Citat:
Ursprungligen postat av
Currbits
Ha ha ha! Så jäkla spot on! Dessutom har inte SD förmågan att utvecklas som den ryggradslösa amöban han är. Patetisk är en underdrift!
Det saknas inte en skruv i huvudet på dem, snarare en hel verktygslåda.
Det är sällan man ser en sån konstellation, för det är bortom allt vad rim och reson samt normalitet heter.
Beter sig som om de har en egen liten sekt, lever i en bubbla av lögner och självbedrägeri.
Match made in hell.
Men tycks tro att de har koll på läget, är smarta, sunda och välanpassade individer.
Hennes chef satte huvudet på spiken då otroheten (som hon redan visste om..) kom upp på bordet 2017:
"Trots att de hade det jobbigt mynnade det ut i att Hanna och Stefan skulle försöka ta nya tag och fortsätta tillsammans. En förutsättning för det var att Stefan avslutade relationen med Lena. Hon nämnde aldrig hur hon skulle veta att relationen avslutats.
Det var som att de gick från att Hanna varit en misstänksam fru mot en otrogen man till att de blev ett team som skulle klara av att värja sig mot Lena."
De allierar sig och förenas kring tema syndabock men lyckas inte.
Det beror inte på kåtbocken alls, det är hatobjektet LW som är problemet.
Hon som stalkar, är psykiskt sjuk, instabil och man vet aaaaldrig vad hon tar sig till säger HD.
Hon förklarar att projektet inte lyckats i förhör.
"F: Ah. Liksom var det uttalat då att nu var det du å Stefan som skulle fortsätta å Lena skulle
va ute ur bilden eller?
H:Ah.
F: Mm. Så det var det du levde efter?
H:Mm.
F: Mm. Du kan väl beskriva hur det var sen, hur det liksom .. hur det blivit sen då fram tills
nu?
H: Eh .. nä men .. ah .. hur de blive .. vi kom inte tillbaka så nära som jag hade hoppats .. eh .. jag kände ju .. jag trodde att jag skulle ha lättare att komma över det, att dom hade haft en relation .. eh .. jag tänkte att .. får vi bara va i fred så kommer vi att kunna bygga upp nånting
Eh ... men hon gjorde sig liksom hela tiden påmind. Eh .. så .."
... Och i brist på tillit ang sin notoriskt otrogna man så gör hon samma sak.
Börjar ligga med Sillen som gift och håller honom sen väl dold inför SD och bedyrar att han bara är en rolig kompis att ta cacher med och sånt dära.
Likt SD gjort med LW.