Citat:
Ursprungligen postat av
OscarOrso
Vissa lär väl jubla av glädje nu, men jag får nu tacka för mig. Min kära far gick bort idag, tyvärr får jag inte ens infinna mig i Sverige för att ta förväl.
Jag väljer att sluta titta mer pga det har typ tagit över livet med denna liven.. Min pojkvän (vägrar använda ordet ”sambo”) ber mig sluta m skiten pga jag gråter om vartannat till de mest oklara scener att gråta till, samt att jag blir ledsen och upprörd när folk i denna tråd vill bråka och inte förstå vanlig ironisk ton. Jag hoppas innerligt att Simon, Tanja och Emelie är i final. Jag önskade Joel där men...
ja - jag har hatat. Hatar fortfarande många där inne och jag gör det med à big GLIMT in my eye.jag skulle iaf aldrig i livet önska livet ur någon. Hoppas detta är klart och slutdiskuterat.
Puss och kram och älskar er alla.
Oscar! Jag beklagar verkligen från hjärtat och tråkigt att inte längre få ta del av dina inlägg men förstår verkligen ditt beslut. Inte rätt att folk här i tråden inte kan respektera andras åsikter och ska yttra sig till den grad och bråka så att du blir ledsen och upprörd. Det värsta är att det förmodligen är "vuxna" människor som inte kan tåla andras sätt att uttrycka sig eller ett argument utan att det ska häva ur sig en massa elakheter.
Önskar dig allt gott och sänder massor med tröstande kramar!
Puss och Kram. Älskar dig med! <3