2021-04-30, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
Terrorese har lagt ut en bild på sina barn och skrivit en lång text, men hon skriver iaf bland annat
"Puss och kram mamma finns alltid för er även om vi just nu inte är i samma boende ni har de säkert okej i familjehemet men jag vet ju själv vad ni barn berättat för mig vad ni helst vill så jag kommer alltid att kämpa för er mina älskade barn ♥️😇♥️"
Vad menar hon att barnen ska ha sagt?
Barnen?!? Näää, någon av Thereses väner är det nog allt som likt sommarskuggan smugit runt och flåsat bakom fönstrena och sett både det ena och det andra.... typ vuxna normalbegåvade människor som sliter av barn deras leksaker och annat trams. Var på er vakt ty det står ett vakande mongo bakom varje buske
2021-04-30, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerad
Barnen?!? Näää, någon av Thereses väner är det nog allt som likt sommarskuggan smugit runt och flåsat bakom fönstrena och sett både det ena och det andra.... typ vuxna normalbegåvade människor som sliter av barn deras leksaker och annat trams. Var på er vakt ty det står ett vakande mongo bakom varje buske

Hahahah. Med Terese som smyger utanför dagis som grädden på moset.
Barnen borde väl uppmanas att prata med soc om det är så som tessan antyder? De är ju stora nu
2021-04-30, 10:34
Medlem
Angående podden med granskning av hur utvecklingsstörda döms, som jag inte finner nu, så är det ingen tröst för Tessan. Enligt henne själv är hon ju inte utvecklingsstörd och har högre IQ än "de flesta andra"
2021-04-30, 17:15
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Angående podden med granskning av hur utvecklingsstörda döms, som jag inte finner nu, så är det ingen tröst för Tessan. Enligt henne själv är hon ju inte utvecklingsstörd och har högre IQ än "de flesta andra"

Kaliber heter podden, släpptes ett till avsnitt här om dagen 😉 Jag tycker det är väldigt intressant att man eldar för att få utlopp för frustration, ångest eller ilska. De flesta kan nog hålla med om att tanken på att slå sönder saker lockar vid ilska eller frustration (typ när man bygger ihop en Ikeamöbel och det jävlas) , men kanske inte att elda saker. Det känns liksom för farligt i min värld, speciellt att elda inomhus och där jag eller andra bor.
2021-05-03, 16:01
Medlem
Gud va smidigt att T nu förlorat halva bohaget genom att någon slarvat bort medan hon va häktad. Prefekt läge att få en massa nytt kanske? Undrar om det finns bevis på att hon ens ägt alla dyrgripar som nu påstås vara borta....
2021-05-03, 16:32
Medlem
Gullsnusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nobydlikeme
Gud va smidigt att T nu förlorat halva bohaget genom att någon slarvat bort medan hon va häktad. Prefekt läge att få en massa nytt kanske? Undrar om det finns bevis på att hon ens ägt alla dyrgripar som nu påstås vara borta....

Tänkte exakt samma sak. Kanske en ny typ av brottslighet hon försöker sig på? Hon är väl desperat på att få tag i pengar.

https://forumbilder.com/i/rkVe
https://forumbilder.com/i/rkVg
2021-05-03, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gullsnusen
Tänkte exakt samma sak. Kanske en ny typ av brottslighet hon försöker sig på? Hon är väl desperat på att få tag i pengar.

https://forumbilder.com/i/rkVe
https://forumbilder.com/i/rkVg
Knappast förvaltaren som ställt till så hon blivit utan försörjningsstöd...mer troligt att hon själv gjort exakt som hon själv velat mot förvaltarens inrådan och därmed fått avslag...
2021-05-03, 19:01
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerad
Knappast förvaltaren som ställt till så hon blivit utan försörjningsstöd...mer troligt att hon själv gjort exakt som hon själv velat mot förvaltarens inrådan och därmed fått avslag...

Ja exakt! Hon har garanterat blivit av med aktivitetsstödet eftersom hon flyttat till Trehörningsjö och saknar sysselsättning. Nu är hon deras problem, hon måste ju uppsöka soc och försäkringskassan där hon är skriven för att få igång betalningarna igen. Det går ju inte på automatik om hon trodde det 😂
2021-05-03, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherrycola
Ja exakt! Hon har garanterat blivit av med aktivitetsstödet eftersom hon flyttat till Trehörningsjö och saknar sysselsättning. Nu är hon deras problem, hon måste ju uppsöka soc och försäkringskassan där hon är skriven för att få igång betalningarna igen. Det går ju inte på automatik om hon trodde det 😂

Jävla förvaltare asså!!! 😂
2021-05-03, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherrycola

Undrar bara hur hon tänker att hon ska kunna försöja 4 barn och betala sin 9rums villa? Och hur ska hon kunna passa på barn om hon inte sover på 3 veckor eller vaknar av 2 vuxna män som försöker väcka henne, och om hon dessutom måste kissa var 5e sekund? Många frågor
2021-05-03, 20:31
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nobydlikeme
Vad jag har hört så lämnades en hel del prylar kvar i Jörn efter flytten därifrån, där kanske hennes saknade prylar fanns. Jimmy bodde ju lite varstans efter det så de verkar ha spritt prylar på flera ställen innan han fick lyan i 3-sjö.

Citat:
Undrar bara hur hon tänker att hon ska kunna försöja 4 barn och betala sin 9rums villa? Och hur ska hon kunna passa på barn om hon inte sover på 3 veckor eller vaknar av 2 vuxna män som försöker väcka henne, och om hon dessutom måste kissa var 5e sekund? Många frågor
Hon är ju ihop med Jimmy, hon lever efter mottot; den man som vill vara med henne - betalar.
2021-05-03, 20:33
Medlem
Snart dags för rättegång så då behöver hon förhoppningsvis inte ha aktivitetsstöd efter...
Jag tror att hon skulle må bra av att sitta en stund med riktiga regler och stöd.
Få en ordentlig konsekvens av sitt eldande och sattyg!

By the way.. Har inte hon haft en del till salu annonser ute på lokala Facebook sidor?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in