2021-04-30, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vilka andra lät simon det gå utöver föutom han själv idag?

Om du ställer den frågan måste jag få fråga vad i Simons beteende som DU inte tycker att du kan ställa dig bakom.
2021-04-30, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Om du ställer den frågan måste jag få fråga vad i Simons beteende som DU inte tycker att du kan ställa dig bakom.

för 500 hundra gången så nej jag ställer mig inte bakom hans beslut men nu var frågan vem annan hans beteende gick ut över idag förutom han själv? kan du inte svara på det behöver du inte svara igen
2021-04-30, 12:56
Medlem
Ridnes avatar
Kan inte bara alla deltagare (speciellt Simon) hålla käften och inte säga ett ord fram tills måndagsfinalen nu.. Ingen autonominering eller utkastning INNAN utröstningen på Måndag tack. Robotmössan måste UT först tack
2021-04-30, 12:57
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
nardos säger dom sminkar sig
sekunden efter säger knulldith dom äter mat.
alltid förstöra.
Jämt och ständigt!
Oljudith i stora BB havererade den här temaveckan, totalt!

Edit. Oljudith i BB överhuvudtaget har havererat hela jävla säsongen, totalt.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-30 kl. 13:07.
2021-04-30, 12:58
Medlem
pukkas avatar
Simon är enbart en dålig förlorare. Lägger ingen större vikt i det. Folk som blir kränkta och tar det personligt som tittare har större problem än Simon. Jag vet själv hur förbannad man kan bli av att förlora i spel.

Kollar bb för att få se känslor och drama. Folk verkar vela ha ett hus fullt med enbart Madde. Då hade ni säkert varit nöjda när era känslor ej blir påverkade.
2021-04-30, 13:00
Medlem
Det tog 10 sekunder sedan sprang madde och lade sig bredvid Mössidioten.
2021-04-30, 13:01
Medlem
Har varit fullt upptagen med att arbeta idag och tittade nu på klippet med Simon. Han har alltid varit men favorit men här gick han fan över alla gränser. Har han bett om ursäkt för sitt beteende eller surar han fortfarande?
2021-04-30, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Simon är enbart en dålig förlorare. Lägger ingen större vikt i det. Folk som blir kränkta och tar det personligt som tittare har större problem än Simon. Jag vet själv hur förbannad man kan bli av att förlora i spel.

Kollar bb för att få se känslor och drama. Folk verkar vela ha ett hus fullt med enbart Madde. Då hade ni säkert varit nöjda när era känslor ej blir påverkade.

exakt så är det
2021-04-30, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Har varit fullt upptagen med att arbeta idag och tittade nu på klippet med Simon. Han har alltid varit men favorit men här gick han fan över alla gränser. Har han bett om ursäkt för sitt beteende eller surar han fortfarande?
Han surar fortfarande och det kommer bara bli värre.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren

han tjurar överhuvudtagit inte och varför skulle han be om ursäkt när dem behandlade han som skit
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka

Jag håller med helt.
Medlem
Vänta gnällde Emelie på att de andra är sura

eller hörde jag fel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här