2021-04-30, 21:47
Medlem
pukkas avatar
Kan vi bara ta en tyst minut för att bb tillät dem att rigga tävlingen och lät tanja "vinna".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Gillar Nardos mer och mer. Varför ska hon alltid behöva bli ifrågasatt och få dåligt samvete? Stå på dig Cookie
Vad har hon blivit ifrågasatt för nu?
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag förstår inte hur Emelie och Madde kan sitta och lyssna på Nardos historier om hennes fantasipojkvänner som hon tydligen "snott" från en massa tjejer som varit supersnygga, men som (antar jag?) inte har varit lika schhhhrrröööna som henne..

Eller? Jag försöker inte ens hänga med.

hon är mytoman..
Medlem
Citat:
???

Han har fått straff av BB när han gått över gränsen. Att sno alkohol och mat från storebrorsorna hör inte dit, enligt BB.

Idag gick han runt o hotade att han skulle halshugga tjejerna aka storebrorsorna om de inte accepterade hans svar på ett prov!!

Det där är mer än tillräckligt för att åka ut! Men såklart är produktionens favorit clown-pojke kvar utan konsekvenser...igen!!!
2021-04-30, 21:48
Medlem
htsolna08s avatar
Vi kommer härmed pausa uppdateringarna tills mobbingen slutar i huset. Produktionen bör ta sitt ansvar och se till att inte mobbing eller utanförskap föregår i huset. Men just nu så föregår det mobbing i huset då två personer är instängda medans alla andra får mat och fest, Detta tycker vi i Big Brother Sverige 2021 supportergrupp inte är ok. Därför pausar vi uppdateringarna tills produktionen tar sitt ansvar.
2021-04-30, 21:48
Medlem
Citat:
Han blev arg och upprörd, men det får man väl bli? Han hotade ingen, han kallade ingen för någonting dumt.. visst, hela grejen var superlöjlig, men knappast värt att bli utkastad ur BB för..

Haha du måste ju förfan driva?
2021-04-30, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vissa lär väl jubla av glädje nu, men jag får nu tacka för mig. Min kära far gick bort idag, tyvärr får jag inte ens infinna mig i Sverige för att ta förväl.
Jag väljer att sluta titta mer pga det har typ tagit över livet med denna liven.. Min pojkvän (vägrar använda ordet ”sambo”) ber mig sluta m skiten pga jag gråter om vartannat till de mest oklara scener att gråta till, samt att jag blir ledsen och upprörd när folk i denna tråd vill bråka och inte förstå vanlig ironisk ton. Jag hoppas innerligt att Simon, Tanja och Emelie är i final. Jag önskade Joel där men...
ja - jag har hatat. Hatar fortfarande många där inne och jag gör det med à big GLIMT in my eye.jag skulle iaf aldrig i livet önska livet ur någon. Hoppas detta är klart och slutdiskuterat.
Puss och kram och älskar er alla.

(Ni har hjälpt mig mkt i denna fruktansvärda tid!)

Nej vadfan, jag beklagar ❤️ JAG kommer iallafall sakna dig här. Ta hand om dig! Och ångrar du dig är du alltid välkommen tillbaka.
2021-04-30, 21:50
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Vissa lär väl jubla av glädje nu, men jag får nu tacka för mig. Min kära far gick bort idag, tyvärr får jag inte ens infinna mig i Sverige för att ta förväl.
Jag väljer att sluta titta mer pga det har typ tagit över livet med denna liven.. Min pojkvän (vägrar använda ordet ”sambo”) ber mig sluta m skiten pga jag gråter om vartannat till de mest oklara scener att gråta till, samt att jag blir ledsen och upprörd när folk i denna tråd vill bråka och inte förstå vanlig ironisk ton. Jag hoppas innerligt att Simon, Tanja och Emelie är i final. Jag önskade Joel där men...
ja - jag har hatat. Hatar fortfarande många där inne och jag gör det med à big GLIMT in my eye.jag skulle iaf aldrig i livet önska livet ur någon. Hoppas detta är klart och slutdiskuterat.

Oscar! Jag beklagar verkligen från hjärtat och tråkigt att inte längre få ta del av dina inlägg men förstår verkligen ditt beslut. Inte rätt att folk här i tråden inte kan respektera andras åsikter och ska yttra sig till den grad och bråka så att du blir ledsen och upprörd. Det värsta är att det förmodligen är "vuxna" människor som inte kan tåla andras sätt att uttrycka sig eller ett argument utan att det ska häva ur sig en massa elakheter.

Önskar dig allt gott och sänder massor med tröstande kramar!

Puss och Kram. Älskar dig med! <3
Medlem
1754s avatar
Citat:

(Ni har hjälpt mig mkt i denna fruktansvärda tid!)

Beklagar din förlust av din far! <3
Men sluta inte med BB bara för att din kille tycker det, du ska själv vilja det också.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Pedram ska UT MED HUVUDET FÖRE

efter adrian
2021-04-30, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Idag gick han runt o hotade att han skulle halshugga tjejerna aka storebrorsorna om de inte accepterade hans svar på ett prov!!

Det där är mer än tillräckligt för att åka ut! Men såklart är produktionens favorit clown-pojke kvar utan konsekvenser...igen!!!

Jag såg inte när Simon gjorde det där, tog verkligen de andra deltagarna det som att han skulle halshugga dem?
2021-04-30, 21:51
Medlem
Oh så våt Judith blir nu när hon skojbråkar med tanja ojjjjjj polen fylls

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in