2021-04-30, 13:23
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Håller med... I dagens samhälle så verkar det som att ord är värre än handling dock.
Pedram och Oljudith har kommit undan med sexuella ofredanden men får vara kvar. Inte ens autonominerade har de blivit för det.
Säger du "Samejävel" eller "mongoloid" så blir du dock autonominerad, eller om du säger något ord i ilska så skriker alla sociala medier om att det ska kastas ut och hit och dit. Titta på Gamla BB så får ni se hur deltagarna pratade om och till varandra.. Allt är så skitnödigt idag.

Upp-och-ner-vända världen..

Det är väl enklare att bevisa fel om någon sagt det. Beteende och handling kan kamoufleras på ett annat sätt vilket är fel. Judith och Pedram är det väl ingen här som förvarat? Nu handlar det om en annan person och man ska inte jämföra en felaktig handling med en annan. Alla tre har agerat fel oberoende av varandra. Sedan att BB inte agerat mot peddo och judda the hutt är ju ett fel dem får stå för.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vem var det som kom med programidén Gammal och bortskämd? Killarna som är kvar nu måste definitivt medverka. Släng in Pontus också.

Det var jag
Absolut släng in allihopa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Förstår du inte mitt svar?

I mittenstycket skriver jag att han var verbalt otrevlig mot tjejerna. (Det går ut över andra personer än honom själv eftersom han riktar sig till dem).

Dessutom verkar stämningen i hela huset vara dålig och utifrån vad jag haft tillfälle att se under förmiddagen är det inget annat än Simons dåliga humör som orsakar det.

såg du inte stämningen i uppdragrummet efter hur roligt grabbarna hade? det är dem 5 surfittorna som drar ner stämningen såg du inte utegården nyss?
2021-04-30, 13:24
Medlem
Fyfan... Tänk att vara förälder till Emelie och Pedram.. Hade ju skämts.
2021-04-30, 13:25
Medlem
Hahaha håller Pedram en dödsmässa över en humla och BB drar ut begravningsmusik? 😂😂😂
2021-04-30, 13:26
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Fyfan... Tänk att vara förälder till Emelie och Pedram.. Hade ju skämts.

Tanja och Simon hade varit värre ur ett föräldraperspektiv.
2021-04-30, 13:26
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Att vara en dålig förlorare är inte en ursäkt som rättfärdigar att bete sig hur som helst.

Jag tror inte någon tar hans beteende personligt däremot så får vi som tittare ta del av deras vardag och har väl likt dig rätt att utrycka sig om man tycker beteendet var ok eller ej? Det är väl Simon som om någon som är kränkt här. Kanske även dem som inte klarar av att folk tycker att han agerar fel är något kränkta, eller så är vi alla kränkta. Jag anser inte att man är kränkt för att man uttrycker sina åsikter även om vi inte håller med varandra

Kanske det inte är. Men i spelvärlden är hans ord normaliserat. Därav lättare för oss som spelar att inte bli sur över hans ordval vid förluster.
2021-04-30, 13:27
Medlem
Bögen utan psyke skulle aldrig vart i huset
Dum fan kunde lämnat tidigare så hade mergim kunnat stanna
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Det är väl enklare att bevisa fel om någon sagt det. Beteende och handling kan kamoufleras på ett annat sätt vilket är fel. Judith och Pedram är det väl ingen här som förvarat? Nu handlar det om en annan person och man ska inte jämföra en felaktig handling med en annan. Alla tre har agerat fel oberoende av varandra. Sedan att BB inte agerat mot peddo och judda the hutt är ju ett fel dem får stå för.

Det var ju just därför jag gjorde jämförelsen. BB tycker att "mongoloid" och "samejävel" är värre än att sexuellt ofreda fulla tjejer som inte vet vad de gör. Ord är värre än handling enligt dem alltså.
Medlem
Citat:
Haha ja! Sen innebär inte att vänskap dem har där inne inte är genuina bara för att dem lär glida isär när dem är tillbaka i sin egen vardag.
Det finns ingenting som är genuint där inne. Allt är fabricerat i en låtsasvärld som man tvingas utstå. Varje säsong av BB så finns det några som säger att de är bästa vänner för livet. Sedan när de kommer ut så glömmer de bort att personen existerar. Eritrea visar tydliga tecken på att hon inte har haft några vänner under hennes uppväxt, och det förstår man så som hon beter sig mot andra. Hon har till och med erkännt det.
2021-04-30, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Tanja och Simon hade varit värre ur ett föräldraperspektiv.

På ett sätt väldigt sant, på ett sätt underhållande om man håller det till en viss nivå.

Missade det som hände med Simon pga att en arbetskollega "försov" sig i 2.30h. Varför blev Simon "rosenrasande" ?
2021-04-30, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Bögen utan psyke skulle aldrig vart i huset
Dum fan kunde lämnat tidigare så hade mergim kunnat stanna

Från en bög till den nästa, Hade valt Joel alla dagar i veckan framför Mergim

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem