2021-04-30, 13:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Men för helvete Judith, KAN DU INTE BARA HÅLLA KÄFTEN NÅN JÄVLA GÅNG!?
2021-04-30, 13:08
Medlem
Ridnes avatar
Kan inte Oljudith bara hålla sin smattrande käft någongång.... Silvertejpa hennes trut igen. Det var den finaste timman på säsongen igår när hon hade det på sig.
2021-04-30, 13:09
Medlem
Vad fan håller Judith på med, snackar hon skit om Joel nu och tyckte han kunde lämnat tidigare?
Medlem
där skönk judith för mig ge henne auto hon ska ut

simon logiken ni vet
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Simon är enbart en dålig förlorare. Lägger ingen större vikt i det. Folk som blir kränkta och tar det personligt som tittare har större problem än Simon. Jag vet själv hur förbannad man kan bli av att förlora i spel.

Kollar bb för att få se känslor och drama. Folk verkar vela ha ett hus fullt med enbart Madde. Då hade ni säkert varit nöjda när era känslor ej blir påverkade.

Att vara en dålig förlorare är inte en ursäkt som rättfärdigar att bete sig hur som helst.

Jag tror inte någon tar hans beteende personligt däremot så får vi som tittare ta del av deras vardag och har väl likt dig rätt att utrycka sig om man tycker beteendet var ok eller ej? Det är väl Simon som om någon som är kränkt här. Kanske även dem som inte klarar av att folk tycker att han agerar fel är något kränkta, eller så är vi alla kränkta. Jag anser inte att man är kränkt för att man uttrycker sina åsikter även om vi inte håller med varandra
2021-04-30, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej för dem riggade tävlingen han van fair and square
Nja, håller man på som honom under tävlingen så får han skylla sig själv. Jag tycker dock de skulle sagt att han blev diskad på grund av sitt sinnessjuka beteende men då hade han väl spottat och hotat folk igen. Anledningen till att de inte diskade honom är helt säkert att de visste att han skulle bli fly förbannad och han får inte ta några mer varningar så då skulle han åkt ut med huvudet före. Sorry, men Simon har gått från min favorit till botten.
Medlem
Citat:
nej för dem riggade tävlingen han van fair and square

De är trötta på hans skit och får RIGGA hur mycket dom vill. Buhu
Medlem
Åh nu är allvetaren Judith igång och föreläser igen. "JAG SKITER I OM NI HAR ÄTIT!"

Herregud. Och stackars Dennis vågar inte annat än att äta trots mätt pga annars hade väl Emelie börjat gråta av ilska.
2021-04-30, 13:11
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Simon är enbart en dålig förlorare. Lägger ingen större vikt i det. Folk som blir kränkta och tar det personligt som tittare har större problem än Simon. Jag vet själv hur förbannad man kan bli av att förlora i spel.

Kollar bb för att få se känslor och drama. Folk verkar vela ha ett hus fullt med enbart Madde. Då hade ni säkert varit nöjda när era känslor ej blir påverkade.

Tycker det är kul när han blir sur, skrattade som fan. Däremot är det inte ok att säga fula ord till folk, det är inte ok.
2021-04-30, 13:11
Medlem
Citat:
där skönk judith för mig ge henne auto hon ska ut

simon logiken ni vet

Nej det är bara du.
2021-04-30, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nja vet inte. Såg du igår efter skräcknatten? Ad ifrågasatte nardos val att nominera honom. Dagen innan det var ju nardos och pedram i storbråk. Nu är det ju Simon som varit sur. Ikväll blir det ju BB frågebox. Jag vill att det kommer upp att Simon vann dagens tävling men att dom valde Tanja istället som vinnare
Näääej jag däckade av huvudvärk så missade det läste lite om det, men fattade inte hur tonen var mellan dem eller något sådant.

Har tyvärr väldigt låga förväntningar på BB-boxen. Inte så att den levererat hittills likasom, de vågar ju inte bränna varandra alls.

Men verkar ändå vara liiiite tensions överlag i huset eller? Men frågan är om det räcker till konflikt/drama.
2021-04-30, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nja, håller man på som honom under tävlingen så får han skylla sig själv. Jag tycker dock de skulle sagt att han blev diskad på grund av sitt sinnessjuka beteende men då hade han väl spottat och hotat folk igen. Anledningen till att de inte diskade honom är helt säkert att de visste att han skulle bli fly förbannad och han får inte ta några mer varningar så då skulle han åkt ut med huvudet före. Sorry, men Simon har gått från min favorit till botten.

dem sa ju till simon att han blev diskad men inte att han vann tävlingen vilket är smutsigt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in