2021-04-30, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
HAHAHAHA!! Good one

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
HAHAHAHA dagens bästa kommentar. Tack! Skrattade högt så katterna hemma blev skrämda av mig

Fniss!
2021-04-30, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Har någon klipp på Simons hot?

finns i appen tror jag
2021-04-30, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Men oavsett hur lack man blir måste det finnas ett rimligt mått av självkontroll för att kunna samexistera i ett samhälle. I ”samhället” BB ställs saker på sin spets. Simon verkar vara en jättefin, charmig och rolig kille men han har uppenbara problem med impulskontroll. Ja, han har ADHD vilket är en förklaring, men det är inte en ursäkt för dåligt beteende.

Simon har länge varit min favorit tillsammans med Tanja men det går inte längre att blunda för att hans beteende faktiskt inte är OK.
Antagligen en av anledningarna till att han inte kan jobba. Han hotar chefen och kollegorna så fort han blir tillsagd eller inte får sin vilja igenom. Helt omöjligt att han kan klara sig i arbetslivet med den attityden.
2021-04-30, 12:20
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Fniss!
Perfekt timing att bryta stämningen med skratt! Tack😂
2021-04-30, 12:21
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag har alltså missat både tävling och ännu ett urkuksmoment av Simon?

VAD I HELVETE jag missar det lilla som händer nu för tiden

måste säga upp mig, sluta träna, låsa in mig

Samma här. Jag tog sovmorgon idag och satt i telefonmöte på förmiddagen för jag tänkte att inget händer före kl 11 ändå. Vad händer? Jo idag lyckas dom ha en tävling tidigt!

En månad kvar av bb. Jag gör som du. Låser in mig hemma med katterna, kör endast matleverans hem och får damma av motionscykeln så jag kan träna lite framför skärmen.
2021-04-30, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
De ville väl vara snälla och inte yttra ordet "diskad" i ett rum där även Adrian befann sig. Han hade ju kunnat få en panikångestattack.

Sätt honom i annexet och spela upp ordet DISSSKAD
2021-04-30, 12:22
Medlem
undra hur många i tråden härinne som skulle lagt sig platt och slickat judith håriga mus och accepterat hennes svineri mot simon bara för att hon ville ha tanja till storebror till vilket pris som helst så hon kan kladda på na
2021-04-30, 12:23
Medlem
Citat:
Fast lagen är inte utformad för att visa att man INTE vill. Lagen är utformad att man tydligt måste visa ATT man vill.

Texter om samtycke och lagen:

" Samlag kan aldrig bedömas som frivilligt i följande fall:

deltagande är en följd av våld eller hot

offret är i en särskilt utsatt situation på grund av medvetslöshet, sömn, allvarig rädsla, sjukdom, kroppsskada, psykisk störning eller är påverkad av droger eller alkohol

om den som utsatts är i en beroendeställning till gärningsmannen"

"När en ska ha sex eller på annat vis vara fysisk med en person behövs samtycke från alla inblandade. Frånvaro av ett nej från den eller de andra personerna är inte detsamma som att det finns samtycke."

Tack för att du förtydligar. Jag vill dock påpeka att jag endast pratade om samtycke i generella termer o inte refererat till samtyckeslagen eller dess innebörd. Ber om ursäkt om det inte framgick i mitt inlägg.
Vill också tillägga att de situationer vi pratar om inte har varit samlag. De gånger som det har varit samlag så HAR offren gett samtycke genom tumme upp. Rätta mig gärna om jag har fel!
2021-04-30, 12:24
Medlem
Pedram förlorade i snurra flaskan igår och skulle göra frukost. De verkar ha vaknat rätt sent och han har inte lyft ett finger i miniköket vad jag sett.
Medlem
Ouuuuf o där sjönk Simon ännu mer i mina ögon och hur han beter sig efter tävlingen när Tanja *vinner...
alla klappar o Simon säger ”minus klappar”
Herreguuuud fan jag diggade dig först men jävlar vad du sjunker
Medlem
wowverkligens avatar
Citat:
Det är för att AD är i lilla bb och Madde i stora BB. Hon har definitivt blivit roligare sedan dom skiljdes åt. Hon fick ett litet återfall igår med tjat om Adrian och det var när lilla och stora BB badade i poolen tillsammans.

Så hon är ju helt klart roligare utan honom.

Ojoj dags att göra en god gärning och detoxa henne helt genom att skicka hem Adrian hör jag
2021-04-30, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koco123
Ouuuuf o där sjönk Simon ännu mer i mina ögon och hur han beter sig efter tävlingen när Tanja *vinner...
alla klappar o Simon säger ”minus klappar”
Herreguuuud fan jag diggade dig först men jävlar vad du sjunker

sluta var så jäva kränkt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in