2021-04-30, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy007
Asså dra åt helvete, jag säger samma här, godnatt. DE RÄCKER

Gissar på nån i produktionen följer tråden här och vill bara säga till dig

Fuck you och hoppas du får en påle uppkörd i röven och du får träffa hans Scheike
Haha, Hans & gottepåsen förtjänar dom för senaste timmans s.k kamerastyrning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Helt rätt. Men försök förstå att det finns ett par personer i tråden som verkligen vill förnedra killen och näsan alla deras inlägg är endast om honom.

Lesson learned.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Förstår inte hur Madde kan va så otroligt kär i Adrian, hon känner ju egentligen inte ens snubben? Han har ju aldrig berättst något personligt om sig själv (förutom papegoj historien)
Hon vet egentligen ingenting om honom , ingen aning vel han e på utsidan. Han visar 0 känslor.

Är det bara utseendet hon e desperat över? Hon vill ju såklart att hennes barn ska va snygga
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ok, tack.

Nardos är småkär i Adrian. Adrian utnyttjar det, och är putt för att det inte gav utdelning idag.

Själv har han bara känslor för Tanja. Det framkom tydligt ikväll.

Hur framkom det? Missat hela kvällen
2021-04-30, 00:04
Bannlyst
Fattar hon inte hur dumt det verkar att hon ska trösta honom, när det är hon som satt honom i skiten.
Klart hon skulle räddat Adrian, hon står ju honom mycket närmare än turken.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Det är bättre att du pressar ut all skit du samlar på dig i ditt råa hat mot Adrian.
Okay.

Okay.
”Det handlar inte om att jag hänger löst”, han snackar så mycket skit den pojken.
Medlem
Nu sitter hon där igen i polen och ältar sin längtan efter Adrian. Men Madde... Jag fattar verkligen inte det här. Hon är helt uppslukad av tanken på Adrian. Hon får föga respons. Trodde jag visste hur kärlek kändes men det här går över mitt förstånd. Snälla nån... ta henne härifrån och rädda henne tillbaka till verkligheten.
2021-04-30, 00:05
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
DC har dödat kvällen nu. Är de verkligen så tröga i huvudet? Förväntar mig iof inget smartare av någon som tvingas jobba natt på det stället...
Ja dom kör detta så långt i botten det går man undrar verkligen vilka tomtar dom är .
2021-04-30, 00:05
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Det är ljudsekvenser från ett avgrundsdjup som du hör.
Finns ingenting som kan överrösta dom ljudvågorna. Tro på mig.
Har studerat många timmar kring undervattensljud från havet på Youtube.

Some scary shit

Det låter troligt faktiskt, ljudet är på en helt ny nivå av frekvens från det utrotningshotade sjöodjuret..
2021-04-30, 00:06
Medlem
Nardos ska ersätta Dr Phil när han dör.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Förstår inte hur Madde kan va så otroligt kär i Adrian, hon känner ju egentligen inte ens snubben? Han har ju aldrig berättst något personligt om sig själv (förutom papegoj historien)
Hon vet egentligen ingenting om honom , ingen aning vel han e på utsidan. Han visar 0 känslor.

Är det bara utseendet hon e desperat över? Hon vill ju såklart att hennes barn ska va snygga
Jag och Madde har samma relation som Madde har till Adrian.

Likt Madde är jag hoppfull att vi skall dejta när hon är utanför huset.

Medlem
AVBRYT DETTA NU!!!!! Adrian vänligen byt batterier på din mikrofon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in