2021-04-30, 16:59
Medlem
Chandler Bings avatar
Alla reagera på att Simon skrek nåt om att hugga huvudet av folk. Men vafan alla som skriker jag ska knulla din morsa varför hörs inga röster då? Tagga ner förfar, han var arg men att hugga huvudet av folk kommer han aldrig att göra. Djävla pk pack
2021-04-30, 17:01
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Fattar inte varför han inte klargör vad som gäller för det han sa om Madde betyder ju att han inte har känslor? Blir han plötsligt nära henne nu och fjantar sig då vet vi varför och ett knep att fånga hennes tittarröster!

Edit: Även övriga svar var sånt som han tror tittarna vill höra och nu laddar man kanonerna ordentligt för att blidka tittarna inför Måndag.

Ja. Han fick det att låta som att han backar för hennes skull för om han myser för mycket kanske hon blir sårad om hans känslor inte är lika starka och bla bla. Att han sen söker sig till henne är väl just pga frågan. Han tror tittarna ställde den och tror därmed att tittarna vill se honom ta initiativ.
Sen trodde nog en del där inne att Dompa skulle åka istället för Mergim och jag gissar på att han tänker att dompa stannar pga sin relation till Emelie.
Han säkrar med ord att han inte vill något men visar ändå hintar som ger tittarna och stackars Madde hopp.
2021-04-30, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Det finns bättre killar"

ja det har du sagt sedan han kom in genom dörren med två flak bärtling så varför i helvete har DU vilselett HONOM då?!?!?!

SkådeSPEL.

Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hon konstaterade ju för Nardos tidigare idag att Madde och Adrian är ett ”bättre par” BB-mässigt eftersom de är oklara och det är vad tittarna vill ha. SpÄnNingEn!!! Blir det dem tills slut? Inte..? Jo! ElleRRR???
2021-04-30, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Alla reagera på att Simon skrek nåt om att hugga huvudet av folk. Men vafan alla som skriker jag ska knulla din morsa varför hörs inga röster då? Tagga ner förfar, han var arg men att hugga huvudet av folk kommer han aldrig att göra. Djävla pk pack

precis det jag sagt hela dagen folk måste chilla lite på gatan hör jag dagligen "jag ska knolla din mamma"
2021-04-30, 17:04
Medlem
xrlpyts avatar
Emelie kommer sluta som en bitter och crazy cat lady. Eller dog lady, kanske, hon är väl mer hundmänniska..
2021-04-30, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
SkådeSPEL.
Nej men jag orkar inte

jag ger upp
kapitulerar
lägger av
loggar ut
säger upp mig från livet

jag ÄR så trött på henne nu

hejdå ut ska du
2021-04-30, 17:05
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Emelie kommer sluta som en bitter och crazy cat lady. Eller dog lady, kanske, hon är väl mer hundmänniska..

Stackars hennes hund.
2021-04-30, 17:06
Medlem
xrlpyts avatar
Det finns två typer av killar: de som gillar bärs, brudar och fest, och så finns det de som gillar gaming, Monster, och något tredje jag glömde.
2021-04-30, 17:07
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Det finns två typer av killar: de som gillar bärs, brudar och fest, och så finns det de som gillar gaming, Monster, och något tredje jag glömde.
Jag tror Emelie sa gaming, monster och donken.

Nej, Emelie är rolig.
2021-04-30, 17:09
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror Emelie sa gaming, monster och donken.

Nej, Emelie är rolig.

ahhh, donken var det ja

Jajamän, hon är skitrolig, medvetet eller omedvetet..!
2021-04-30, 17:10
Medlem
Citat:
Undrar hur hon ser på lipsillen då, han är ju en gamer + den största alkisen i huset. Är han en egen ras då?
2021-04-30, 17:11
Medlem
xrlpyts avatar
Det slår mig alltid ett par gånger under varje BB-säsong: fy fan vad jobbigt det verkar vara att vara tjej.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in