2021-04-30, 16:15
Medlem
Mouchinos avatar
Alltså hur stört är detta, AD ser inte Pedrams dramaqueen beteende? Allt för att hålla varandra om ryggen! Ingen ser Pedrams outbursts?
2021-04-30, 16:15
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Adrian gjorde det klart på ett finare sätt han har inga känslor för Madde. Hoppas hon fattar nu annars är hon riktigt blåst.

jag tror att finare sätt fungerar inte om det gäller madde, hon är väldigt trög
2021-04-30, 16:17
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Alltså hur stört är detta, AD ser inte Pedrams dramaqueen beteende? Allt för att hålla varandra om ryggen! Ingen ser Pedrams outbursts?

Pedram är favoritkillen för alla killar samt Judith och Tanja. Är förmodligen nr 3-4 på Nardos lista.
Det är bara Emelie som ogillar honom. Madde är den han är längst ifrån.
2021-04-30, 16:19
Medlem
Mouchinos avatar
AD kan säga det rakt ut iställer för att linda in det."Jag har inga känslor för Madde" punkt slut! Då kan hon inte tolka det till något annat.
2021-04-30, 16:19
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
JaAaAaaaaAaAAAaHa då somnade man och missade frågorna

jag ger ööööpp

men verkar som att det är dödstråkiga svar ändå så jag kanske inte missat någe?

Hahahah. Alltid missar du allt juice men den här gången kunde du allt sova i lugna ro.
2021-04-30, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekot3
Jag tror inte att hon kommer släppa taget och förstå. Hon kommer hålla fast vid det positiva Adrian sa om henne (att hon är en bra tjej osv) och fösa bort tankarna om att han INTE VILL NÅGOT JUST NU.

Det är så fel att Adrian får skit för någonting som han faktiskt inte ens är inblandad i. Han har varit tydlig med att han inte kommer börja något i huset. Bara för att Madde är upp i öronen kär i killen så kan man inte lägga över ansvaret på honom. Hon har väl ett eget ansvar över sina känslor som väldigt tydligt INTE är besvarade.

👏
Medlem
SphincterAnis avatar
Adrian tjuvlyssnar in i sov2.
Avslutad
Adrian tjuvlyssnar bakom staketet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekot3
Jag tror inte att hon kommer släppa taget och förstå. Hon kommer hålla fast vid det positiva Adrian sa om henne (att hon är en bra tjej osv) och fösa bort tankarna om att han INTE VILL NÅGOT JUST NU.

Det är så fel att Adrian får skit för någonting som han faktiskt inte ens är inblandad i. Han har varit tydlig med att han inte kommer börja något i huset. Bara för att Madde är upp i öronen kär i killen så kan man inte lägga över ansvaret på honom. Hon har väl ett eget ansvar över sina känslor som väldigt tydligt INTE är besvarade.

Håller helt med har sett Maddes beteende från första början hur på hon var i början och sen hur hon inte har fattat , fast han gång på gång visat att han har noll intresse i henne. Adrian kan inte rå för att en tjej springer efter han. Hade det varit en kille som varit som Madde herregud vilket liv det hade blivit på sociala medier etc. Men lilla Madde ska tydligen få hålla på hursomhelst? Hon är ju blåst.
2021-04-30, 16:21
Medlem
Ridnes avatar
Så förvånad man blir att Adrian står och försöker tjyvlyssna på tjejerna utanför sovrummet.....
2021-04-30, 16:21
Medlem
basiss avatar
Big Ear Adrian kör på 👂
2021-04-30, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD kan säga det rakt ut iställer för att linda in det."Jag har inga känslor för Madde" punkt slut! Då kan hon inte tolka det till något annat.
Haha, grabben som smiter undan allt. Klart han aldrig skulle säga det, han är för feg!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in