2021-04-30, 00:09
Medlem
Stummakorianderss avatar
Men vad bra att man missade en hel fest för att Nardos och Adrian hade ångest...
2021-04-30, 00:10
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Adrian snackade med Tanja strax innan spökeriet körde igång. Han så då "Du känner mig som ingen annan". "Du vet saker om mig som ingen annan vet". Han ställde även massor av sexfrågor till henne under snurra flaskan.

Oj, inte helt otippat men ändå OJ! Tycker det verkar funnits intresse där från hans håll.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Okay.
”Det handlar inte om att jag hänger löst”, han snackar så mycket skit den pojken.

De snackar om hur de känner. Det låter märkligt för dig men inte för dom som är inne i huset.
Alla där inne har gjort det. Alla. Han är varken bättre eller sämre. Så är det bara.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
What the fuck, hände det något i poolen eller varför var Dompa så tvär och ska gå o lägga sig plötsligt?
Dc visade ju tröttmössornas trötta bråk istället så fattar ingenting
Medlem
Rudiebois avatar
Min idé med Sveriges värsta styckmördare blev nedröstad av en loser här på Flashback, men hade det ändå inte varit lite lockande med det som kvällens tema till skräckveckan?

Härligt förresten att AD-fjanten fick smaka på sin egen skit - i form av en diss från Nardologen.
"Jag vill inte krama dig just nu"
2021-04-30, 00:11
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Oj, inte helt otippat men ändå OJ! Tycker det verkar funnits intresse där från hans håll.
Eller hur. Det måste vi ställa frågor om imorgon.
2021-04-30, 00:11
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Han har lärt sig av sin Don.
Precis som hon var skyldig Pedram en tjänst efter förra veckan, kommer hon vara skyldig Ad en nu...

Jag tycker de kör en dålig stil och ger henne skuldkänslor och detta är varför man inte ska hålla på med och snacka om hur nära man är varandra.När sånt här händer och när Nardos nu hamnar i en situation idag som bara det ger ångest sätts kärleken på prov. Vad ska hon göra i det läget, hon tänker kanske och hoppas att AD är sympatisk och förstår hennes val? Istället ändras uppfattningen om Nardos som han känt från start för att hon valde att rädda Pedram?

Då anser jag inte att AD värderar relationen med Nardos på ett genuint sätt. Besviken och ledsen, det är självklart men att påstå att själva grunden som "är" relationen har förändrats? Det här är ju nästan exakt likadan stil som Pedram använder sig av (känslor). Att förvänta sig lojalitet i en situation som ju faktiskt är en tävling och sen skuldbelägger sina vänner är inte ok.

Kärleken är kravlös och villkorslös!
2021-04-30, 00:12
Medlem
Det såg ut som att Madde höll på att bryta ihop efter att hon såg att Adrian gick till uppdragsrummet
2021-04-30, 00:13
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Jag och Madde har samma relation som Madde har till Adrian.

Likt Madde är jag hoppfull att vi skall dejta när hon är utanför huset.

Det är mer förståeligt! Madde verkar va en fin flickvän, omhändertagande och lite för snäll och väldigt fin.
Men vad hon ser i Adrian bortom utseendet är helt oförståeligt även om både Madde och Adrian saknar personlighet så är Madde ändå omtänksam medan Adrian är rätt egoistisk..
2021-04-30, 00:13
Medlem
Dukanva85s avatar
Ganska solklart att ingen åker på måndag
2021-04-30, 00:14
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ganska solklart att ingen åker på måndag
Jag tror ingen åker heller.

Hoppas de tar in Dennis och Emelie i annexet så att de får svettas lite.
2021-04-30, 00:14
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helt jävla sjukt att vi kan bara se två av nio deltagare under en fest och att vi betalar för detta.

Produktionen skulle kunnat stänga ner ett sovrum istället för att ta bort poolrumskameran för att visa uppdragsrummet.

Nardos måste få all TV-tid i DC när hon har ''deep talks'' med folk. Titta på Nardospropagandan! Är ni inte sugna på att rösta på apflickan som vinnare nu?
Helt rätt.
Den stora frågan är VARFÖR?

Varför är fyran så desperata att ge Nardos nästan all Tv-tid, ständiga fördelar, propagerar för henne på deras sociala medier och verkar vara fast beslutna att lotsa henne till vinst? Varför?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in