2021-04-30, 16:36
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Emelie är INTE glad just nu över Dompa lööövs svar
Det gör mig jätteglad😀👍😀👍😀
2021-04-30, 16:37
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Bra att Simon städar.

2021-04-30, 16:38
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Simon är ett svin och jag fattar inte hur han kan få vara kvar
Då finns det ett svin i huset och så du här? Det blir 2 svin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Såhär mycket vettigt som Adrian sagt den här stunden är mer än han visat under hela tiden k huset! Just nu ger han Simon tips på strategier hur han kan göra.

Fjompa däremot, han eldar på och säger att Simon är så rolig när han tappar det och att man bara garvar åt honom! Fjompa är en idiot!
allt Adrian sa lät så inövat och känslolöst precis som hans brev från hans familj
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Emelie alltså....
Nu säger hon att Dompa leker med hennes känslor för att han inte ser en relation mellan de två på utsidan?! Vad har hon själv sagt i veckor då? Han är en douche men hon tycker att det är kul att mysa i huset.. att det inte kommer bli nåt mer bla bla bla
Men NU "leker han med hennes känslor"? Nej jag pallar inte alltså..

Dubbla måttstockar, woohoo..! Dennis ska givetvis kasta sig vid hennes fötter och lova henne evig trohet, barn villa Volvo och att älska henne i nöd och lust för all framtid - först DÅ ska hon överväga hans erbjudande och acceptera eller förkasta det. Allt mindre än så och han är en douche.
2021-04-30, 16:40
Medlem
Skulle inte Madde backa från Adrian för 5 minuter sen?
2021-04-30, 16:41
Medlem
Citat:
Emelie alltså....
Nu säger hon att Dompa leker med hennes känslor för att han inte ser en relation mellan de två på utsidan?! Vad har hon själv sagt i veckor då? Han är en douche men hon tycker att det är kul att mysa i huset.. att det inte kommer bli nåt mer bla bla bla
Tjejjen du INTE VILL HA!!!🤣🤣🤣🤣
2021-04-30, 16:42
Medlem
Citat:
Emelie alltså....
Hahaha SA HON SÅ?!?!? det är det sjukaste jag hört. Är ju HON som hela tiden propsat på att de inte kommer bli något? Och hon har hakat på när han sagt det? Och vadå leker med hennes känslor HON HAR JU INGA KÄNSLOR enligt henne själv, hon är ju känslokall och kommer inte släppa till för känslor där inne?

Vad hände med "Du är en sån man ringer när man kommer till Stockholm och frågar om du vill knulla" liksom? Tänk om han hade sagt så om henne, vilket JÄVLA liv det hade blivit.

Guuuuud vad hon snackar skit alltså.
2021-04-30, 16:43
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Skulle inte Madde backa från Adrian för 5 minuter sen?
Hon menade väl känslomässigt, inte att hon skulle börja gömma sig för honom i huset.
2021-04-30, 16:44
Medlem
Citat:
Emelie alltså....

Alldeles ypperligt! Då kan hon grina över det ikväll och därefter resa sig trots smärtan och i sann Steffi-anda vara en StRoNg iNdEpEnDeNt WoMaN. Tills de slutligen somnar bredvid varandra ändå.

Hon konstaterade ju för Nardos tidigare idag att Madde och Adrian är ett ”bättre par” BB-mässigt eftersom de är oklara och det är vad tittarna vill ha. SpÄnNingEn!!! Blir det dem tills slut? Inte..? Jo! ElleRRR???
2021-04-30, 16:45
Medlem
Vad sades precis mellan AD och Madde på utegården? Missade allt.
2021-04-30, 16:46
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Vad sades precis mellan AD och Madde på utegården? Missade allt.
De pratade bara om skräcknatten, hur lyckad den blev och så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in