ tagit över livet med denna liven.. Min pojkvän (vägrar använda ordet ”sambo”) ber mig sluta m skiten pga jag gråter om vartannat till de mest oklara scener att gråta till, samt att jag blir ledsen och upprörd när folk i denna tråd vill bråka och inte förstå vanlig ironisk ton. Jag hoppas innerligt att Simon, Tanja och Emelie är i final. Jag önskade Joel där men...
ja - jag har hatat. Hatar fortfarande många där inne och jag gör det med à big GLIMT in my eye.jag skulle iaf aldrig i livet önska livet ur någon. Hoppas detta är klart och slutdiskuterat.
Puss och kram och älskar er alla.

(Ni har hjälpt mig mkt i denna fruktansvärda tid!)
Hoppas allt blir så bra som det kan. Ha det så bra ni i familjen kan.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Då är du döv vännen! Gå tillbaka i tråden o se hur många andra som reagerade på det + läs på BB’s instagram o alla kommentarer gällande detta!
Bb ignorerar för att de vill behålla clown-pojken! Vem som helst av de andra hade åkt direkt om de uttryckt o betett sig på samma sätt! Enough is enough!

Tråden och instagram har hört allt möjligt både den här säsongen och andra säsonger, det blir viskleken deluxe (som Mergim hade sagt), så jag skulle aldrig flippa ut och reagera på något jag själv inte hört någon annan säga. Det borde kanske inte du heller göra? Du skulle nog må bättre, och världen skulle bli lite mer förståelig.
Medlem
Ok. Inget av värde har hänt sedan 15.00. Gå och fira valborg! Hörs i morgon, eller söndag...🥰😴😴😴😴😴

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in