2021-04-30, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
för 500 hundra gången så nej jag ställer mig inte bakom hans beslut men nu var frågan vem annan hans beteende gick ut över idag förutom han själv? kan du inte svara på det behöver du inte svara igen

Jag undrade bara över relevansen att dra jämförelsen med Foppa som var verbalt otrevlig över en gräns (utgår jag från att du tyckte eftersom du tog upp det).

Idag var Simon verbalt otrevlig mot tjejerna. Jag tycker gränsen går där, inte när någon spottar på en annan person eller i någons mat.

Simon har helt enkelt fått och förbrukat sina chanser och visar inga tecken på att vilja ändra sitt beteende. Det funkar inte hur många gånger som helst att ångra sig bittert i efterhand, det blir inte trovärdigt till slut.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortviken99
Det kan du slippa fr o m nu, du gör dina val 😉

Haha lycka till 😂
Medlem
Hydraulslangens avatar
Man vet att det är illa när man blir lättad av att äntligen få plågas av Nardos babbel, istället för Oljudiths fruktansvärt hjärndöda svammel!
2021-04-30, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag undrade bara över relevansen att dra jämförelsen med Foppa som var verbalt otrevlig över en gräns (utgår jag från att du tyckte eftersom du tog upp det).

Idag var Simon verbalt otrevlig mot tjejerna. Jag tycker gränsen går där, inte när någon spottar på en annan person eller i någons mat.

Simon har helt enkelt fått och förbrukat sina chanser och visar inga tecken på att vilja ändra sitt beteende. Det funkar inte hur många gånger som helst att ångra sig bittert i efterhand, det blir inte trovärdigt till slut.

det du inte tycks fatta är att jag inte försvarar honom men återigen du har inte svarat på min fråga varför är väl för att svaret är solklart kanske?
2021-04-30, 13:15
Medlem
Nu får Eritrea inse att det är 1 000 000 kr på spel och inte någon vänskap. Man märker hur ung och oerfaren hon är.
2021-04-30, 13:16
Medlem
Vem var det som kom med programidén Gammal och bortskämd? Killarna som är kvar nu måste definitivt medverka. Släng in Pontus också.
2021-04-30, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vänta gnällde Emelie på att de andra är sura

eller hörde jag fel

Kollar just nu febrilt efter flygande grisar.
2021-04-30, 13:17
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Nu får Eritrea inse att det är 1 000 000 kr på spel och inte någon vänskap. Man märker hur ung och oerfaren hon är.

Haha ja! Sen innebär inte att vänskap dem har där inne inte är genuina bara för att dem lär glida isär när dem är tillbaka i sin egen vardag.
2021-04-30, 13:18
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Simon är enbart en dålig förlorare. Lägger ingen större vikt i det. Folk som blir kränkta och tar det personligt som tittare har större problem än Simon. Jag vet själv hur förbannad man kan bli av att förlora i spel.

Kollar bb för att få se känslor och drama. Folk verkar vela ha ett hus fullt med enbart Madde. Då hade ni säkert varit nöjda när era känslor ej blir påverkade.

Håller med... I dagens samhälle så verkar det som att ord är värre än handling dock.
Pedram och Oljudith har kommit undan med sexuella ofredanden men får vara kvar. Inte ens autonominerade har de blivit för det.
Säger du "Samejävel" eller "mongoloid" så blir du dock autonominerad, eller om du säger något ord i ilska så skriker alla sociala medier om att det ska kastas ut och hit och dit. Titta på Gamla BB så får ni se hur deltagarna pratade om och till varandra.. Allt är så skitnödigt idag.

Upp-och-ner-vända världen..
2021-04-30, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nej det är bara du.

2021-04-30, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det du inte tycks fatta är att jag inte försvarar honom men återigen du har inte svarat på min fråga varför är väl för att svaret är solklart kanske?

Förstår du inte mitt svar?

I mittenstycket skriver jag att han var verbalt otrevlig mot tjejerna. (Det går ut över andra personer än honom själv eftersom han riktar sig till dem).

Dessutom verkar stämningen i hela huset vara dålig och utifrån vad jag haft tillfälle att se under förmiddagen är det inget annat än Simons dåliga humör som orsakar det.
2021-04-30, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65

Instämmer i allt. Jag har tyckt hans beteende är dåligt men ändå kunnat sett genom fingrarna då det funnits viss orsak till att reagera. Typ som med maten. Men när man dagen efter beter sig minst lika illa och uppmuntrar till stöld utan att reflektera att man själv kände sig sviken av exakt samma sak dagen innan... Sedan be om ursäkt för elaka kommentaren med något dygn senare bete sig ännu värre. Nej du Simon! Du får leverera bra mycket för att komma tillbaka från det här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in