2021-04-30, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Foppa växte på sig och korrigerade sitt icke acceptabla beteende.

tycker jag inte han har fortfarnde samma gamla dåliga förlorarhumör vilket program han än är med i
2021-04-30, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Samma här. Jag tog sovmorgon idag och satt i telefonmöte på förmiddagen för jag tänkte att inget händer före kl 11 ändå. Vad händer? Jo idag lyckas dom ha en tävling tidigt!

En månad kvar av bb. Jag gör som du. Låser in mig hemma med katterna, kör endast matleverans hem och får damma av motionscykeln så jag kan träna lite framför skärmen.
Hahah att vi inte har lärt oss?? Hela säsongen har snart gått liksom. Vi skulle ha låst in oss efter första veckan, då hade vi inte missat NÅGONTING

Men slutar om en halvtimme!!! Så kan man hoppas på att det blir en händelserik eftermiddag/kväll i alla fall? Är det några konflikter som ligger och pyr?
2021-04-30, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
absolut det har jag redan sagt här i tråden att han beteende inte är ok men han skulle fan vinna tävlingen så försto att han lackar men så fort simon gör något så börja det

"öh hann sjunker för mig bla bla bla" håll käften och börja håll på nån av pkfttorna i programmet då istället som är så reko och snälla och roliga som gör content

Tja... hur man ser på människor förändras utifrån deras beteende. Jag tycker mycket om Simons bra sidor och han är verkligen rolig när han är rolig. Om han kunde visa nåt tecken på att lära sig av sina tabbar skulle jag stå först i kön och heja på. Den enda som kan förändra Simons beteende är han själv men hans inställning är ”det är sån jag är”.
2021-04-30, 12:40
Medlem
Gamnacken har förkylningssymptom. Nu är det över.
2021-04-30, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Nu får ni fan i mig plocka ut Simon

Tycker alla överreagerar. Det är ju kul att kolla på 😂
2021-04-30, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tycker jag inte han har fortfarnde samma gamla dåliga förlorarhumör vilket program han än är med i

Ja fast han låter det inte gå ut över andra, varken genom ord eller handlingar gentemot nån annan.
2021-04-30, 12:42
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Tack för att du förtydligar. Jag vill dock påpeka att jag endast pratade om samtycke i generella termer o inte refererat till samtyckeslagen eller dess innebörd. Ber om ursäkt om det inte framgick i mitt inlägg.
Vill också tillägga att de situationer vi pratar om inte har varit samlag. De gånger som det har varit samlag så HAR offren gett samtycke genom tumme upp. Rätta mig gärna om jag har fel!

Jag vill påpeka att om man inte får knulla med alkohol i kroppen och det ses som olagligt. Då inser man hur fel o töntig lagen e. Låt folk knulla om dom vill.
2021-04-30, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Gamnacken har förkylningssymptom. Nu är det över.

Pollen kanske
Medlem
Det säger ganska mycket om vad det är för individer när de anser skräpmat vara lyx.
Medlem
Ghandis avatar
nardos säger dom sminkar sig
sekunden efter säger knulldith dom äter mat.
alltid förstöra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja fast han låter det inte gå ut över andra, varken genom ord eller handlingar gentemot nån annan.

vilka andra lät simon det gå utöver föutom han själv idag?
2021-04-30, 12:44
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ja, alltså jag menar att det är svårt att sätta dit någon för tvångel eller sexuellt ofredande om ”offret” inte tydligt visar att de inte vill! Alltså om man inte tydligt visar att man INTE samtycker, så är det svårt för förövaren att åka dit!

Citat:
Tack för att du förtydligar. Jag vill dock påpeka att jag endast pratade om samtycke i generella termer o inte refererat till samtyckeslagen eller dess innebörd. Ber om ursäkt om det inte framgick i mitt inlägg.
Vill också tillägga att de situationer vi pratar om inte har varit samlag. De gånger som det har varit samlag så HAR offren gett samtycke genom tumme upp. Rätta mig gärna om jag har fel!

Vet inte vad du menar med samtycke i generella termer men du skrev iaf att det är svårt att sätta dit någon för sexuellt ofredande om offret inte tydligt visar att den inte vill.
Jag ville bara skriva att ett offer inte behöver visa tydligt att den inte vill (frozen fright) utan måste tydligt visa att den vill.

Nåja, inget att be om ursäkt för och vi släpper det nu 😊

På dagens schema står det fest ikväll. Är det för både lilla och stora BB tro? Har stora BB planerat något mer för dagen? Fler tävlingar eller annat? Missade morgonen och fram till ca kl 11 så har inte sett om dom varit inne på sitt kontor och planerat något?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in