2021-04-30, 21:44
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vissa lär väl jubla av glädje nu, men jag får nu tacka för mig. Min kära far gick bort idag, tyvärr får jag inte ens infinna mig i Sverige för att ta förväl.
Jag väljer att sluta titta mer pga det har typ tagit över livet med denna liven.. Min pojkvän (vägrar använda ordet ”sambo”) ber mig sluta m skiten pga jag gråter om vartannat till de mest oklara scener att gråta till, samt att jag blir ledsen och upprörd när folk i denna tråd vill bråka och inte förstå vanlig ironisk ton. Jag hoppas innerligt att Simon, Tanja och Emelie är i final. Jag önskade Joel där men...
ja - jag har hatat. Hatar fortfarande många där inne och jag gör det med à big GLIMT in my eye.jag skulle iaf aldrig i livet önska livet ur någon. Hoppas detta är klart och slutdiskuterat.
Puss och kram och älskar er alla.

Beklagar sorgen! Jag älskar dig också ❤❤❤
Medlem
xrlpyts avatar
Jag förstår inte hur Emelie och Madde kan sitta och lyssna på Nardos historier om hennes fantasipojkvänner som hon tydligen "snott" från en massa tjejer som varit supersnygga, men som (antar jag?) inte har varit lika schhhhrrröööna som henne..

Eller? Jag försöker inte ens hänga med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RotoRooter
Säkert för att hon är neger

Ehhh? Sök hjälp rasist.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Vem ska han prata med? Han är inlåst i ett rum medans de som ska festa sitter i ett sovrum.
Simon har betett sig sjukt dåligt men utan honom finns det fan inget innehåll kvar i BB!? Vad ska du bli upprörd över då? Att Adrian inte får UST?

+100000000000
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Vem ska han prata med? Han är inlåst i ett rum medans de som ska festa sitter i ett sovrum.
Simon har betett sig sjukt dåligt men utan honom finns det fan inget innehåll kvar i BB!? Vad ska du bli upprörd över då? Att Adrian inte får UST?

För det första, Pedram är kvar därinne + han pratar med kamerorna oavsett! Lite hans pajas-grej!

För det andra, jag är chockad o stör mig (mer än jag vågar erkänna) på att han får vara kvar trots äckligt beteende o hot om grov våld!! Jag har aldrig och kommer aldrig tycker att det finns något underhållande med Simon.

Oroa dig inte, det finns gott om idioter där inne + massor att ”bli upprörd” över!
2021-04-30, 21:45
Medlem
Citat:
Vissa lär väl jubla av glädje nu, men jag får nu tacka för mig. Min kära far gick bort idag, tyvärr får jag inte ens infinna mig i Sverige för att ta förväl.
Jag väljer att sluta titta mer pga det har typ tagit över livet med denna liven.. Min pojkvän (vägrar använda ordet ”sambo”) ber mig sluta m skiten pga jag gråter om vartannat till de mest oklara scener att gråta till, samt att jag blir ledsen och upprörd när folk i denna tråd vill bråka och inte förstå vanlig ironisk ton. Jag hoppas innerligt att Simon, Tanja och Emelie är i final. Jag önskade Joel där men...
ja - jag har hatat. Hatar fortfarande många där inne och jag gör det med à big GLIMT in my eye.jag skulle iaf aldrig i livet önska livet ur någon. Hoppas detta är klart och slutdiskuterat.
Vi alla har hatat i denna tråd. Må din fader vila i frid. Mina tankar är med dig.
Medlem
Pedram ska UT MED HUVUDET FÖRE
Medlem
Att Simon blir upprörd över att lilla BB tog hans mat är fånigt, Men oj oj oj Nardos mat måste tillbaka på en gång!

Varför är allt så speciellt med Nardos ???
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Ursäkta? Slår på liven o ser Simon prata med kamerorna i vanlig ordning!
Hur i helvete är han kvar?
Varför har de inte slängt ut honom än?
Fick han ens någon konsekvens?

Fuck off BB! Tack för att ni återigen bevisar att regler inte gäller för alla deltagare!
Men sluta tjata!

Var ju för helvete betydligt värre när Peddot och Oljudith vålförde sig på en totalt redlös Tanja, än att en korkad Simon skriker nåt skit!

Stod du vid barrikaderna då också, och tjatade om att dom skulle kastas ut?
2021-04-30, 21:46
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Tror personen syftar på tidigare under dagens tävling
Han blev arg och upprörd, men det får man väl bli? Han hotade ingen, han kallade ingen för någonting dumt.. visst, hela grejen var superlöjlig, men knappast värt att bli utkastad ur BB för..
Medlem
RotoRooters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag förstår inte hur Emelie och Madde kan sitta och lyssna på Nardos historier om hennes fantasipojkvänner som hon tydligen "snott" från en massa tjejer som varit supersnygga, men som (antar jag?) inte har varit lika schhhhrrröööna som henne..

Eller? Jag försöker inte ens hänga med.
Nä, du har rätt. Nardos har ju tidigare sagt att hon är oskuld, och hennes oerfarenhet blir tydlig när hon pratar om tidigare erfarenheter. Även diskuterats om hon erfarit könsstympning här.
Jag gillar dock Nardos. Hon är dum i huvudet, men vem bryr sig, hon är i alla fall sig själv.
Medlem
Citat:

Beklagar sorgen. Familjen är familjen, BB är trams.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in